Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Okej: ville bara klargöra att jag INTE är eller tänker arbeta som escort, eftersom jag nu fått en massa erbjudandemail om frågan. Jag bara UNDRADE då det gäller en diskussion jag hade över en middag med vänner.
Men runt 3000 för en timme verkar vara medelpriset då?
Medelpriset är 1000-1700:- för en halvtimme och 2000-2500 för en timme. Det högre priset gäller riktigt snygga tjejjer med bra service. Lätt att hitta, dock sällan svenska tjejjer, då de gärna vill ha lite mer betalt, trots högre ålder/vikt/whatever. Finns såklart undantag, men sån är bilden idag...
3000:- och uppåt hör till undantagen och räknas som överpris.