2008-11-10, 20:21
  #13
Bannlyst
Praktexemplar i Skåne

Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Finns det verkligen folk som betalar tre tusen kronor för EN timmes sex???
Vad ingår då, en Grand Danois och Veronica Moser också???

Jösses..

Snygga 22 åriga asiatiskor 1200 för en halvtimme med perfekt service men dom är mycket noga att aldrig ta i tvåan.
Citera
2008-11-11, 03:53
  #14
Bannlyst
Missförstånd!

Okej: ville bara klargöra att jag INTE är eller tänker arbeta som escort, eftersom jag nu fått en massa erbjudandemail om frågan. Jag bara UNDRADE då det gäller en diskussion jag hade över en middag med vänner.

Men runt 3000 för en timme verkar vara medelpriset då?
Citera
2008-11-11, 13:37
  #15
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Okej: ville bara klargöra att jag INTE är eller tänker arbeta som escort, eftersom jag nu fått en massa erbjudandemail om frågan. Jag bara UNDRADE då det gäller en diskussion jag hade över en middag med vänner.

Men runt 3000 för en timme verkar vara medelpriset då?

Medelpriset är 1000-1700:- för en halvtimme och 2000-2500 för en timme. Det högre priset gäller riktigt snygga tjejjer med bra service. Lätt att hitta, dock sällan svenska tjejjer, då de gärna vill ha lite mer betalt, trots högre ålder/vikt/whatever. Finns såklart undantag, men sån är bilden idag...

3000:- och uppåt hör till undantagen och räknas som överpris.
Citera
2008-11-15, 12:51
  #16
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Okej: ville bara klargöra att jag INTE är eller tänker arbeta som escort, eftersom jag nu fått en massa erbjudandemail om frågan. Jag bara UNDRADE då det gäller en diskussion jag hade över en middag med vänner.

Men runt 3000 för en timme verkar vara medelpriset då?

det är en felaktig slutsats.
Citera
2008-11-16, 12:07
  #17
Medlem
Om du vill ha en seriös uppfattning, gå till sexwork.net
1500-2000 per 30 min
2500-3000 per 60min ÄR standard, oavsett ålder/vikt/utseende (utom extermfall)
Vill du inte betala det? Runka.
Citera
2008-11-16, 14:37
  #18
Medlem
Mullrets avatar
Tur det finns alternativ i Helsingör, 600:- + 50:- för resan.... Sedan kan man köpa lite andra godsaker i Danmark, ostar, viner och goda pålägg..
Citera
2008-11-16, 22:41
  #19
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oranienburg
Om du vill ha en seriös uppfattning, gå till sexwork.net
1500-2000 per 30 min
2500-3000 per 60min ÄR standard, oavsett ålder/vikt/utseende (utom extermfall)
Vill du inte betala det? Runka.

inte seriös, däremot hoppas alla nya tjejer på som inte har den högre prissättningen. vanligt förekommande att dom bombarderas med PM om att ändra sina priser till samma som alla andra tar(dom tar iaf officiellt...)
Citera
2008-11-17, 01:28
  #20
Medlem
HappyHandsomes avatar
På sexwork hittar du dessa, bedöm snittet själva, jag går efter utseende, service och pris:

Maya:
"MY PRICES ARE:30 MIN-1000
1HOUR-1500"

Anna:
"ONLY ORAL SEX WHITHOUT CONDOM IS 800 SEK
DOMINATION IS 500 SEK AND TAXI
GOLDEN SHOWER IS 500 SEK AND TAXI
ONE HOUR INCLUD ORAL WHITHOUT CONDOM NORMAL SEX AND DOMINATION IS 2000"

VIKKI eller Vicktoria, som hon kallar sig där, snyggare än de flesta:
"1500 SEK - 30 min.2500 SEK - 1 hour"

Sandra:
"30min 1300:- 1 Hour 2000:-"

Lavina:
"30 min-1100 ORAL AND NORMAL SEX
1 H-1600 ORAL AND NORMAL SEX
ANAL SEX 500 MORE
GOLDEN SHOWER 500 MORE
2 HOURS-2500 ORAL SEX WHITHOUT CONDOM AND NORMAL SEX."

Thaitjejer:
"2 Girls 60 Min 2500"

Sexy Victoria:
"30Min 1300:-"

Wilda:
"60 minutes - 2200 skr"


Jag tycker då 2000:- för 30 minuter är överpris, samma med 3000 för en timme. Sen är inte Sexwork representativt för snittbilden, en del av priserna fanns bl a hos stockholmtopescorts och sthlmtjejer.

Londonflickorna och de som håller samma utseende och service är väl de som är värda 2500:- för en timma, Där går väl en övre gräns med tanke på att man inte behöver betala mer än så idag...

Men visst, vill man betala mer så kör på. Säger inte att alla som tar 3000 eller mer är helt fel ute, eller de som går till dem, good for you liksom. Visar bara att om man räknar in vad som faktiskt finns, så är snittet inte så högt som några kanske vill framställa det...

Även om snittet sjunkit, så är det en bit kvar till glädjehusen i Tyskland. Visst får man inte snacka lika länge kanske, men slår man ut det på fyra tjejjer och fyra halvtimmar så får man nog tillräckligt sagt ändå till priset av en "svensk" timme...

Den enda som har det "överpriset" som jag ändå känner mig lockad av är Bambi Lee i Malmö och ett par till. Men då är det riktigt snygga tjejjer både till ansikte och kropp.

Ursäkta längden, hoppas ingen blir stött, detta är mina högst personliga åsikter, alla är vi olika, vill bara hålla liv i snacket runt priser, då det gynnar alla...
Citera
2008-11-29, 21:17
  #21
Medlem
boredyouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
1200-1500 kr för en timme

är du ung typ runt 18 år o ser bra ut o har en fin kropp o knullar bra o har ställe o va på så 1800-2000 kr i timmen då allt ingår.

om man vill ha kunder alltså


är man ens något att ha om man är planka och väldigt liten i kroppen? 19år att tillägga, känns ju som att de flesta har stora bröst kurviga osv, klart att jag också fattar att alla vill ha olika och alla gillar olika brudar, undrade mest om det var värt att göra en effort om man ser ut som en jäkla 15åring men ändå har shysst ansikte och så eller om man är totalt ointressant för 19 av 20 då kan man ju lika bra skaffa ett annat jobb.
Citera
2008-11-30, 02:22
  #22
Medlem
DapperDanMans avatar
Skåne = konkurrens av Köpenhamn och billiga öststatsluder. Om du är snygg:max 3000 kr/timme, medioker: 2000 kr/timme, tjock/ful max: 1500 kr per timme. Handjobb 300-500 kr, avsugning 500-1000 kr.
Citera
2008-11-30, 11:09
  #23
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredyouth
är man ens något att ha om man är planka och väldigt liten i kroppen? 19år att tillägga, känns ju som att de flesta har stora bröst kurviga osv, klart att jag också fattar att alla vill ha olika och alla gillar olika brudar, undrade mest om det var värt att göra en effort om man ser ut som en jäkla 15åring men ändå har shysst ansikte och så eller om man är totalt ointressant för 19 av 20 då kan man ju lika bra skaffa ett annat jobb.

jag skulle vilja påstå att man då absolut e ngt att ha, marknande är större än för den gemene tjejen. Med rätt annonsering o bilder så har man sitt på det torra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in