2004-09-25, 13:59
Bannlyst
http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_8182292.asp Från fredagens SvD Kultur, dom kanske plockar ner den därifrån efter ett tag, isof kan jag skanna in artikeln..
Citera
2004-09-25, 16:33
Awaiting Email Confirmation
varför skriver dom ut namn?
då kan han ju åka på alla gamla saker han satt upp, som dom även skriver i artikeln.
Citera
2004-09-25, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrUnDiG
varför skriver dom ut namn?
då kan han ju åka på alla gamla saker han satt upp, som dom även skriver i artikeln.
Kanske det..men dom har tydligen varit ganska öppna med hans namn..på en upptäcktsfärd i stockholms undre delar hittade jag en flyer till en gammal fest som dom hostade illegalt år 2002, det stod om konst av "adams,peter baranowski och akay"
Citera
2004-09-26, 11:06
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Det där var ju en halvsmart kille..
Visar upp fotografi när han sätter upp dom
Nu är det bara att vänta tills polisen för bort honom, om inte detta redan skett.
Citera
2004-09-26, 21:10
Medlem
memorexoneces avatar
Det är rätt svårt att torska pga. artiklar och kanske ett foto där man sätter upp ett listermärke(har dock inte sett fotot). Klistermärket kanske är en papperslapp. Han kanske tog ner den direkt efter fotot. Är det verkligen han på fotot? Stämmer textern i artikeln? Är det BARA han som sätter upp rådjur och pippibon?

Från artikeln som stämmer rätt bra:
"Det blir bara problem om man blir tagen på bar gärning."
Citera
2004-09-26, 21:46
Medlem
chrilLs avatar
jahapp. nu kan man inte längre gå o fundera på vem det var :X
Citera
2009-02-20, 22:33
Medlem
Disco Moskvas avatar
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag drar upp den här tråden från graven...

Hittade idag några rådjursstickers som jag fick av KP när jag träffade honom en gång för snart tio år sen. Började fundera på vad han tagit vägen, det var några år sedan man (jag) såg några spår av honom. Kollade med folkbokföringen och kunde inte hitta honom där heller. Så... vad har hänt? Bytt namn, flyttat utomlands? Fortfarande aktiv?

Någon som sitter på info?
(Om det är så att han klivit ur rampljuset och inte vill bli belyst så tycker jag att det ska respekteras)
Citera
2009-02-21, 02:04
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
(Om det är så att han klivit ur rampljuset och inte vill bli belyst så tycker jag att det ska respekteras)

Det är exakt så läget ligger till.
Citera
2009-02-21, 03:44
Medlem
MACBiWs avatar
Snacka om skön kille!
Citera
2009-02-21, 11:57
Medlem
Disco Moskvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Det är exakt så läget ligger till.

Okej, då låter vi det här vara.
Citera
2010-06-07, 19:31
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=o5O5lBkBT3E

Citera
2010-06-07, 19:43
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen5
http://www.youtube.com/watch?v=o5O5lBkBT3E

hoho ja jävlar! inte så jag kommer ihåg han.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in