2008-10-18, 17:43
Medlem
JollyRogerss avatar
Någon fler som gillar det underbara finska spelet ultimate TK? Spelet går ut på att man springer runt i olika banor och skjuter på fienden. Mellan banorna får man köpa mer vapen. Det har allt man behöver: Multiplayer läge i form av splitscreen, mapeditor och massvis med action.

Officiell hemsida med alla spel i serien:
http://www.errorfree.eu.org/index.php?source=downloads

Mer banor och annat gott:
http://www.kann1sto.com/tk/
Citera
2008-10-18, 21:51
Medlem
Schnauzers avatar
kul att du startade tråden, får se om det är några fler än vi två som minns spelet.

jag får en fet nostalgikick bara av att tänka på det. ska nog tanka ner det snart men är lite rädd för att det inte kommer vara samma sak som innan.
att knåpa ihop en fet bana eller en kampanj var nästan det roligaste, för att sen spela igenom banorna med polaren

jag kommer förresten inte ihåg vilken version det var jag spelade. det var inte den första och jag har för mig att det kom en ny version precis innan jag slutade spela. vilken ska jag ladda ner?
Citera
2008-10-19, 13:27
Medlem
JollyRogerss avatar
Jag tankade det igår, fortfarande skitkul men är mycket roligare om man är två som kör. Vilken är din favoritkampanj av de som errorfree har slängt in som standard?

Jag gillar nog Tapan Kaikki v2.0 mest, bloodshed är också bra, lite uppdaterade banor, bättre grafik om jag minns rätt och en hel del annat men stör mig som sagt på skuggan som gör att man inte ser var fienden befinner sig. Även om det är mer realistiskt med skugga.
Citera
2008-10-20, 12:44
Medlem
Schnauzers avatar
minns inte riktigt vilken kampanj som var roligast, laddade ner skitmånga som man inte ens hann spela. mig egna var bäst

synd att dom inte har en multiplayermöjlighet över internet så vi kan spela. har inte plats längre för att sitta två personer framför datorn ens
Citera
2008-10-20, 13:45
Medlem
JollyRogerss avatar
haha samma här.

Jaa, det är lite synd, känns som det behövs en ny version snart med multiplayerstöd över internet. När jag skickade ett mail för några år sen, måste väl ha varit ibörjan av 2000-talet, skrev de tillbaka att det inte var omöjligt att en sån version skulle komma. Men jag vet inte ens om de jobbar på något nytt eller om de har lagt av helt. Multiplayerstöd och singleplayer med en storyline vore ett måste för nästa version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in