2008-09-11, 21:01
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WAPOR

Senare kom Vinnie Jones fd fotbollsspelare,skådis m.m och satte sig vid
vårat bord. Väldigt trevlig man
Pungkniparen va?
Citera
2008-09-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Såg Andreas Isaksson, Petter hansson, Daniel Andersson och Mikael Nilsson den 8 september vid Stureplan.
Jag såg hela svenska landslaget, tror det var på en gräsmatta i Råsunda nu i onsdags. De slackade runt lite med en läderkula, de flesta verkade rätt bakis.
Citera
2008-09-11, 22:38
Medlem
carlphilipkbas avatar
Såg Björn Gustavsson i sommras på Göteborgs centralstation, det gjorde även så där 20 andra fjortis brudar som började skrika efter honom....
Citera
2008-09-11, 22:57
Medlem
Såg Kiefer Sutherland när jag besökte Hollywood.
Citera
2008-09-11, 23:24
Medlem
Curt Hsons avatar
Uppsala:

Jag höll på att snubbla på en liten gubbe i mataffären. Det var Peter Englund.

I samma mataffär såg jag vid tre olika tillfällen Josefin Nilsson. Hon var riktigt snygg.
Citera
2008-09-12, 09:43
Medlem
Rollo86s avatar
På konserter har jag sett en hel massa kändisar, men om jag inte ska räkna dom så är det ganska få. I dagliga livet utanför deras arbeten har jag sett Jessica Almenäs på trav, samt Leif "Loket" Ohlsson, också på travbanan. Samt Denise "Dede" Lopez springandes i Sthlm city. Hon var väldigt kort och hade bråttom
Jag kommer inte på några fler. Kanske fyller på med fler om det poppar upp någon fler

Edit: jag kom på att Kungen och Silvia var på besök då jag gick gymnasiet för något år sedan. Dom var väldigt stela live :P
Senast redigerad av Rollo86 2008-09-12 kl. 09:47.
Citera
2008-09-12, 10:48
Medlem
Magnus UgglaNästan dagligen ser jag honom när han kommer i sin vinröda BMW 625 (tror jag det är) och kör sin dotter till samma gymnasium som jag går på, han är riktigt stel, har på sig sina glasögon i alla väder och kollar knappt åt något annat håll än vägen.

Mikael Persbrandt Vem har inte sett honom?

Alla dessa "kändisar" i stockholm live på ett migelparty/förfest.

Chippen Dock innan han träffade sin Oksana, eller ja samma år var det, men det hade ännu inte blivit något emellan dem.

Fredrik Ljungberg Såg honom när jag var under Råsunda Stadions läktare, då kom han gåendes där, fick inte fram ett ord (var 12-13 år) så han gick bara förbi.

Henrik Larsson Satt på samma flyg som hela celtics (när han spelade där) lag när jag skulle till skottland (fick även jättefina autografer av hela laget, dock är dem på en tröja som jag växte ur för många år sedan)

Sen alla dessa b-kändisar Har knappt någon lust att nämna dem eftersom att man kan själv se dem varje helg om man hänger på rätt ställen.
Citera
2008-09-12, 12:22
Medlem
Cineastens avatar
Sist jag var ut på Bishops Arms satt Frida Hallgren i sällskap med Björn Bengtsson, Helena af Sandeberg, Christoffer Wollter och ytterligare några jag inte kommer på namnet på. Strax innan dem såg jag Mikael Segerström inne på Belgobaren. Han var i ett större sällskap med den är bara honom jag minns.
Citera
2008-09-12, 12:39
Medlem
Curt Hsons avatar
Jag såg en känd rugbyspelare som vinglade omkring på en cykel med en öl i handen. I en plastkasse hade han en trave p-rullar. Han bar vid tillfället seglarskor.
Citera
2008-09-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Pungkniparen va?

Stämmer bra det
Citera
2008-09-13, 16:34
Medlem
Karlskoga:

Tobbe Blom (Lattjo Lajban m.m) var precis inne och handlade en cappuccino av mig på en bensinmack. Han tyckte den var sjuk söt och böt den till en kaffe istället
Citera
2008-09-13, 21:27
Medlem
Ehh ... vem har man INTE sett om man bor ...

... i Stockholm? Har sett ungefär ... alla förmodligen. I varierande skick, tidpunkter, klädval, matkorgar och berusningstillstånd. Jag tyckte det var jättekul när jag flyttade hit för många år sedan, men nu tänker man inte på det.

Däremot skulle jag tycka att det var lite speciellt om t. ex. Scarlett Johansson kom in i samma hiss ... Har en rolig grej förresten! Min storasyrras bästa kompis (en Örebro-tös som reste en del förr) råkade "alltid" stöta ihop med Rod Stewart. Varsomhelst. Överallt. Syrrans kompis är väldigt vacker, typ ung Ingrid Bergman, så till slut blev till och med gamle Roddan blev lite undrande och frågade hur de kunde bump into each other hela tiden ... haha (trodde kanske att han hade värsta stalkern på halsen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in