2004-08-24, 10:59
Moderator
ksvs avatar
Anledning: Brott mot 1.9, personangrepp är inte tillåtet.

Länk: http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1276607&postcount=46

Citat:
Ursprungligen postat av Keve
Bry dig inte om att besvara Victorias kommentar. Hon är en jäkla fladdertacka.

Det märker man ju på hennes okvinnliga uttryck och desa hemska bilder hon har vid sitt användarnamn. Det borde sannerligen förbjudas. Hon bör lära sig att vara mjuk och foglig.

Vi kanske skall starta en separat tråd med avsikten att dressera tösabiten Victoria så att hon blir foglig och fin. Lugn som en liggande Labrador retriever skall vi ha henne så att hon för en gång skull kan kalla sig för en riktig dam. Nu tror jag att jag vet vad Victoria vill kallas. Jo, nämligen kvinna. Detta avskyvärda självständiga uttryck är inget att sträva efter utan en dam skall vara en dam. Inget annat!

Men jag tror säkert att hon kan lära sig. Det fodras bara lite dressyr så skall hon nog gå i takt. Du kan börja med att byta ut bilden mot en riktig dam med klänning, runda former och ett mjukt och behagligt leende på läpparna.

Kommentar: Inlägget är dessutom inte ens i närheten av ämnet (0.3. Håll er till ämnet i tråden.).
2004-08-24, 12:01
Medlem
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1274904&postcount=34
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1274914&postcount=35
Keve är tydligen förälder.
Hur kul är det i den familjen egentligen med tanke på åsikter och språkbruk?
2004-08-24, 12:03
Moderator
impieteers avatar
Var framgår det att han är förälder? Är det inte hans egen barndom han pratar om?
2004-08-24, 12:20
Medlem
prizzes avatar
Man har nog mycket tid om man orkar skriva så mycket för att beskriva någon annan.
2004-08-24, 12:47
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
prizze, impieteer och .L.A.! Är ni inte lite OT nu? Det här är en tråd om en varning till en användare. Ha gärna åsikter om varningen men övriga funderingar kan ni hålla borta från den här tråden i alla fall.
2004-08-24, 12:57
Medlem
prizzes avatar
Ok då!
Nu var detta ett solklart fall. Men var drar man gränsen. Om jag skulle uttrycka att jag tyckte någon var en idiot. Får jag då uttrycka detta?
2004-08-24, 13:00
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prizze
Ok då!
Nu var detta ett solklart fall. Men var drar man gränsen. Om jag skulle uttrycka att jag tyckte någon var en idiot. Får jag då uttrycka detta?

Nej.

Om du läser reglerna så har admin uttryckt det ganska klart.

Du kan ju omöjligt veta om någon annan verkligen är en idiot, så vad du egentligen tycker är att det som personen skriver är idiotiskt, vilket du får skriva. Och ännu bättre är om du också kan debattera med personen med vettigare argument än så, eller kanske låta bli om du inte kan.
2004-08-24, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
prizze, impieteer och .L.A.! Är ni inte lite OT nu? Det här är en tråd om en varning till en användare. Ha gärna åsikter om varningen men övriga funderingar kan ni hålla borta från den här tråden i alla fall.
OK.
Ursäkta
2004-08-24, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Anledning: Brott mot 1.9, personangrepp är inte tillåtet.

Länk: http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1276607&postcount=46

Kommentar: Inlägget är dessutom inte ens i närheten av ämnet (0.3. Håll er till ämnet i tråden.).

Tycker inte det var riktigt fair. Hon skriver oerhört korkade inlägg och de flesta av dom är enbart till för att provocera.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1276295&postcount=42

Även om detta inlägget inte var menat till Keve så ligger Viktorias tidigare inlägg på samma linje/nivå som detta. Nu tog vederbörande (prettygirl) illa vid sig utan ingripande från admin/mods.

Härmed överklagar jag Varningen till Keve, pga av Viktorias provocerande natur. Hennes historik tyder tydligt på "dold" provokation och därmed förtjänar Keve en tillrättavisning och ej en varning. Även Viktoria bör uppmanas med en tillrättavisning (alternativt en varning då detta pågått ett tag utan ingripande) att lägga ner sin "dolda" provokation.
2004-08-24, 19:02
Medlem
Det tycker inte jag!

Det måste vara tillåtet för en användare att provocera och "dissa" en debattör utan att denne går över gränsen.

Vi är väl ändå vuxna människor som måste kunna ta kritik utan att bli otrevliga.
2004-08-24, 19:27
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas

Hennes historik tyder tydligt på "dold" provokation och därmed förtjänar Keve en tillrättavisning och ej en varning. Även Viktoria bör uppmanas med en tillrättavisning (alternativt en varning då detta pågått ett tag utan ingripande) att lägga ner sin "dolda" provokation.

Kolla Keves gamla inlägg. Om ditt resonemang ska tas hela vägen så är nog en varning på Keve väldigt snällt.
2004-09-09, 18:17
Bannlyst
Här skulle jag mycket väl kunna ogiltigförklara varningen men istället inser jag att jag gått över gränsen för vad forumet tillåter. Varningen är alltså giltig!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in