2008-09-04, 03:27
Medlem
supreme100s avatar
Jag ställer mig lite frågande till den avdelningen, har jag fel(?), eller är det en underavdelning till Media?
Som det är just nu är den snarare en underavdelning till I&I. Notera att jag inte opponerar mot allas rätt att diskutera vad fan som helst, men det är något tröttsamt att varenda tråd där (Medier & Journalistik) ska urarta i precis samma ämne.
Kanske kunde ytterliggare ett subforum till Media skapas, där "vitpixling" och dylika frågor kunde diskuteras?

edit:stavning
Senast redigerad av supreme100 2008-09-04 kl. 03:33.
Citera
2008-09-06, 01:39
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Ogillar du sanningen? Visst, den är obehaglig men den måste få diskuteras. Och om du nu är någon förvirrad mångkulturkramare hindrar ingen dig från att starta ämnen i M&J där du tar upp annat än mediers lögner om invandrarfrågan.
Citera
2008-09-06, 17:54
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Ogillar du sanningen? Visst, den är obehaglig men den måste få diskuteras. Och om du nu är någon förvirrad mångkulturkramare hindrar ingen dig från att starta ämnen i M&J där du tar upp annat än mediers lögner om invandrarfrågan.

Lugna dig. Om du hade läst vad jag skrev så var det inte det jag menade. Läs om, läs rätt.

För att förtydliga, iom. att det är ett så flitigt debatterat ämne med många trådar kanske ett eget underforum inom Medier & Journalistik vore bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in