2008-09-05, 03:46
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kocken12
Sätter mina pengar på Jannike Björling.

Jo, visserligen helslynig, men hon är ju en tvättäkta bisexuell, så det har nog bara varit 50% kukar där...

Nä, jag sätter pengarna på Christer Lindarw, jag. Kallas man för "Kicki Krater", så...
Citera
2008-09-05, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Jag lägger också min röst på Lill-Babs. vad var det för program där hennes
10 expojkvänner stod och väntade på hennes entré.

Stackars Lill-Babs

12 var de och det var alla hennes äkta män i studion. Ska man ha med pojkvänner och knullkompisar räcker väl knappast ens Globen till
Citera
2008-09-05, 08:50
Medlem
YksiKaxis avatar
Sixten Herrgård borde väl ligga bra till... Sedan kan jag tänka mig Britt Ekland ligger bra till på den feminina listan...
Citera
2008-09-05, 09:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag lägger min röst på Babben..
Citera
2008-09-05, 09:03
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jag lägger min röst på Babben..
Babben Larsson?
Citera
2008-09-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
12 var de och det var alla hennes äkta män i studion. Ska man ha med pojkvänner och knullkompisar räcker väl knappast ens Globen till
Nja, inte äkta män men sådana som hon haft ett långt förhållande med. Det klingade lite falskt när Lill-Babs påstod att hon fått brev från tonårstjejer som sade att de också hade haft 12 killar. Du har nog helt rätt i att om alla tillfälliga ligg skulle räknas med - då hade det blivit jättemånga.

Det är nog ingen tillfällighet att så många här läggger sin röst på Lill-Babs. Många av dokusåpatjejerna gör nog sitt bästa för att komma med på listan men de har många år att ta igen i förhållande till Lill-Babs.
Senast redigerad av flashy 2008-09-05 kl. 09:17.
Citera
2008-09-05, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No_More
Lill-babs låter som en sannolik kandidat i mina öron. Men det finns nog någon gammal drottning som gärna höll sig med ett hänge karlar också..
Tänker du på drottning Katarina av Ryssland så skulle hon ligga väl till i startfältet bortsett från det att hon inte är svensk. Om du tänker på en svensk drottning vem skulle det i så fall vara?

Som många andra tror jag stenhårt på ditt första alternativ.
Citera
2008-09-05, 12:06
Medlem
AugustGs avatar
En okänd hora som gått på Malmskillnadsgatan i 30 år och tagit emot 5-10 torskar, 6 dagar i veckan vinner lätt..

Bland de celebra gratisknullarna lägger jag min röst på skådisen Inger Taube RIP, och hennes kompis Loka Enmark som samlade sperma på operabaren på 60- och 70-talet. Erövringarna numrerades per år, typ 189.Andersson….Synd att inte DNA var känt på den tiden. Vilket register det skulle blivit.
Citera
2008-09-05, 12:59
Medlem
Exkluderar man köpetöser borde Lill-Babs vara outstanding.
Citera
2008-09-05, 13:08
Medlem
Midsommaraftons avatar
Tippar också på Carola.
Citera
2008-09-05, 14:51
Medlem
Inzaits avatar
Uppblåsbara Barbara?
Citera
2008-09-05, 15:25