Citat:
Ursprungligen postat av Tinn
Om du hade den erfarenheten som du säger dig så borde du veta att pedofiler, våldtäktsmän och kvinnomisshandlare inte får någon slags respekt på fängelserna! detta bevisar bara vilken liten trollande barnunge du är.
Du har rätt att våldtäktsmän/pedofiler lever inte länge bland dem andra men nu sitter dem oftast på egna avdelningar för att skyddas. För dem är oxå människor enligt andra.
Men nu är jag inte något av dessa, jo kanske kvinnomisshandlare men efter en Lavett så blir man inte ens detta. Om jag tänker gå igenom detta som jag skrev så blir det hämnd ljuva hämnd, betala tillbaks en gammal skuld kan man säga. Allt hon tagit för mig tar jag tillabaka fast via sex och om man ser detta som våldtäkt eller inte får vissa avgöra. Men hon går säkert med på det om jag säger att det är för ungen inget annat. Då ska hon få känna på något som hon inte gillade förr, ni vet att jag ligger inne med en BOAORM, kan vara därför hon inte ville ha något från mig. För hon är bara 160cm och runt 50kg och dessa gillar inte BOAORMAR. Men hon skulle behöva en verkligen.
Men jag vill inte gå igenom med detta då jag tänker på min Kvinna i danmark och detta skulle jag kanske inte kunna leva med senare om jag skulle göra något sådant.
Som sagt jag gjorde ett blodtest tidigare idag och väntar på resultat. Jag hoppas på ett Possitvt beslut från min del. Then i Walk Away Over The Hill And Never Look Back Over The Swedish Bitch Who Stole My Life For 2 God Damn Years!
Skulle inte heller förvåna direkt.. Sen att du ser detta