Resultat: Flashback - Bättre förr eller nu?
Förr
65,14%
2162 röster
Nu
13,20%
438 röster
Vet ej
21,66%
719 röster
2002-02-25, 22:18
Medlem
Vad har hänt med det här forumet? Förr var det skönt folk här, nu är det bara noller och beef i varenda tråd.

tråkigt ijallafall
Citera
2002-02-26, 06:10
Medlem
Vad har hänt med flashback?

Som den där fjortisen knarkkorven han kan ju suga sin pappas snopp
Citera
2002-02-26, 19:49
Medlem

Hehe... Kul att man är uppskattad :)

Jag försöker iaf hjälpa folk, och förolämpar
ingen...

Förutom dig, din töntiga kalkonknullare.

*fniss*
Citera
2002-02-26, 22:40
Medlem

jag åt din mammas bajs igår.. sen spydde jag på henne o smetade ut spyan på henne.. sen grillade jag henne o åt upp henne!
Citera
2002-02-27, 00:50

Man ska aldrig säga saker som man inte vågar säga in real life, fegt att inte våga skriva namn å email med.. Ingen som tycker du är kul elr tuff, du gör baar bort dig, lider du av nåt specielt Damn?
Citera
2002-03-01, 15:33
Medlem

jag e bara kåt
Citera
2002-03-01, 18:52
Medlem

han lider av damp
Citera
2002-05-05, 14:17
Bannlyst
Det var bättre med foromen förr..

..............
Citera
2003-09-02, 15:31
Medlem
Zosos avatar
Vad har hänt med Flashback egentligen?

Fick ett privat meddelande av moderator Tim_Hedlund:

"Jag vill bara uppmärksamma dig på att avatarer med "stötande innehåll" då främst av sexuell natur inte är tillåtna på flashback. (ny regel) Jag ger dig härmed chansen att själv byta avatar, så slipper admin gå in och radera den"

Min tidigare avatar var en tjej som glad i hågen blickade uppåt med något odefinierbart vitt i ansiktet. Under bildet var formuleringen "Got milk?" Var den verkligen så hemsk? Jag menar, om det är okej att ha en figur som gör Hitler hälsning (Germania) borde ju en sådan kärleksbild vara tillåten.

Regler för spam, personangrepp etc. är inget att säga om. Men denna typ av feministmoraliska regler hör absolut inte hemma på en f.d. undergroundsida som Flashback. Tycker jag iaf...
Citera
2003-09-02, 15:52
Medlem
oGGos avatar
Läs denna:
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=82416

Admin har klart statuerat vad som gäller där!
Citera
2003-09-02, 15:58
Medlem
extatics avatar
Såhär skriver admin;

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Vi har fått klagomål ang. flera användares avatars.

Folk säger sig inte kunna surfa från t.ex. sina arbetsplatser eller på övriga allmänna platser för att de är rädda att skumma bilder skall dyka upp på skärmen.

Och så kan vi ju inte ha det.

Personligen har jag sagt det vara OK med alla avatars tidigare, men ångrar mig efter ett flertal argument emot.

Detta är trots allt ett diskussionsforum, och vad folk pratar om är viktigast. Alternativet hade varit att plocka bort avatar-funktionen och det vill vi ju inte.

admin

Hela tråden:

http://www2.flashback.info/scandina...ead.php?t=82416

Så det är vad som gäller. Själv tycker jag det är väldigt tråkigt om man ska dra det här för hårt och plocka bort avatars på löpande band, för vem ska egentligen få bestämma vad som är stötande. Möjligtvis att admin och moderatorer för en diskussion kring varje avatar som någon tycker känns besvärande.. .

Men då anser jag nog hellre att det är bättre att ta bort avatarfunktionen helt.
Citera
2003-09-02, 16:08
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extatic
Så det är vad som gäller. Själv tycker jag det är väldigt tråkigt om man ska dra det här för hårt och plocka bort avatars på löpande band, för vem ska egentligen få bestämma vad som är stötande. Möjligtvis att admin och moderatorer för en diskussion kring varje avatar som någon tycker känns besvärande.. .

Men då anser jag nog hellre att det är bättre att ta bort avatarfunktionen helt.
Inte ofta man håller med en Djurgårdare, men i det här fallet gör jag det. Är det t.ex. mer stötande med en naken kropp än en Hitlerhälsning (är inte en sådan olaglig för övrigt?) Personligen tycker jag inte det.

Nej, tillåt allt inom lagens gränser eller ta bort helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in