2008-05-03, 16:47
Medlem
Cracker_Arses avatar
Tja! måste kolla läget men det här.

Jag är ingen stor porrkonsument, men jag har nog som dom flesta med internetuppkoppling sett det mesta när det gäller porr.

Jag kom nyligen över en Asian Street Meat-rulle av okänd anledning, och för första gången i mitt liv blev jag fanimej illa berörd från början till slut.

För er som inte känner till..
Det är en snubbe(en britt gissar jag på) som boinkar thai-tjejer(prostituerade) i skabbiga hotellrum.
Har är så ful och äcklig...blek, lönnfet, flintskallig och ser ut som Gollum i nyllet.
Men givetvis har han en kuk stor som en sprayburk som han hammrar in i dessa små taniga thaitjejerna så att dom bokstavligt talat spricker.
Blodet rinner.
Filmen var uppdelad i tre delar...samma snubbe med en ny tjej i varje, och han måste ha valt dom minsta och tunnaste han kunde hitta för tjejerna är verkligen taniga.

Det är så jävla tydligt att tjejerna verkligen vantrivs med situationen, de t.o.m. avbryter sessionen då tjejen måste gå och spy för att sen komma tillbaka för att få jättekuken nerkörd i halsen igen...snubben kommer, och sen blir det iväg och spy upp hans vidriga sagge.

ÄNDÅ är "sexet" uppbyggt som i en porrfilm där två personer VILL ha sex med varandra och vill tillfredställa sin partner..på nåt sätt.
T.ex. då snubben utför oralsex på brudarna som mest ligger och försöker hålla tårarna tillbaka.
Att han sen sätter fast tjejen med handbojjor bakom och under toalettstolen på det mest förnedrande sättet man kan tänka sej och fortsätter att penetrera henne från alla håll gör nog inte saken lättare.

Fan har ni sett detta spektaklet eller???
Vad tycker ni om det?
Tänder någon på sånt här?...eller jo det vet jag väl att folk gör. men vad är det för en människa som vill ha det på detta viset?

Jag är ingen porrmotståndare men detta gjorde fan ont i mej att se.
Citera
2008-05-03, 16:55
Bannlyst
Har inte sett något av detta men :

Av det du berättade här så får jag en ganska ful bild i skallen..
Att det måste vara ganska nära till motbjudande att se på, killen verkar störd i huvudet iaf
Citera
2008-05-03, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse
Tja! måste kolla läget men det här.

Jag är ingen stor porrkonsument, men jag har nog som dom flesta med internetuppkoppling sett det mesta när det gäller porr.

Jag kom nyligen över en Asian Street Meat-rulle av okänd anledning, och för första gången i mitt liv blev jag fanimej illa berörd från början till slut.

För er som inte känner till..
Det är en snubbe(en britt gissar jag på) som boinkar thai-tjejer(prostituerade) i skabbiga hotellrum.
Har är så ful och äcklig...blek, lönnfet, flintskallig och ser ut som Gollum i nyllet.
Men givetvis har han en kuk stor som en sprayburk som han hammrar in i dessa små taniga thaitjejerna så att dom bokstavligt talat spricker.
Blodet rinner.
Filmen var uppdelad i tre delar...samma snubbe med en ny tjej i varje, och han måste ha valt dom minsta och tunnaste han kunde hitta för tjejerna är verkligen taniga.

Det är så jävla tydligt att tjejerna verkligen vantrivs med situationen, de t.o.m. avbryter sessionen då tjejen måste gå och spy för att sen komma tillbaka för att få jättekuken nerkörd i halsen igen...snubben kommer, och sen blir det iväg och spy upp hans vidriga sagge.

ÄNDÅ är "sexet" uppbyggt som i en porrfilm där två personer VILL ha sex med varandra och vill tillfredställa sin partner..på nåt sätt.
T.ex. då snubben utför oralsex på brudarna som mest ligger och försöker hålla tårarna tillbaka.
Att han sen sätter fast tjejen med handbojjor bakom och under toalettstolen på det mest förnedrande sättet man kan tänka sej och fortsätter att penetrera henne från alla håll gör nog inte saken lättare.

Fan har ni sett detta spektaklet eller???
Vad tycker ni om det?
Tänder någon på sånt här?...eller jo det vet jag väl att folk gör. men vad är det för en människa som vill ha det på detta viset?

Jag är ingen porrmotståndare men detta gjorde fan ont i mej att se.

Jag har sprutat många liter sperma efter sett hans filmer. Tänder som fan på att se dom tajta smala brudarna bli uppknullade i alla hålen. Hade gjort samma sak om det inte fanns hiv Fan den där snubben borde ha hiv tycker man. han kör ju oskyddat nästan hela tiden med 100 tals thaibrudar. Vem vet han kanske är död idag
Citera
2008-05-03, 17:28
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Jag har sprutat många liter sperma efter sett hans filmer. Tänder som fan på att se dom tajta smala brudarna bli uppknullade i alla hålen. Hade gjort samma sak om det inte fanns hiv Fan den där snubben borde ha hiv tycker man. han kör ju oskyddat nästan hela tiden med 100 tals thaibrudar. Vem vet han kanske är död idag

Ok, det är din kopp te alltså.

Hur ställer du dej till vanlig porr då? blir det för slätstruket då eller?
Citera
2008-05-03, 17:33
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkjns
Har inte sett något av detta men :

Av det du berättade här så får jag en ganska ful bild i skallen..
Att det måste vara ganska nära till motbjudande att se på, killen verkar störd i huvudet iaf

Ja visst fan är det motbjudande, jag hade t.o.m. kväljningskänningar när ja skrev inlägget...med bilden av spermaspyan som hängde mellan tjejens mun och handfatet som en gigantisk snorloska inbränt i huvudet.
Citera
2008-05-03, 21:46
Medlem
För mig är det helt sjukt att sånt här inte är förbjudet (det kanske det är?)

Antar att folk kommer protestera nu men ingen frisk människa kan väl titta på sån skit? Själv skulle jag aldrig få för mig att titta på såpt här en sekund, skulle må dåligt både fysiskt och psykiskt.
Citera
2008-05-04, 01:15
Medlem
Johnny Wadds avatar
Ja det låter onekligen jättehemskt!!
Du skulle inte kunna lägga upp filmen på ex rapidshare så fler får upp ögonen för dessa tragiska livsöden runt om i världen?

Citera
2008-05-04, 04:26
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
För mig är det helt sjukt att sånt här inte är förbjudet (det kanske det är?)

Antar att folk kommer protestera nu men ingen frisk människa kan väl titta på sån skit? Själv skulle jag aldrig få för mig att titta på såpt här en sekund, skulle må dåligt både fysiskt och psykiskt.

Jag är på samma bana som du... Det första jag tänkte när jag insåg vad det var som egentligen försegick på skärmen var ju
Va fan!!! är detta verkligen OK?? Är det ens lagligt?
Citera
2008-05-04, 04:50
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Ja det låter onekligen jättehemskt!!
Du skulle inte kunna lägga upp filmen på ex rapidshare så fler får upp ögonen för dessa tragiska livsöden runt om i världen?

Rapidshare säger du!?
Det låter som en massa jobb...vet inte hur man gör.

Den finns ju iofs på ganska många trackers annars... Och tyvärr så har han brännt runt rätt bra i asien och gjort vad han och andra tycker är bra porr...Asian Street Meat.

Men seriöst people!!! va fan, kom igen!!!
Inte fan är detta OK!?
Citera
2008-05-04, 04:58
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker_Arse
Rapidshare säger du!?
Det låter som en massa jobb...vet inte hur man gör.

Den finns ju iofs på ganska många trackers annars... Och tyvärr så har han brännt runt rätt bra i asien och gjort vad han och andra tycker är bra porr...Asian Street Meat.

Men seriöst people!!! va fan, kom igen!!!
Inte fan är detta OK!?

Eftersom jag brinner starkt för att kasta ljus över denna tragedi ger jag dig en tutorial:

http://rapidshare.com/
Klicka på "Bläddra"
Välj nämnda klipp
Klicka på "Upload"

The world needs to know!!

Citera
2008-05-04, 12:42
Medlem
gugglianos avatar
ja. den karln är allt annat än normal som det verkar. tycks vara en riktig gris. dock vete fan om inte tjejerna blivit tillsagda att se lite extra äcklade ut när dom suger kuk och så,så att det ser ut som nåt mer åt förnedringsporr-hållet.dom är ju trots allt horor,så dom torde vara vana vid tammefan allt-.
Citera
2008-05-04, 21:00
Medlem
Cracker_Arses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Eftersom jag brinner starkt för att kasta ljus över denna tragedi ger jag dig en tutorial:

http://rapidshare.com/
Klicka på "Bläddra"
Välj nämnda klipp
Klicka på "Upload"

The world needs to know!!

Går ju inte...max 100mb per fil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto