2008-05-03, 11:40
Medlem
hej ja är ganska färsk inom styrketränning samt vad är doping el inte .. jo för 3 veckor sen kom ja över 10 st clenbutrol dom skulle vara mycket starkare än vanliga människo clen . han som hjälpte mig hade fått dom av en vetrinär för killens häst hade astma : i vilket fall somhelst köpte ja 15ST å ENLIGT MIN VÄN SKULLE JA DELA upp 1 tab i 10 delar det som hände va att ja satt hemmma käka mat å träna m hantlar ja vägde60 å ef 1 vecka vägde ja 75 nästan 80 snälla ni som sitter på info om clen är dom så potenta nu skada ja 1 nerv i samb med min lilla hem tränning i går utmanna ja ödet å tog 1 halv bara för å se om biverkningar skulle uppstå fick kryp i benen
bara nu för min nerv skada uppkom i samband m träning så ha ja gått ner15 kg nu har ni massa info ser att det ä mycke å läsa mvh mickestrul nu till de viktiga 15st 1500 betala ja å har ca 2 kvar som ja ska spara tills ja börjar tränna på gym har ja betala över pris
2008-05-03, 11:48
Medlem
Hade du letat hade du hittat http://www.flashback.org/showthread.php?t=127283

Ge fan i att ta dom sista tabbarna efterssom du uppenbarligen inte vet vad du håller på med.
2008-05-03, 12:13
Medlem
Fyfan vad du failar, du kanske borde ha läst på lite innan, du verkar ju ha absolut noll koll på allting?
2008-05-03, 12:43
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Hahaha...Måtte du skämta!

Ibland undrar man om inte omyndigförklaringar borde användas mer i Sverige...
2008-05-03, 13:39
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickestrul
hej ja är ganska färsk inom styrketränning samt vad är doping el inte .. jo för 3 veckor sen kom ja över 10 st clenbutrol

Epic phail.

Sluta käka dina clenbuterol och lär dig äta och träna rätt!
2008-05-03, 13:58
Bannlyst
Och inte fan petar man i sig CLENBUTEROL i onödan jävla STOLPSKOTT!
2008-05-03, 14:07
Medlem
karlshamn_yes avatar
Suck

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in