2008-03-25, 09:28
Medlem
Psykopat på fats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Ok, nu är jag med.
Hon har ju alltid varit "hemlig" var exakt hon bott. Kan det vara någon besvärlig förföljare som hittat henne och gjort livet outhärdligt på nåt sätt?

Mmmm det tänker jag också kan vara en av anledningarna. För det kanske man inte vill prata högt om.
Citera
2008-03-25, 10:03
Medlem
Jag har för mig att det ryktades om att hon var ihop med Eva Dahlgren för en evighet sedan. Någon annan som hört något sådant?
Citera
2008-03-25, 16:53
Medlem
Men kom igen nu - vill veta Dessutom har jag lovat en polare utan internet att reda ut saken (det finns sådana men de är få)...
Citera
2008-03-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gormta
Men kom igen nu - vill veta Dessutom har jag lovat en polare utan internet att reda ut saken (det finns sådana men de är få)...

Polare?
Citera
2008-03-25, 20:12
Medlem
nockepockes avatar
Hahaha!

Det är alltid väldigt lite skvaller här i detta Forum, och mest bara hejvilda spekulationer utifrån folks olika fördomar och fixa idéer, men den här tråden är nog en av de mest innehållslösa, tomtuggande jag har nånsin läst!
Citera
2008-03-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nockepocke
Det är alltid väldigt lite skvaller här i detta Forum, och mest bara hejvilda spekulationer utifrån folks olika fördomar och fixa idéer, men den här tråden är nog en av de mest innehållslösa, tomtuggande jag har nånsin läst!

... så därför tänkte du bidra med: Vad?
Citera
2008-03-25, 21:42
Medlem
Adonirams avatar
Vi försöker väl:
Hur är det här, Plura har på Eldkvarns senaste platta "Svart blogg" en sång "Blues för Bodil Malmsten", i övrigt handlar den om hans kärlekar. BM spelar han trivial persuit med, men har de också snuskat till det?
Citera
2008-03-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Vi försöker väl:
Hur är det här, Plura har på Eldkvarns senaste platta "Svart blogg" en sång "Blues för Bodil Malmsten", i övrigt handlar den om hans kärlekar. BM spelar han trivial persuit med, men har de också snuskat till det?

Bodil har alltså strulat med både Eva D. och Plura om man ska tro inläggen under kvällen.
Det där med att Eva D. ska ha haft nåt ihop med BM tror jag inte på då jag vet att ED hade ett långt förhållande innan hon gifte sig med Efva. Bodil har inte ens gått som rykte i flatkretsarna. Dessutom är det stor åldersskillnad även om det inte alls behöver vara något konstigt i sig. När det gäller Plura är han väl inte den förste som dedikerar en låt till någon som berör... de kanske har snuskat till det som du säger men.....
"Faan tro´t, sa Kolingen." (Albert Engström)
Citera
2008-03-26, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Vi försöker väl:
Musikvärldsspåret:

Bodil M var tidigare sambo eller nåt sånt med Kjell Andersson (?) producent på EMI.

Annars är det hetaste tipset i denna ytterst matiga tråd fortfarande: Mullvadar.
Citera
2008-03-26, 10:23
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Musikvärldsspåret:

Bodil M var tidigare sambo eller nåt sånt med Kjell Andersson (?) producent på EMI.

Annars är det hetaste tipset i denna ytterst matiga tråd fortfarande: Mullvadar.

Hon skall innan det ha haft ett förhållande med Håkan Lagher på tidningen Schlager.
Citera
2008-03-26, 11:17
Medlem
jamenvaddårås avatar
Hon har en dotter, men hon kan väl iofs ha konverterat till flatanismen senare.
Citera
2008-03-26, 13:56
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Musikvärldsspåret:

Enligt ihärdiga rykten (nåja rykten iallafall) så hade hon uder den tiden en kort men intensiv fling Med Uffe Lundell, vilket rörde till relationen mellan Kjelle och Uffe en hel del...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in