2008-03-04, 17:19
Medlem
Vobblers avatar
Såg ni första avsnittet av Erik och Mackans nya (första?) serie på TV6?

Citat:
På ytan kanske vi svenskar verkar renliga, men precis som i alla tider är vi fortfarande vandrande smitthärdar. Visste du till exempel att tandborsten är farligare än disktrasan? I Erik & Mackan – Hela och Rena får vi veta precis hur äckliga vi är. Kvalster, pubishår, matkladd, svett, snor och bakterier. Vi svenskar formligen vältrar oss i snuskigheter när man tittar på oss med förstoringsglas. Vilket svett är exempelvis äckligast? Gubbsvett, rövsvett, armsvett, pungsvett, boxarsvett eller barnsvett? Och hur minskar man svettutsöndringen?

Vad har dessa snubbar gjort innan? De är nya bekantskaper för mig.

Småtrevligt första avsnitt dock, det kan nog bli kul att se fortsättningen.

http://www.tv6.se/content/blogcategory/955/1106/
Senast redigerad av Vobbler 2008-03-04 kl. 17:22.
Citera
2008-03-04, 17:51
Medlem
Greve Hamiltons avatar
De har gjort Deluxe i P3.

En av snubbarna var också med i Hey Baberiba. Den andra snubben var med i EKG eller vad det nu hette.
Citera
2008-03-04, 18:19
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Var inte Erik programledare på pussel som gick på tv4 för ett tag sedan.
Citera
2008-03-04, 18:24
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby

Jo, och den andre var hans "sidekick" som satt i en stol brevid kameran och snackade med honom. Fett roliga där, missade tyvärr detta program men får glo nån repris.
Citera
2008-03-04, 18:26
Medlem
UrbanJungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby

Jo det stämmer. Någon som vet vad som hände med det programmet, plötsligt en dag så fanns det inte längre i tablån kändes det som.
Citera
2008-03-04, 18:40
Medlem
Snoppzors avatar
Såg senaste avsnittet där dom bland annat pratade om svett. Känns ju jättenytt och spännande... not.
Citera
2008-03-05, 07:35
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanJungle
Jo det stämmer. Någon som vet vad som hände med det programmet, plötsligt en dag så fanns det inte längre i tablån kändes det som.

Du kanske skaffade dig ett jobb?
Citera
2008-03-05, 07:59
Medlem
Aaargh! condor!s avatar
Innehållsmässigt kanske ingen revolution, men de är ett bra "komikerpar". Jag skrattade då några gånger i alla fall. Det är godkänt.
Citera
2008-03-05, 12:45
Medlem
lovelymes avatar
va väll inte världens mest påhittigaste program men det hade sina roliga bitar..lite skoj att se att botox i armhålorna gör att man inte svettas där..och att bankomatens knappar är renare än vad en skärbräda är
Citera
2008-03-05, 13:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Lite irriterande att TV6 inte erbjuder hela avsnittet på WebbTV, vad fan är vittsen med 50 sec
Citera
2008-03-06, 01:02
Medlem
Schnyggves avatar
Hon den där tjejen tycker jag mig känna igen...hette hon Anna Schneider tro? vart har man sett henne? dessutom kan jag inte låta bli att tycka att hon är lite småhärlig! Programmet som helhet? njaaa....fan är det inne med äckel-tv nu eller? Rent hus på fyran och nu även detta...
Citera
2008-03-06, 01:24
Bannlyst
de har gjort några radioreklamer för facket och annat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem