2008-02-24, 21:13
Medlem
kayoniks avatar
Hej!

Jag har några saker som jag undrar...
I vilka ställningar kommer man långt in i tjejen?
Vilka ställningar är skönast för tjejer?

Tack
Citera
2008-02-24, 21:19
Medlem
Snövits avatar
Hur långt är ett snöre? Vilka ställningar som är skönast för tjejen varierar väldigt mycket.

Långt in kommer du framförallt om du tar tjejen bakifrån. Om hon rider kommer du också rätt långt in och kör man missionären så kommer man längre in om hon har benen bakom huvudet så att säga.
Citera
2008-02-24, 21:20
Medlem
kayoniks avatar
Jo, det förstår jag också. Men det finns väl alltid någon ställning som är mest favoritserad hos tjejer. Hängeru me vad jag menar?
Citera
2008-02-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kayonik
Jo, det förstår jag också. Men det finns väl alltid någon ställning som är mest favoritserad hos tjejer. Hängeru me vad jag menar?

tjejer är individer och har olika önskemål.
Citera
2008-02-24, 21:22
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Jag hänger med vad du menar men nej det tror jag inte att det finns. Kollar man runt med vad mina tjejkompisar gillar bäst så varierar det väldigt mycket. Själv gillar jag nog bakifrån bäst men jag gillar även att rida. Missionären är mysig men inte så rolig.
Citera
2008-02-24, 21:24
Medlem
kayoniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag hänger med vad du menar men nej det tror jag inte att det finns. Kollar man runt med vad mina tjejkompisar gillar bäst så varierar det väldigt mycket. Själv gillar jag nog bakifrån bäst men jag gillar även att rida. Missionären är mysig men inte så rolig.

Allright, det var ett sådant svar jag sökte efter
Citera
2008-02-24, 22:22
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
I vilka ställningar kommer man långt in i tjejen?
Lägg henne på mage och ta henne bakifrån. Varför du vill långt in undrar jag över, risken är väl bara att man kommer åt livmodertappen?
Citera
2008-02-24, 22:34
Medlem
Tolvans avatar
Så länge jag slipper rida är jag nöjd. Jag har ont i höften efter en bilolycka så rida mer än ett par sekunder går inte.
Citera
2008-02-24, 22:40
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Hur långt är ett snöre? Vilka ställningar som är skönast för tjejen varierar väldigt mycket.

Långt in kommer du framförallt om du tar tjejen bakifrån. Om hon rider kommer du också rätt långt in och kör man missionären så kommer man längre in om hon har benen bakom huvudet så att säga.

Det är såklart att det finns en ställning som majoriteten av tjejer gillar bäst. Om jag inte minns fel så är det skeden. Så jag rekommenderar TS att han testar skeden först. Om hon inte skulle gillar den ställningen så testar man den andra på listan, vilket är att rida. Så fortsätter man genom hela listan tills man hittar rätt.

Vill man istället göra det enkelt för sig så frågar man bara tjejen vilken ställning hon tycker är skönast.
Citera
2008-02-25, 00:00
Medlem
Cold_ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Lägg henne på mage och ta henne bakifrån. Varför du vill långt in undrar jag över, risken är väl bara att man kommer åt livmodertappen?

det är inte skönt att stöta till mot livmodern med kuken,, instant boner killer
Citera
2008-02-26, 00:52
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Men det är 100% garanti för att tjejen får orgasm...
Citera
2008-02-26, 01:07
Medlem
Mondobabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Men det är 100% garanti för att tjejen får orgasm...

Nu måste jag skälla på dig CH.
Det är inte alls någon garanti, det är individuellt precis som allt annat.
FY skäms på dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in