2012-02-23, 17:28
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerblade81
Herr Raffa
Tycker du ska visa upp ditt hftiga gng p kket dr du brukar hnga,
och om du har riktigt hftiga Ganglang kompisar s lovar jag att jag ska komma fram o ta i hand
Jas det r p den lokala korvkiosken dom farliga GANGLAND SWEDEN brukar hnga. Trngs med det lokala moppegnget om sittplatserna kanske. Mste ka dit och kolla....
Citera
2012-02-23, 17:52
Medlem
lowdesertpunks avatar
r kket Sibylla eller r det ngon ny krog som ppnat?
Citera
2012-02-23, 18:31
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowdesertpunk
r kket Sibylla eller r det ngon ny krog som ppnat?
vore s humoristiskt om det r gamla Sibylla nere vid taxi det gller. Eller n bttre Lilla krogen p sevedegatan, nere vid gamla Posten / Bolaget. Lilla V-by har skerligen frndrats de senaste 15 ren
Citera
2012-02-23, 18:43
Bannlyst
Kket r gamla Chaplin, gamla Harrys, gamla Sandra...
Citera
2012-02-24, 16:54
Medlem
Thuriazs avatar
r det ngon som vet hur det ligger till fr GM nu? Jag antar att han sitter hktad tills en dom flls, men hur lng tid kan det ta?

Vad r mest sannolikt att han ker dit fr? Min gissning r olaga hot, drpfrsk samt intrnget, kan det vara mer kanske? Om ngon r insatt fr denne grna informera mig om hur lngt straffet lr bli.

Hur r det med bda BO idag?
Citera
2012-02-24, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
r det ngon som vet hur det ligger till fr GM nu? Jag antar att han sitter hktad tills en dom flls, men hur lng tid kan det ta?

Vad r mest sannolikt att han ker dit fr? Min gissning r olaga hot, drpfrsk samt intrnget, kan det vara mer kanske? Om ngon r insatt fr denne grna informera mig om hur lngt straffet lr bli.

Hur r det med bda BO idag?

klagaren lr kra mordfrsk alt frsk till drp. De andra konsumeras av de tyngre brottet. Men visst ingr hemfridsbrott i det.
Citera
2012-02-24, 19:07
Medlem
Birgit61s avatar
Nyss lst hela trden. Hpnar. Ngot frvuxet mongobarn, tydligen fetlagd, som kallas fr Raffa mlas ut av somliga som ngonn jvla hrding. Hans meriter tycks, frutom att bli misshandlad, knivskuren osv. vara att hnga runt en korvkiosk och spela Allan. Hans intellektuella frmga avsljas p hans Facebook (tnkte skriva kapacitet men d frstr vl han och hans bisittare inte vad som menas). Hrdaste killen i Vimmerby. Vimmerby!!!!
Citera
2012-02-24, 21:19
Bannlyst
Till att brja med har jag lite information om Gangland som ni skerligen r nyfikna p?!
Raffa r Vice President i Gangland, Killen var att nra p att mista livet fr att skydda en kvinna och tv barn som han inte ens knner.

Anledningen till att han var dr var fr att dricka te samt frsta dejten, Inkom-andes kommer en knivman och hugger Raffa exakt 12 gnger eftersom drren var olst, tv hugg trffade i brstet ena hugget trffade 2 millimeter frn hjrtat.
- Raffa ligger p 100 kilo strecket Och Jonas sv r dock en knarkare p 140 kilo.
Jonas Sv frskte hugga Sandra ett flertal gnger mot halsen ett flertal gnger fr att frska dda henne. Raffa lyfte upp hnderna och tog emot huggen med sina hnder. Han var s illa dran att hans fingrar hngde och hll p att trilla av, 5 centimeter av det ena bladet satt i Raffas hgra armbge fr att det hade knckts. nd har Raffa styrkan till att lyfta Jonas upp i Luften och sen under tiden Raffa lyfter upp honom s lyckas han springa ut med honom 10 meter men under tiden raffa hller honom i luften s blir han huggen under armhlan och det blev ca 12 stygn. Raffa fr ett tok-spel och brjar boxa Jonas i ansiktet och frsker knocka honom, men han har tappat s mycket energi och blod s han hller p att tuppar av. Under tiden raffa boxar p Jonas motagar han flera hugg mot mage, brst och hals. Fast det var dock bara ytliga sr, MEN DOM SYNS VL!
Med dom sista krafterna kvar i kroppen som Raffa har s springer han in och lser drren efter sig.

Sedan dr efter tar han barnen och Kvinnan samt lser in dom i toaletten.
och han knner att han r nra p att tuppar av vilken sekund som helst, Jonas Sv bryter sig d in i lgenheten genom att hoppa in genom fnstret. Och Raffa stod kvar - han rusar allt vad han har kvar i sin kropp mot Jonas Sv och ger honom en smll - Jonas trillar om kull och tappar bda knivarna. och det blev en enda rra i hela lgenheten.
Raffa sparkade undan knivarna och sen reste sig Jonas sv upp och sprang dr ifrn. Och Raffa sprang d efter honom ut, Men fick inte tag p honom fr att han inte hade krafter eller ork kvar till att springa, han var dock i chock tillstnd , men det enda han tnkte p genom allt var kvinnan och barnen.

Raffa ropade till Sandra att han skulle lsa upp, men att Sandra fick ta in barnen p deras rum fr att han inte vill att dom sm skulle f se hur han sg ut. Sedan hller Raffa p att frblda - Raffa tar upp sin mobil och ringer sina TRE nrmaste kompisar. Dom kommer och Det tar ca 60 minuter fr ambulans och polis att komma dit, EFTER att sandra skagmark d ringt polisen. Kompisarna hller d Raffa sllskap s att han inte ska scka ihop tills ambulansen kommer - Och IFALL att Jonas skulle komma tillbaka ter igen.
Nr ambulansen kommer hinner Raffa ringa samtal till sin familj och ta farvl d han var vertygad om att han skulle d.. Raffa tuppade av kort dr efter.

Han vaknade upp dagen efter med narkos - tog Sandra till en lgenhet fr att skydda henne tills dom hade gripit jonas sv och jag med skerhet sga att det var 6 stycken personer i vimmerby och utanfr som krde runt som galningar och letade efter jonas sv p alla olika adresser dom hr personerna hade Gangland Sweden trjjor - Kort dr efter fr jonas sv reda p det och fr Panik samt lmnar in sig sjlv illa kvickt. D var dom inkallades uppdrag avslutat.

Anngende lite bakgrunds information OM Raffa Pancamo.
Eftersom folk r inkapabla att lsa lngre bak i trden - han r 24 r gammal, tvlat i MMA 2 r - Han har trnat ca 6 mnader MMA i en klubb i gteborg.
Han har ven trnat boxning i 8a mnader. han har styrke trnat sedan 14 rs lder.
Han r Dmd fr vldigt Grova Vldsbrott dom som r sugna p att ta reda p vad han r dmnd fr fr jtte grna gra det men det r inget jag kommer ta hr och lgga ut Ofentligt p Flashback. Den familjen han tillhr r en ganska knd familj men har bytt efternamn pga vissa omstndigheter jag absolut inte kommer yttra mig om i respekt till Raffa Och hans familj.
han har suttit p LSU (INTE LVU FR resterande personer). Sedan 18 rs lder har han suttit p riks anstalter i sverige / Klass B och Klass A. Han har suttit p hall och tidaholm, salberga och nortlje. Han r frn gteborg frn brjan men har en del kontakt i stockholm, halmstad malm och lund. han har vnner bde som ovnner. Hans Gr under dessa namn Pancamo, Yxmannen, The butcher!

Anngende om Sandra Skagmark hade planerat att lura Jonas sv och Raffa Pancamo till samma stlle och samma tidpunkt det kan inte jag utala mig om ifall det r 100% eller inte , men det verkar ju inte bttre n s. Men det jag tycker r konstigt r att hon har en person som r knd ver strsta delen av scerige och som r vice president i gangland till att komma dit samma dag som Jonas Sv hotar och bestmmer sig fr att dda Henne och Hennes barn utan Raffa Pancamos vetskap.

En annan konstig sak r att nova gruppen gr in och stnger av Raffa Pancamos Facebook under tv och en halv dag tills Raffa Pancamos advokater lser det hela.
Citera
2012-02-24, 21:19
Bannlyst
NI som tillkallar Raffa Pancamo till KKET ni mste missat fredagen den 17e februari d det var 8 stycken frn ett mc gng som pstod sig vara ett stort MC gng och dom hade svurit p att dda en viss person som TILLHR gangland sweden och jag tnker inte nmna vem! DOCK r inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det r ett lokalt mc gng r fr att p presidentens vst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DRAV trodde jag att det var ett MC gng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekrfta om dom r ett MC gng eller inte, Han var dr med 8 personer dr det stod PROSPECT p vstarna! Jag bevittnade detta sjlv fr att jag var vid nyktert tillstnd fr att bevittna att det hela blev rtt.
Och jag frskte samtidigt ringa runt och hra vilka dom tillhrde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekrfta att dom andra 7 personerna (8e personen r Pierre Ahlberg) var inte FRN vimmerby. Det stod inget p deras framsida , de enda p deras framsida var knoghjrn och PROSPECT p baksidan. RAFFA och HANS president stter sig mitt emot precis jmte och sitter och skrattar t dom och sklar t dom. D gr Pierre Ahlberg fram till raffa och sger ''vnta bara till stngningen s fr du allt se vad som hnder'' .
Raffa stller sig upp och att jag hr han sga ngot i stil med ''vi tar det efter stngning s fr vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skl p dig stnos jag tycker du r gullig med det dra blnda fina hret du har'' Raffa och hans president anlnde till platsen CA 1 tiden d dom var pvg till en annan plats utanfr vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen s fljde jag efter fast i bakgrunden s jag inte kunde synas s jag kunde hra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev ngon form av ordvexling, jag ser d att Raffa Pancamo snker Pierre Ahlberg p en smll. Och alla hans Prospects springer dr ifrn. Under tiden dom springer dr ifrn, S str Raffa Pancamo dr och bara skrattar t Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president str och skrattar s kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger p presidenten och andra piket styrkan flyger p Raffa Pancamo.
Sedan vad som hnder i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer t olika hll fr INGEN ville bli inblandad i det hra. Vad jag vet av en nra anhrig som tillhr Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lgenhet just nu med flera, sger att polisen slagit snder Raffas FOT med en batong!

Angende hmnd aktioner mot Pierre Ahlberg S kan jag bekrfta att det har SKETT.
hur det har skett och nr det har skett tnker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hra r lngt ifrn slutet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo

Angende Irfan yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) och Fadil Curti ( som pstr sig komma frn albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa dr ifrn som sm rttor - och har svurit p hmnd aktioner mot Gangland och som sljer droger till sm barn och gr att folk tar ver doser ERAN tur kommer ocks. eran tur kommer ocks ven ifall vra brdrar kommer ka in fr det ocks. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni r skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som sm kackerlackor under deras ftter. GLM inte att ni knackade p hans drr - ni kanske fr en pknackning snart? VEM vet?? Ett mte har inte hllts nnu , MEN det kommer att hllas.

Annledningen till att den hr informationen har offentligats r att vi vill att ni ska f rtt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hrt ngot om dom r att dom har hllit vldigt lg profil och dom har bara existerat i 6 mnader och dom kommer fortstta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta r ett gemensamt beslut att ofentlig gra all denna information via ett mte som har skett tidigare.

- gangland sweden r emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- vldtcksmn / och dom r inte intresserade ver att ta ver stder och sverige eller p ngot stt frska.
utan dom r ca 30 - 40 personer som hller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans fr bullshit och noll tollerans fr felaktig information, och NOLL tollerans fr GOLERI, detta r nmnligen Mnn som vill gra ngot bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER ngon annan form av handel.
- Alla har ngot gemensamt, exakt vad tnker jag inte g in p - men att alla hatar Polisen.

Trden handlar inte om Gangland nu r det , det sista som skrivs .
Citera
2012-02-24, 21:46
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123RedQueen
NI som tillkallar Raffa Pancamo till KKET ni mste missat fredagen den 17e februari d det var 8 stycken frn ett mc gng som pstod sig vara ett stort MC gng och dom hade svurit p att dda en viss person som TILLHR gangland sweden och jag tnker inte nmna vem! DOCK r inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det r ett lokalt mc gng r fr att p presidentens vst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DRAV trodde jag att det var ett MC gng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekrfta om dom r ett MC gng eller inte, Han var dr med 8 personer dr det stod PROSPECT p vstarna! Jag bevittnade detta sjlv fr att jag var vid nyktert tillstnd fr att bevittna att det hela blev rtt.
Och jag frskte samtidigt ringa runt och hra vilka dom tillhrde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekrfta att dom andra 7 personerna (8e personen r Pierre Ahlberg) var inte FRN vimmerby. Det stod inget p deras framsida , de enda p deras framsida var knoghjrn och PROSPECT p baksidan. RAFFA och HANS president stter sig mitt emot precis jmte och sitter och skrattar t dom och sklar t dom. D gr Pierre Ahlberg fram till raffa och sger ''vnta bara till stngningen s fr du allt se vad som hnder'' .
Raffa stller sig upp och att jag hr han sga ngot i stil med ''vi tar det efter stngning s fr vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skl p dig stnos jag tycker du r gullig med det dra blnda fina hret du har'' Raffa och hans president anlnde till platsen CA 1 tiden d dom var pvg till en annan plats utanfr vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen s fljde jag efter fast i bakgrunden s jag inte kunde synas s jag kunde hra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev ngon form av ordvexling, jag ser d att Raffa Pancamo snker Pierre Ahlberg p en smll. Och alla hans Prospects springer dr ifrn. Under tiden dom springer dr ifrn, S str Raffa Pancamo dr och bara skrattar t Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president str och skrattar s kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger p presidenten och andra piket styrkan flyger p Raffa Pancamo.
Sedan vad som hnder i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer t olika hll fr INGEN ville bli inblandad i det hra. Vad jag vet av en nra anhrig som tillhr Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lgenhet just nu med flera, sger att polisen slagit snder Raffas FOT med en batong!

Angende hmnd aktioner mot Pierre Ahlberg S kan jag bekrfta att det har SKETT.
hur det har skett och nr det har skett tnker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hra r lngt ifrn slutet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo

Angende Irfan yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) och Fadil Curti ( som pstr sig komma frn albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa dr ifrn som sm rttor - och har svurit p hmnd aktioner mot Gangland och som sljer droger till sm barn och gr att folk tar ver doser ERAN tur kommer ocks. eran tur kommer ocks ven ifall vra brdrar kommer ka in fr det ocks. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni r skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som sm kackerlackor under deras ftter. GLM inte att ni knackade p hans drr - ni kanske fr en pknackning snart? VEM vet?? Ett mte har inte hllts nnu , MEN det kommer att hllas.

Annledningen till att den hr informationen har offentligats r att vi vill att ni ska f rtt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hrt ngot om dom r att dom har hllit vldigt lg profil och dom har bara existerat i 6 mnader och dom kommer fortstta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta r ett gemensamt beslut att ofentlig gra all denna information via ett mte som har skett tidigare.

- gangland sweden r emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- vldtcksmn / och dom r inte intresserade ver att ta ver stder och sverige eller p ngot stt frska.
utan dom r ca 30 - 40 personer som hller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans fr bullshit och noll tollerans fr felaktig information, och NOLL tollerans fr GOLERI, detta r nmnligen Mnn som vill gra ngot bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER ngon annan form av handel.
- Alla har ngot gemensamt, exakt vad tnker jag inte g in p - men att alla hatar Polisen.

Trden handlar inte om Gangland nu r det , det sista som skrivs .
r det du som r Raffas fejjapolare? Som gillar HEIL och antabus?
Citera
2012-02-24, 22:22
Medlem
Ohamns avatar
Har kollat runt lite bland Raffas polare p fejjan. Det verkar vara ett gng nynazzar som har grava alkoholproblem. Jag tror inte kaktjuvarna (BC) behver bekymra sig fr konkurrensen. Tycker bara synd om Vimmerbyborna som behver st ut med snt sldder i sin lilla stad.
Citera
2012-02-24, 22:53
Bannlyst
Sger shr - har aldrig knarkat i hela mitt liv ska du veta ...
Och lilla vn, jag har en aning varfr du r arg p en viss person ... Antingen fick du kyssa lite ftter eller s blev du jvligt krnkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in