Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-23, 17:28
  #253
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerblade81
Herr Raffa
Tycker du ska visa upp ditt häftiga gäng på köket där du brukar hänga,
och om du har riktigt häftiga Ganglang kompisar så lovar jag att jag ska komma fram o ta i hand
Jaså det är på den lokala korvkiosken dom farliga GANGLAND SWEDEN brukar hänga. Trängs med det lokala moppegänget om sittplatserna kanske. Måste åka dit och kolla....
Citera
2012-02-23, 17:52
  #254
Medlem
lowdesertpunks avatar
Är köket Sibylla eller är det någon ny krog som öppnat?
Citera
2012-02-23, 18:31
  #255
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowdesertpunk
Är köket Sibylla eller är det någon ny krog som öppnat?
vore så humoristiskt om det är gamla Sibylla nere vid taxi det gäller. Eller än bättre Lilla krogen på sevedegatan, nere vid gamla Posten / Bolaget. Lilla V-by har säkerligen förändrats de senaste 15 åren
Citera
2012-02-23, 18:43
  #256
Avstängd
Köket är gamla Chaplin, gamla Harrys, gamla Sandra...
Citera
2012-02-24, 16:54
  #257
Medlem
Thuriazs avatar
Är det någon som vet hur det ligger till för GM nu? Jag antar att han sitter häktad tills en dom fälls, men hur lång tid kan det ta?

Vad är mest sannolikt att han åker dit för? Min gissning är olaga hot, dråpförsök samt intrånget, kan det vara mer kanske? Om någon är insatt får denne gärna informera mig om hur långt straffet lär bli.


Hur är det med båda BO idag?
Citera
2012-02-24, 17:19
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
Är det någon som vet hur det ligger till för GM nu? Jag antar att han sitter häktad tills en dom fälls, men hur lång tid kan det ta?

Vad är mest sannolikt att han åker dit för? Min gissning är olaga hot, dråpförsök samt intrånget, kan det vara mer kanske? Om någon är insatt får denne gärna informera mig om hur långt straffet lär bli.


Hur är det med båda BO idag?


Åklagaren lär köra mordförsök alt försök till dråp. De andra konsumeras av de tyngre brottet. Men visst ingår hemfridsbrott i det.
Citera
2012-02-24, 19:07
  #259
Medlem
Birgit61s avatar
Nyss läst hela tråden. Häpnar. Något förvuxet mongobarn, tydligen fetlagd, som kallas för Raffa målas ut av somliga som någonn jävla hårding. Hans meriter tycks, förutom att bli misshandlad, knivskuren osv. vara att hänga runt en korvkiosk och spela Allan. Hans intellektuella förmåga avslöjas på hans Facebook (tänkte skriva kapacitet men då förstår väl han och hans bisittare inte vad som menas). Hårdaste killen i Vimmerby. Vimmerby!!!!
Citera
2012-02-24, 21:19
  #260
Avstängd
Till att börja med har jag lite information om Gangland som ni säkerligen är nyfikna på?!
Raffa Är Vice President i Gangland, Killen var att nära på att mista livet för att skydda en kvinna och två barn som han inte ens känner.

Anledningen till att han var där var för att dricka te samt första dejten, Inkom-andes kommer en knivman och hugger Raffa exakt 12 gånger eftersom dörren var olåst, två hugg träffade i bröstet ena hugget träffade 2 millimeter från hjärtat.
- Raffa ligger på 100 kilo strecket Och Jonas säv är dock en knarkare på 140 kilo.
Jonas Säv försökte hugga Sandra ett flertal gånger mot halsen ett flertal gånger för att försöka döda henne. Raffa lyfte upp händerna och tog emot huggen med sina händer. Han var så illa däran att hans fingrar hängde och höll på att trilla av, 5 centimeter av det ena bladet satt i Raffas högra armbåge för att det hade knäckts. Ändå har Raffa styrkan till att lyfta Jonas upp i Luften och sen under tiden Raffa lyfter upp honom så lyckas han springa ut med honom 10 meter men under tiden raffa håller honom i luften så blir han huggen under armhålan och det blev ca 12 stygn. Raffa får ett tok-spel och börjar boxa Jonas i ansiktet och försöker knocka honom, men han har tappat så mycket energi och blod så han håller på att tuppar av. Under tiden raffa boxar på Jonas motagar han flera hugg mot mage, bröst och hals. Fast det var dock bara ytliga sår, MEN DOM SYNS VÄL!
Med dom sista krafterna kvar i kroppen som Raffa har så springer han in och låser dörren efter sig.

Sedan där efter tar han barnen och Kvinnan samt låser in dom i toaletten.
och han känner att han är nära på att tuppar av vilken sekund som helst, Jonas Säv bryter sig då in i lägenheten genom att hoppa in genom fönstret. Och Raffa stod kvar - han rusar allt vad han har kvar i sin kropp mot Jonas Säv och ger honom en smäll - Jonas trillar om kull och tappar båda knivarna. och det blev en enda röra i hela lägenheten.
Raffa sparkade undan knivarna och sen reste sig Jonas säv upp och sprang där ifrån. Och Raffa sprang då efter honom ut, Men fick inte tag på honom för att han inte hade krafter eller ork kvar till att springa, han var dock i chock tillstånd , men det enda han tänkte på genom allt var kvinnan och barnen.

Raffa ropade till Sandra att han skulle låsa upp, men att Sandra fick ta in barnen på deras rum för att han inte vill att dom små skulle få se hur han såg ut. Sedan håller Raffa på att förblöda - Raffa tar upp sin mobil och ringer sina TRE närmaste kompisar. Dom kommer och Det tar ca 60 minuter för ambulans och polis att komma dit, EFTER att sandra skagmark då ringt polisen. Kompisarna håller då Raffa sällskap så att han inte ska säcka ihop tills ambulansen kommer - Och IFALL att Jonas skulle komma tillbaka åter igen.
När ambulansen kommer hinner Raffa ringa samtal till sin familj och ta farväl då han var övertygad om att han skulle dö.. Raffa tuppade av kort där efter.

Han vaknade upp dagen efter med narkos - tog Sandra till en lägenhet för att skydda henne tills dom hade gripit jonas säv och jag med säkerhet säga att det var 6 stycken personer i vimmerby och utanför som körde runt som galningar och letade efter jonas säv på alla olika adresser dom här personerna hade Gangland Sweden tröjjor - Kort där efter får jonas säv reda på det och får Panik samt lämnar in sig själv illa kvickt. Då var dom inkallades uppdrag avslutat.

Anngående lite bakgrunds information OM Raffa Pancamo.
Eftersom folk är inkapabla att läsa längre bak i tråden - han är 24 år gammal, tävlat i MMA 2 år - Han har tränat ca 6 månader MMA i en klubb i göteborg.
Han har även tränat boxning i 8a månader. han har styrke tränat sedan 14 års ålder.
Han är Dömd för väldigt Grova Våldsbrott dom som är sugna på att ta reda på vad han är dömnd för får jätte gärna göra det men det är inget jag kommer ta här och lägga ut Ofentligt på Flashback. Den familjen han tillhör är en ganska känd familj men har bytt efternamn pga vissa omständigheter jag absolut inte kommer yttra mig om i respekt till Raffa Och hans familj.
han har suttit på LSU (INTE LVU FÖR resterande personer). Sedan 18 års ålder har han suttit på riks anstalter i sverige / Klass B och Klass A. Han har suttit på hall och tidaholm, salberga och nortälje. Han är från göteborg från början men har en del kontakt i stockholm, halmstad malmö och lund. han har vänner både som ovänner. Hans Går under dessa namn Pancamo, Yxmannen, The butcher!

Anngående om Sandra Skagmark hade planerat att lura Jonas säv och Raffa Pancamo till samma ställe och samma tidpunkt det kan inte jag utala mig om ifall det är 100% eller inte , men det verkar ju inte bättre än så. Men det jag tycker är konstigt är att hon har en person som är känd över största delen av scerige och som är vice president i gangland till att komma dit samma dag som Jonas Säv hotar och bestämmer sig för att döda Henne och Hennes barn utan Raffa Pancamos vetskap.

En annan konstig sak är att nova gruppen går in och stänger av Raffa Pancamos Facebook under två och en halv dag tills Raffa Pancamos advokater löser det hela.
Citera
2012-02-24, 21:19
  #261
Avstängd
NI som tillkallar Raffa Pancamo till KÖKET ni måste missat fredagen den 17e februari då det var 8 stycken från ett mc gäng som påstod sig vara ett stort MC gäng och dom hade svurit på att döda en viss person som TILLHÖR gangland sweden och jag tänker inte nämna vem! DOCK är inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det är ett lokalt mc gäng är för att på presidentens väst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DÄRAV trodde jag att det var ett MC gäng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekräfta om dom är ett MC gäng eller inte, Han var där med 8 personer där det stod PROSPECT på västarna! Jag bevittnade detta själv för att jag var vid nyktert tillstånd för att bevittna att det hela blev rätt.
Och jag försökte samtidigt ringa runt och höra vilka dom tillhörde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekräfta att dom andra 7 personerna (8e personen är Pierre Ahlberg) var inte FRÅN vimmerby. Det stod inget på deras framsida , de enda på deras framsida var knoghjärn och PROSPECT på baksidan. RAFFA och HANS president sätter sig mitt emot precis jämte och sitter och skrattar åt dom och skålar åt dom. Då går Pierre Ahlberg fram till raffa och säger ''vänta bara till stängningen så får du allt se vad som händer'' .
Raffa ställer sig upp och att jag hör han säga något i stil med ''vi tar det efter stängning så får vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skål på dig sötnos jag tycker du är gullig med det dära blånda fina håret du har'' Raffa och hans president anlände till platsen CA 1 tiden då dom var påväg till en annan plats utanför vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen så följde jag efter fast i bakgrunden så jag inte kunde synas så jag kunde höra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev någon form av ordvexling, jag ser då att Raffa Pancamo sänker Pierre Ahlberg på en smäll. Och alla hans Prospects springer där ifrån. Under tiden dom springer där ifrån, SÅ står Raffa Pancamo där och bara skrattar åt Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president står och skrattar så kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger på presidenten och andra piket styrkan flyger på Raffa Pancamo.
Sedan vad som händer i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer åt olika håll för INGEN ville bli inblandad i det hära. Vad jag vet av en nära anhörig som tillhör Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lägenhet just nu med flera, säger att polisen slagit sönder Raffas FOT med en batong!

Angående hämnd aktioner mot Pierre Ahlberg SÅ kan jag bekräfta att det har SKETT.
hur det har skett och när det har skett tänker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hära är långt ifrån slutet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo

Angående Irfan yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) och Fadil Curti ( som påstår sig komma från albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa där ifrån som små råttor - och har svurit på hämnd aktioner mot Gangland och som säljer droger till små barn och gör att folk tar över doser ERAN tur kommer också. eran tur kommer också även ifall våra brödrar kommer åka in för det också. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni är skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som små kackerlackor under deras fötter. GLÖM inte att ni knackade på hans dörr - ni kanske får en påknackning snart? VEM vet?? Ett möte har inte hållts ännu , MEN det kommer att hållas.

Annledningen till att den här informationen har offentligats är att vi vill att ni ska få rätt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hört något om dom är att dom har hållit väldigt låg profil och dom har bara existerat i 6 månader och dom kommer fortsätta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta är ett gemensamt beslut att ofentlig göra all denna information via ett möte som har skett tidigare.

- gangland sweden är emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- våldtäcksmän / och dom är inte intresserade över att ta över städer och sverige eller på något sätt försöka.
utan dom är ca 30 - 40 personer som håller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans för bullshit och noll tollerans för felaktig information, och NOLL tollerans för GOLERI, detta är nämnligen Männ som vill göra något bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER någon annan form av handel.
- Alla har något gemensamt, exakt vad tänker jag inte gå in på - men att alla hatar Polisen.

Tråden handlar inte om Gangland nu är det , det sista som skrivs .
Citera
2012-02-24, 21:46
  #262
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123RedQueen
NI som tillkallar Raffa Pancamo till KÖKET ni måste missat fredagen den 17e februari då det var 8 stycken från ett mc gäng som påstod sig vara ett stort MC gäng och dom hade svurit på att döda en viss person som TILLHÖR gangland sweden och jag tänker inte nämna vem! DOCK är inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det är ett lokalt mc gäng är för att på presidentens väst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DÄRAV trodde jag att det var ett MC gäng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekräfta om dom är ett MC gäng eller inte, Han var där med 8 personer där det stod PROSPECT på västarna! Jag bevittnade detta själv för att jag var vid nyktert tillstånd för att bevittna att det hela blev rätt.
Och jag försökte samtidigt ringa runt och höra vilka dom tillhörde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekräfta att dom andra 7 personerna (8e personen är Pierre Ahlberg) var inte FRÅN vimmerby. Det stod inget på deras framsida , de enda på deras framsida var knoghjärn och PROSPECT på baksidan. RAFFA och HANS president sätter sig mitt emot precis jämte och sitter och skrattar åt dom och skålar åt dom. Då går Pierre Ahlberg fram till raffa och säger ''vänta bara till stängningen så får du allt se vad som händer'' .
Raffa ställer sig upp och att jag hör han säga något i stil med ''vi tar det efter stängning så får vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skål på dig sötnos jag tycker du är gullig med det dära blånda fina håret du har'' Raffa och hans president anlände till platsen CA 1 tiden då dom var påväg till en annan plats utanför vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen så följde jag efter fast i bakgrunden så jag inte kunde synas så jag kunde höra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev någon form av ordvexling, jag ser då att Raffa Pancamo sänker Pierre Ahlberg på en smäll. Och alla hans Prospects springer där ifrån. Under tiden dom springer där ifrån, SÅ står Raffa Pancamo där och bara skrattar åt Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president står och skrattar så kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger på presidenten och andra piket styrkan flyger på Raffa Pancamo.
Sedan vad som händer i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer åt olika håll för INGEN ville bli inblandad i det hära. Vad jag vet av en nära anhörig som tillhör Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lägenhet just nu med flera, säger att polisen slagit sönder Raffas FOT med en batong!

Angående hämnd aktioner mot Pierre Ahlberg SÅ kan jag bekräfta att det har SKETT.
hur det har skett och när det har skett tänker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hära är långt ifrån slutet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo

Angående Irfan yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) och Fadil Curti ( som påstår sig komma från albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa där ifrån som små råttor - och har svurit på hämnd aktioner mot Gangland och som säljer droger till små barn och gör att folk tar över doser ERAN tur kommer också. eran tur kommer också även ifall våra brödrar kommer åka in för det också. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni är skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som små kackerlackor under deras fötter. GLÖM inte att ni knackade på hans dörr - ni kanske får en påknackning snart? VEM vet?? Ett möte har inte hållts ännu , MEN det kommer att hållas.

Annledningen till att den här informationen har offentligats är att vi vill att ni ska få rätt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hört något om dom är att dom har hållit väldigt låg profil och dom har bara existerat i 6 månader och dom kommer fortsätta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta är ett gemensamt beslut att ofentlig göra all denna information via ett möte som har skett tidigare.

- gangland sweden är emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- våldtäcksmän / och dom är inte intresserade över att ta över städer och sverige eller på något sätt försöka.
utan dom är ca 30 - 40 personer som håller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans för bullshit och noll tollerans för felaktig information, och NOLL tollerans för GOLERI, detta är nämnligen Männ som vill göra något bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER någon annan form av handel.
- Alla har något gemensamt, exakt vad tänker jag inte gå in på - men att alla hatar Polisen.

Tråden handlar inte om Gangland nu är det , det sista som skrivs .
Är det du som är Raffas fejjapolare? Som gillar HEIL och antabus?
Citera
2012-02-24, 22:22
  #263
Medlem
Ohamns avatar
Har kollat runt lite bland Raffas polare på fejjan. Det verkar vara ett gäng nynazzar som har grava alkoholproblem. Jag tror inte kaktjuvarna (BC) behöver bekymra sig för konkurrensen. Tycker bara synd om Vimmerbyborna som behöver stå ut med sånt slödder i sin lilla stad.
Citera
2012-02-24, 22:53
  #264
Avstängd
Säger såhär - har aldrig knarkat i hela mitt liv ska du veta ...
Och lilla vän, jag har en aning varför du är arg på en viss person ... Antingen fick du kyssa lite fötter eller så blev du jäääävligt kränkt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback