NI som tillkallar Raffa Pancamo till KKET ni mste missat fredagen den 17e februari d det var 8 stycken frn ett mc gng som pstod sig vara ett stort MC gng och dom hade svurit p att dda en viss person som TILLHR gangland sweden och jag tnker inte nmna vem! DOCK r inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det r ett lokalt mc gng r fr att p presidentens vst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DRAV trodde jag att det var ett MC gng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekrfta om dom r ett MC gng eller inte, Han var dr med 8 personer dr det stod PROSPECT p vstarna! Jag bevittnade detta sjlv fr att jag var vid nyktert tillstnd fr att bevittna att det hela blev rtt.
Och jag frskte samtidigt ringa runt och hra vilka dom tillhrde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekrfta att dom andra 7 personerna (8e personen r Pierre Ahlberg) var inte FRN vimmerby. Det stod inget p deras framsida , de enda p deras framsida var knoghjrn och PROSPECT p baksidan. RAFFA och HANS president stter sig mitt emot precis jmte och sitter och skrattar t dom och sklar t dom. D gr Pierre Ahlberg fram till raffa och sger ''vnta bara till stngningen s fr du allt se vad som hnder'' .
Raffa stller sig upp och att jag hr han sga ngot i stil med ''vi tar det efter stngning s fr vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skl p dig stnos jag tycker du r gullig med det dra blnda fina hret du har'' Raffa och hans president anlnde till platsen CA 1 tiden d dom var pvg till en annan plats utanfr vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen s fljde jag efter fast i bakgrunden s jag inte kunde synas s jag kunde hra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev ngon form av ordvexling, jag ser d att Raffa Pancamo snker Pierre Ahlberg p en smll. Och alla hans Prospects springer dr ifrn. Under tiden dom springer dr ifrn, S str Raffa Pancamo dr och bara skrattar t Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president str och skrattar s kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger p presidenten och andra piket styrkan flyger p Raffa Pancamo.
Sedan vad som hnder i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer t olika hll fr INGEN ville bli inblandad i det hra. Vad jag vet av en nra anhrig som tillhr Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lgenhet just nu med flera, sger att polisen slagit snder Raffas FOT med en batong!
Angende hmnd aktioner mot Pierre Ahlberg S kan jag bekrfta att det har SKETT.
hur det har skett och nr det har skett tnker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hra r lngt ifrn slutet.
https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo
Angende Irfan yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) och Fadil Curti ( som pstr sig komma frn albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som pstr sig komma frn jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa dr ifrn som sm rttor - och har svurit p hmnd aktioner mot Gangland och som sljer droger till sm barn och gr att folk tar ver doser ERAN tur kommer ocks. eran tur kommer ocks ven ifall vra brdrar kommer ka in fr det ocks. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni r skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som sm kackerlackor under deras ftter. GLM inte att ni knackade p hans drr - ni kanske fr en pknackning snart? VEM vet?? Ett mte har inte hllts nnu , MEN det kommer att hllas.
Annledningen till att den hr informationen har offentligats r att vi vill att ni ska f rtt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hrt ngot om dom r att dom har hllit vldigt lg profil och dom har bara existerat i 6 mnader och dom kommer fortstta existera.
Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:
- detta r ett gemensamt beslut att ofentlig gra all denna information via ett mte som har skett tidigare.
- gangland sweden r emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- vldtcksmn / och dom r inte intresserade ver att ta ver stder och sverige eller p ngot stt frska.
utan dom r ca 30 - 40 personer som hller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans fr bullshit och noll tollerans fr felaktig information, och NOLL tollerans fr GOLERI, detta r nmnligen Mnn som vill gra ngot bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER ngon annan form av handel.
- Alla har ngot gemensamt, exakt vad tnker jag inte g in p - men att alla hatar Polisen.
Trden handlar inte om Gangland nu r det , det sista som skrivs .