Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-17, 13:16
  #133
Avstängd
Nu har jag fått korrekt information från GMS familj och är tvungen att dela med mig den. Jonas fick ett flertal sms av Sandra många provicerande innan Raffa kom hem till henne. När han väl var där hade Sandra skrivit provicerande saker till Jonas för att få igång honom och det fick hon. Hennes plan va helt enkelt att bli av med Jonas. Hon hade tänkt att Raffa skulle ta livet av Jonas eller skrämma han eller liknande. Detta slutade illa någon kunde dött antingen barnens pappa eller Raffa. Vet även att polisen har koll på detta Raffa visste ingenting och hon hande provicerat innan Raffa kom till platsen samt efteråt utan att Raffa tänkte på det


Där har n i sanningen boven i det hela är Sandra ingen annan. Allt detta är hennes fel hade hon inte provicerat jonas hade detta aldrig hänt. Tycker så jävla synd om Raffa respekt till dig! men gör inte samma misstag. Lita aldrig på tjejer.
Citera
2012-02-17, 13:23
  #134
Medlem
tycker faktiskt jävligt synd om båda... Hon får Jonas att begå detta visst det är fel men hon kunde gjort att det aldrig hänt vilken liten fitta..

Har även hört rykten om att Sandra inte är helt ren på droger?!
För hon hade fan barnen hemma när hon gjorde detta!!!
Vilken bra Mamma hon är!!!
Citera
2012-02-17, 14:04
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatCapone
Ny info ni får tolka det hur ni vill pratade med Raffa presis:

Taget från hans faebook från hans logg


Raffa Pancamo
Riskerar man sitt liv och blir huggen flera gånger borde man visa lite mer tacksamhet... inte falskhet förstår nu att jag bara blev utnyttnad aldrig mer. man lever och lär.
GillaSluta gilla · · Dela · för 18 minuter sedan
Jessica Gunninge, Robin Bman Lyhykäinen och 2 andra gillar detta..

Raffa Pancamo jaja men kunde dött fick jag tacksamhet nej..
för 10 minuter sedan · GillaSluta gilla.Raffa Pancamo kunde slutat riktigt illa, men fuck it. nu vet jag till nästa gång


Raffa Pancamo
Detta är tacken man får. Ska komma i håg... hur kunde jag va så jävla dum?
men life goes on och jag bryr mig inte det minsta lilla har lärt mig att inte lite på folk längre, enog sagt.



Tolka detta som ni vill Dom dejtade tills Jonas blev häktad sedan kastade hon bort honom och inte ville träffas mer, har Pratat med Raffa själv och sett på hans facebook, han har tagit bort henne från facebook med han fick ingen tacksamhet ingenting tror Raffa blev lurad
Teorier?


Varför dumpar hon honom när jonas blev häktad? blev Raffa utnyttjad lockade hon hit honom medans Raffa va där? tycker det e konstigt bara att han blir dumpad när Jonas blir häktad


Han fick inte ligga!

Näe. Seriöst. Hon kanske blev medveten om hans bakgrund, fått ett samtal från socialen, en vänlig polis som informerat henne och oroade för att inte få behålla barn. Därför-.
Citera
2012-02-17, 14:25
  #136
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Många offer som sagt och tänker då framför allt på J:s barn..alla.
Citera
2012-02-17, 15:49
  #137
Medlem
A.Strindbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labbet
Precis Sandra proviserade fram allt i hopa utan att Raffa visste.. tycker synd om honom om jag ska ärlig

fyfan vad trasight vilken brud altså, någon kunde fan DÖTT!

Exakt, då känns det som att jag och flera vara ganska nära detta - redan tidigt i tråden.
Att någon provocerade J, att det inte alls var så att han flippa p.g.a. alkohol och tabletter.

I.o.m. de Raffa skriver på sin egen fb, att han blivit utnyttjad - väcker en känsla av äckel hos mig.
Inte p.g.a. honom, snarare S - som till synes helt kallt, planerat och manipulerat i bakgrunden.

Dags att vi plockar fram de vi kan om S, kanske kan det som framkommer här på fb, få barnen att hamna hos en ev. tryggare miljö, hos sin farmor och farfar?
Efter det som framkommit hitintills, så är det inte barnets bästa, att bo tillsammans med en sådan hemsk kvinna.
Citera
2012-02-17, 16:25
  #138
Medlem
Man har hört av folk att S & GMs skilsmässa berodde på att hon ständigt var otrogen och alltid provocerat GM. Har även hört att hon ligger runt ganska flitigt, fräsch brud.. Spänningen med BO tog väl slut nu när GM hamnat i häktet! Kanske hade denna tragiska händelse aldrig skett om inte S provocerat fram detta?
Citera
2012-02-17, 16:33
  #139
Medlem
A.Strindbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueword
Man har hört av folk att S & GMs skilsmässa berodde på att hon ständigt var otrogen och alltid provocerat GM. Har även hört att hon ligger runt ganska flitigt, fräsch brud.. Spänningen med BO tog väl slut nu när GM hamnat i häktet! Kanske hade denna tragiska händelse aldrig skett om inte S provocerat fram detta?
Rykten om att S brukat och brukar narkotika florerar, stämmer det? I så fall, vad för drog?
Citera
2012-02-17, 16:47
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Strindberg
Rykten om att S brukat och brukar narkotika florerar, stämmer det? I så fall, vad för drog?

Det här är rent förtal! S har ALDRIG brukat droger, hon umgås inte ens i sådanna kretsar! Anledningen att det tog slut var att han var sjukligt svartsjuk samt att hon blev slagen : 8 ÅR var hon tillsammans med GM ( så ligger runt?!). ALLA i hela Vimmerby vet egentligen att GM var den som hotade och trakasserade S. Hon ställde upp på honom hela tiden! Även efter skilsmässan, var de till henne han vände sig till när han mådde dåligt! Helt ärligt så har de här spårat ut fullständigt!: de är rent förtal och ni har verkligen ingen rätt att gå på en människa på det sättet som blivit utsatt för ett grovt brott: finns ju en anledning till att hon kämpade för att vara vän med GM: sina barn behövde sin pappa. Polisen har ALLA sms mellan de GM & S och d pekar nog rätt tydligt på VEM som hotade VEM.
Hur kan man ens ha mage att skriva en sådan grov anklagelse på någon man aldrig träffat eller sett! Fruktansvärt osmakligt, patetiskt och tragiskt att gå på en kvinna som JAG VET inte är skyldig till något av vad ni anklagar henne för! Tror ni inte att soc hade gripit in då? Nää för de är SÄKRA på att hon är en bra mamma!
Citera
2012-02-17, 17:12
  #141
Medlem
För det första e J ingen missbrukare av något slag. Fotboll kanske!! Tog lite förrut men innan han träffade S och det är rätt länge sen.

J va på köket på kvällen, skulle hem vid stängning, gick förbi S av den anledningen att kolla så det inte var några skumma personer hos henne eftersom hans barn va där, S ringde i sin tur till raffa för att han är som han är, ringde sin far som hämtade honom, när pappan kom hotade raffa båda J och hans far till livet. Dom åkte hem, J gick och la sig, men bestämmde sig för att åka in igen (vilket känns fruktansvärt onödigt så här i efterhand)! Väl på plats kom raffa ut, slet av sig tröjan och hoppade på J och båda åkte i backen, raffa försökte ta knivarna ifrån J där av såren i händerna. J visste att raffa va ett psykfall och skulle säkert kunna döda honom, så det va antingen J eller raffa. Raffa kommer loss, springer in, låser ytterdörren, låser in sig på toan, tillsammans med S. J slår sönder rutan på dörren, går in och slår sönder tv och dyligt. Lämnar sedan platsen!!

Dom uppgifterna är dom rätta, det vet jag eftersom jag tillhör den "innersta kretsen"!!!
Citera
2012-02-17, 18:54
  #142
Medlem
är raffas facebook borta nu?
Citera
2012-02-17, 19:16
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viillevalle
Nej, men en vän till S,är inte det tydligt? Jaså de säger du att det är så, du känner tydligen inte en enda av de inblandade väl alls...För isf vet du lika väl som alla andra i Vimmerby att GM var ökänd som en idiot och att S knappast var en "knarkare"....


S är ingen knarkare och hör man runt så är GM en hyfsad kille som hamnade lite snett och snurrade runt förr. Ingen tolkar honom som ökänd idiot. Han kanske kan få sina utbrott ibland men vem kan inte få det??
Citera
2012-02-17, 19:16
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swabbic
För det första e J ingen missbrukare av något slag. Fotboll kanske!! Tog lite förrut men innan han träffade S och det är rätt länge sen.

J va på köket på kvällen, skulle hem vid stängning, gick förbi S av den anledningen att kolla så det inte var några skumma personer hos henne eftersom hans barn va där, S ringde i sin tur till raffa för att han är som han är, ringde sin far som hämtade honom, när pappan kom hotade raffa båda J och hans far till livet. Dom åkte hem, J gick och la sig, men bestämmde sig för att åka in igen (vilket känns fruktansvärt onödigt så här i efterhand)! Väl på plats kom raffa ut, slet av sig tröjan och hoppade på J och båda åkte i backen, raffa försökte ta knivarna ifrån J där av såren i händerna. J visste att raffa va ett psykfall och skulle säkert kunna döda honom, så det va antingen J eller raffa. Raffa kommer loss, springer in, låser ytterdörren, låser in sig på toan, tillsammans med S. J slår sönder rutan på dörren, går in och slår sönder tv och dyligt. Lämnar sedan platsen!!

Dom uppgifterna är dom rätta, det vet jag eftersom jag tillhör den "innersta kretsen"!!!


Dessa uppgifter är dom riktiga ! Instämmer helt och hållet !!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback