Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-11, 09:53
  #1
Medlem
Någon som har mer information?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14356731.ab

En man i 25 års åldern skadad, okänd man bröt sig in. mamma och två barn verkar oskadade.
Citera
2012-02-11, 11:32
  #2
Medlem
MrHolmess avatar
Svartsjukedrama....
Citera
2012-02-11, 11:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHolmes
Svartsjukedrama....

Utveckla eller var tyst, är mitt lilla tips.
Citera
2012-02-11, 13:39
  #4
Medlem
MrHolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Utveckla eller var tyst, är mitt lilla tips.

Ditt lilla tips ger jag f*n i. Har inget bekräftat så jag tänker inte hänga ut någon här. Men enligt rykten svartsjukedrama. Par som separerat och killen ger sig efter den nya killen? Nåt i den stilen.
Citera
2012-02-11, 15:03
  #5
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHolmes
Ditt lilla tips ger jag f*n i. Har inget bekräftat så jag tänker inte hänga ut någon här. Men enligt rykten svartsjukedrama. Par som separerat och killen ger sig efter den nya killen? Nåt i den stilen.

En är gripen, anmälde sig själv hos polisen, det kommer väl fram vilket motivet var
Citera
2012-02-11, 16:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
En är gripen, anmälde sig själv hos polisen, det kommer väl fram vilket motivet var


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14357913.ab

Kom igen nu vimmerby!
Citera
2012-02-11, 17:19
  #7
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHolmes
Ditt lilla tips ger jag f*n i.

hahaha... du följde ju hans tips till punkt och pricka genom att utveckla det du sa?

någon som vet vilka det är?

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonhoran
34-åringen är känd av polisen sedan tidigare.
Citera
2012-02-11, 19:42
  #8
Medlem
BO = R*ff* P*nc*mo han bekräftar det själv på sin FB... Jag har hört namn på GM men inte kunnat bekräfta nåt så vi suger på den karamellen tills det är bekräftat.
Citera
2012-02-11, 19:47
  #9
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakingvar
BO = R*ff* P*nc*mo han bekräftar det själv på sin FB... Jag har hört namn på GM men inte kunnat bekräfta nåt så vi suger på den karamellen tills det är bekräftat.
Varför ersätter du så många bokstäver i hans namn med asterisk?
Citera
2012-02-11, 19:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Varför ersätter du så många bokstäver i hans namn med asterisk?
Han kanske bara har väldigt många A i sitt namn
Citera
2012-02-11, 19:55
  #11
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Varför ersätter du så många bokstäver i hans namn med asterisk?
Ja det borde räcka med ett * i förnamn och ett i efternamnet. Och att man lägger till (a,b) efter namnet som representerar de bokstäver som blivit ersatta med asterisk. Exempelvis: J*n Ba*an (a,n)
Citera
2012-02-11, 20:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flakingvar
BO = R*ff* P*nc*mo han bekräftar det själv på sin FB... Jag har hört namn på GM men inte kunnat bekräfta nåt så vi suger på den karamellen tills det är bekräftat.

okej?

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny-Bravo
Får man posta facebooklänk till gärningsmannen? Jag VET vem det är, en mod får väl PMa mig för info och posta det själv annars...

Absolut. Men, vi kommer ihåg, att så länge inte häktningframställan offentliggjorts, så kommer vi bara ha en välgrundad misstanke. Posta på, eller pma så löser vi det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback