Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-24, 23:56
  #265
Avstängd
Krystalls avatar
Gangland Sweden. Ett nytt cykelgäng som inte tagit bort stödhjulen ännu. Suck!
Citera
2012-02-25, 00:10
  #266
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ohamn
Har kollat runt lite bland Raffas polare på fejjan. Det verkar vara ett gäng nynazzar som har grava alkoholproblem. Jag tror inte kaktjuvarna (BC) behöver bekymra sig för konkurrensen. Tycker bara synd om Vimmerbyborna som behöver stå ut med sånt slödder i sin lilla stad.



1. många av raffas vänner som har gaddningar i fejjan dom tillhör eller är EX gängmedlemmar

2. En del är presidenteter, vice presidenter och en del är högt uppsatta inom diverse organisationer utomlands. nu syftar jag ABSOLUT inte GL. han har egenföretagare och då menar jag inte kriminella egenföretagare i olika länder och då menar jag inte godis affärs ägare, han har läkare, yrkesmilitärer och han har advokater. sen gällande white trash om du syftar på alla white trash brudar han har då är de väll dom han knullar ganska ofta och de är inga antabus brudar kan jag säga dig. Han har även medlemmar från Kris,han har har en hel del Scandal beauties medlemmar som han har festat med, han en hel del slitz modeller, Väldigt många av Raffa's Vänner på facebook - tillhör knappt 10% vimmerby.
Du måste ha GRAV dysleksi för du har fått de hela om bakfoten.
GL - GANGLAND ! BC - BLACK COBRA! SL - SYNDICATE LEGION! TRE helt olika organisationer, du måste blandat ihop någon av dom?
Ingen av dom organisationerna hyser agg mot varandra och dom kommer inte göra det heller för alla har olika ändamål.

3. Vad är det som inte framkommit genom texten??
Dom slöddrerna som ska rensas upp i vimmerby det är ju dom som säljer droger till minderåriga och som leker någonting dom inte är - hur kommer det sig att MC gänget fick attacker emot sig och helt plötsligt försvunnit från vimmerby??
- det är bara en början - vimmerby är väll målet? eller ja verkar vara målet enligt mig, eftersom de finns så mycket slödder knark och golare! men som sagt kolla upp inträdesprovet för att komma in i GANGLAND (ni som är insatta) jag vet vilka grabbarna är och de är inga som spelar över eller leker och dom springer helst utan sina tröjor , men nu fram över kommer de hända andra saker!
och som sagt , vi ALLA HATAR POLISEN! jag tror inte det dröjer länge innan raffa har tattuerat GANGLAND SWEDEN

4. jag har försökt sätta ut massa punkter åt dig eftersom du är en pantad jävla invadrare eller att du inte klarade av SFI - en korkad bonläpp som kör epa hela dagarna och dricker hembränt!

(GANGLAND VILL INTE HA MED POLISEN ATT GÖRA GANGLAND HAR INTE MED POLISEN ATT GÖRA OCH DOM HAR INTE SAMMA ÄNDAMÅL , LÅT TIDEN VISA VAD GANGLAND STÅR FÖR OCH VILKA GRABBARNA ÄR - DOM ÄR INGET SOM STARTAR SKIT I ONÖDAN)

hört att dom varit i oskarshamn och härjat ni som blev drabbade JAG ANTAR ATT OHAMN HAR BLIVIT DRABBAD - DÄRFÖR DU HAR PMS - HANS HEM ADRESS STÅR LÄNGRE BAK I TRÅDEN VILL DU HONOM NÅGON TING SÅ KAN DU SÖKA UPP HONOM, MEN JAG TROR ATT INOM KORT KOMMER GANGLAND HITTA DIG OCH DÅ KOMMER DU FÅ STÅ FÖR DET DU SÄGER. har hört att dom har tendenser till att visa och hitta folk rätt snabbt.

Angående Irfan yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) och Fadil Curti ( som påstår sig komma från albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa där ifrån som små råttor - och har svurit på hämnd aktioner mot Gangland och som säljer droger till små barn och gör att folk tar över doser ERAN tur kommer också. eran tur kommer också även ifall våra brödrar kommer åka in för det också. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni är skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som små kackerlackor under deras fötter. GLÖM inte att ni knackade på hans dörr - ni kanske får en påknackning snart? VEM vet?? Ett möte har inte hållts ännu , MEN det kommer att hållas.




Annledningen till att den här informationen har offentligats är att vi vill att ni ska få rätt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hört något om dom är att dom har hållit väldigt låg profil och dom har bara existerat i 6 månader och dom kommer fortsätta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta är ett gemensamt beslut att ofentlig göra all denna information via ett möte som har skett tidigare.

- gangland sweden är emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- våldtäcksmän / och dom är inte intresserade över att ta över städer och sverige eller på något sätt försöka.
utan dom är ca 30 - 40 personer som håller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans för bullshit och noll tollerans för felaktig information, och NOLL tollerans för GOLERI, detta är nämnligen Männ som vill göra något bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER någon annan form av handel.
- Alla har något gemensamt, exakt vad tänker jag inte gå in på - men att alla hatar Polisen.

Tråden handlar inte om Gangland nu är det , det sista som skrivs .
Citera
2012-02-25, 00:12
  #267
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Gangland Sweden. Ett nytt cykelgäng som inte tagit bort stödhjulen ännu. Suck!

för att editera gangland sweden är INTE ett MC GÄNG och vill inte FÖRKNIPPAS med någon form att det att göra!
Citera
2012-02-25, 00:20
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123RedQueen
NI som tillkallar Raffa Pancamo till KÖKET ni måste missat fredagen den 17e februari då det var 8 stycken från ett mc gäng som påstod sig vara ett stort MC gäng och dom hade svurit på att döda en viss person som TILLHÖR gangland sweden och jag tänker inte nämna vem! DOCK är inte den personen RAFFA PANCAMO eller Hans PRESIDENT!
anledningen till att jag tror att det är ett lokalt mc gäng är för att på presidentens väst stod det Pierre Ahlberg Mc Sweden DÄRAV trodde jag att det var ett MC gäng samt Raffa Pancamo och hans President / Dock kan jag inte bekräfta om dom är ett MC gäng eller inte, Han var där med 8 personer där det stod PROSPECT på västarna! Jag bevittnade detta själv för att jag var vid nyktert tillstånd för att bevittna att det hela blev rätt.
Och jag försökte samtidigt ringa runt och höra vilka dom tillhörde men jag lyckades inte med det - Och ingen visste vilka dom var , dom jag talade med sa bara att dom lekte ''sons of anarchy'' ... Dock kan jag bekräfta att dom andra 7 personerna (8e personen är Pierre Ahlberg) var inte FRÅN vimmerby. Det stod inget på deras framsida , de enda på deras framsida var knoghjärn och PROSPECT på baksidan. RAFFA och HANS president sätter sig mitt emot precis jämte och sitter och skrattar åt dom och skålar åt dom. Då går Pierre Ahlberg fram till raffa och säger ''vänta bara till stängningen så får du allt se vad som händer'' .
Raffa ställer sig upp och att jag hör han säga något i stil med ''vi tar det efter stängning så får vi se om ni 8a tar oss 2 eller vi tar er - skål på dig sötnos jag tycker du är gullig med det dära blånda fina håret du har'' Raffa och hans president anlände till platsen CA 1 tiden då dom var påväg till en annan plats utanför vimmerby ( SPELAR ingen roll vilken plats ) sen så följde jag efter fast i bakgrunden så jag inte kunde synas så jag kunde höra vad dom sa och gjorde.
Dom gick mot stora torg - det blev någon form av ordvexling, jag ser då att Raffa Pancamo sänker Pierre Ahlberg på en smäll. Och alla hans Prospects springer där ifrån. Under tiden dom springer där ifrån, SÅ står Raffa Pancamo där och bara skrattar åt Pierre Ahlberg.
Under tiden Raffa och hans president står och skrattar så kommer 2 piket bussar, ena piket styrkan flyger på presidenten och andra piket styrkan flyger på Raffa Pancamo.
Sedan vad som händer i piket bussarna kan jag inte utala mig om, men jag ser alla springer åt olika håll för INGEN ville bli inblandad i det hära. Vad jag vet av en nära anhörig som tillhör Pancamo familjen som sitter I Raffa Pancamos lägenhet just nu med flera, säger att polisen slagit sönder Raffas FOT med en batong!

Angående hämnd aktioner mot Pierre Ahlberg SÅ kan jag bekräfta att det har SKETT.
hur det har skett och när det har skett tänker jag inte utalla mig om, men jag garanterar att det hära är långt ifrån slutet.

https://www.facebook.com/profile.php?id=531572727 - Pierre Ahlberg

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater - Raffa Pancamo

Angående Irfan yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) och Fadil Curti ( som påstår sig komma från albanska maffian ) och Ajhan Yeina ( som påstår sig komma från jugge maffian ) som var uppe och hotade RAFFA Pancamo men SOM fick springa där ifrån som små råttor - och har svurit på hämnd aktioner mot Gangland och som säljer droger till små barn och gör att folk tar över doser ERAN tur kommer också. eran tur kommer också även ifall våra brödrar kommer åka in för det också. var glada att Vice Presidenten ligger med brutet ben tack vare Polisen. Ni är skiten under hans skor - Gangland sweden kommer krossa er som små kackerlackor under deras fötter. GLÖM inte att ni knackade på hans dörr - ni kanske får en påknackning snart? VEM vet?? Ett möte har inte hållts ännu , MEN det kommer att hållas.

Annledningen till att den här informationen har offentligats är att vi vill att ni ska få rätt uppfattning om GANGLAND SWEDEN. Annledningen till att ingen att hört något om dom är att dom har hållit väldigt låg profil och dom har bara existerat i 6 månader och dom kommer fortsätta existera.

Jag vill ge lite fakta om Gangland Sweden:

- detta är ett gemensamt beslut att ofentlig göra all denna information via ett möte som har skett tidigare.

- gangland sweden är emot droger
- kvinnomisshandlare
- pedofiler
- våldtäcksmän / och dom är inte intresserade över att ta över städer och sverige eller på något sätt försöka.
utan dom är ca 30 - 40 personer som håller ihop helt enkelt.
- Noll tollerans för bullshit och noll tollerans för felaktig information, och NOLL tollerans för GOLERI, detta är nämnligen Männ som vill göra något bra.
dom sysslar varken med vapen handel ELLER någon annan form av handel.
- Alla har något gemensamt, exakt vad tänker jag inte gå in på - men att alla hatar Polisen.

Tråden handlar inte om Gangland nu är det , det sista som skrivs .

Ja de var ju moget att ge sig på Pierre som ens knappt kan sitta på en Mc. DEt var inte dom. Bandiios eller East coast är det som rider runt vimseby.

Jonas säv är inte en 140 kg pjäs heller. Varför kan ni inte bara sluta överdriva? Det gör det svårt att ta det på allvar. Kriget vinns inte för er här.
Citera
2012-02-25, 00:29
  #269
Medlem
haha, det blir bättre och bättre.
Visste inte att det var ett gäng clowner som rymt från
en närliggande cirkus i vimmerbytrakten

Ett gäng av clownerna tyckte att mc, det är ju häftigt...vi bildar ett
nytt tufft mcgäng o hotar folk på korvmojjen.
Det andra gänget clowner tyckte att det är häftigare att bara vara ett häftigt gäng.....
...så dom antog namnet som finns på wonnebeetröjjor på nätet att köpa?

haha, vart skall detta sluta?
Citera
2012-02-25, 01:24
  #270
Medlem
borrasss avatar
Vilka riktiga jävla män!! Så fort man ifrågasätter saker o ting så ska man mer eller mindre slåss för att verkligen visa vem som är alfahannen.
Tycker det känns igen på en viss grupp i samhället...

Citera
2012-02-25, 09:45
  #271
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Vilken röra! Tråden har helt tappat kontakt med sitt ursprung. BO:s vägg på fejjan är full med nu är det krig och kom hit.
Det skryts om nya skador, livligt påhejad av släpet.
Jag försvarar inte GM, men kan nästan förstå hans vansinne, då han inser att hans barn plötsligt befinner sig med/på samhällets bottennivå, i våld, hot och en inte alltför rumsren miljö. Att han exkluderar BO i attacken och rasar över mamman, som han tycker borde fatta bättre.
Jag är väldigt säker på att GM blev provocerad efter det jag läst här. GM har förstört det mesta för sig, men är nog ändå den mest förtvivlade över det som hände. Hans upplevelser/känslor är nog de vettigaste innan attacken som alltjämt var/är helt tabu.
Stackars stackars barn..
Citera
2012-02-25, 09:48
  #272
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Finns det en sammanfattning av vad som skett?
Citera
2012-02-25, 14:29
  #273
Medlem
Jag är ganska så säker på att Jonas inte hade gjort något om inte Raffa hade varit där.. Och herr Raffa kan fan inte fatta hur du kan vara korkad å skriva om hur farlig du och dina kompisar är, för i så fall så hade ju jag nog legat på sjukan nu o du vet mycke väl vem jag är
Citera
2012-02-25, 16:54
  #274
Avstängd
Gangland är emot droger, med för anabola steroider eller? Raffa är väl en känd preppare... Han har tex skrivit i en öppen steroidgrupp på facebook att han brukar Oxymetholone (detta var 2009).
Citera
2012-02-25, 16:54
  #275
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Här finns en vy över det numera fruktade Vimmerby:

http://www.webbkameror.se/webbkamero...erby/index.php
Citera
2012-02-25, 18:42
  #276
Medlem
Ohamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STX
Gangland är emot droger, med för anabola steroider eller? Raffa är väl en känd preppare... Han har tex skrivit i en öppen steroidgrupp på facebook att han brukar Oxymetholone (detta var 2009).
...och bästa lekkompisen som vaktar hans koja går på antabus enlig sin facebook. https://www.facebook.com/profile.php?id=1671837068
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback