Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-27, 20:43
  #1
Medlem
Snespiks avatar
Tjena

Någon som är medlem på panelen.se och kan berätta ungefär hur mycket man tjänar per undersökning? Står ju för fasen inte på sidan.
Citera
2009-08-27, 20:46
  #2
Medlem
Skulle gissa på att det ligger runt 1kr/min

så är det på Cint och Ciao iaf, beräknas undersökningen ta 20min tjänar man runt 20kr.
Citera
2009-08-27, 20:46
  #3
Medlem
Absalons avatar
Du får ihop poäng för antal minuter det tar för en undersökning. Tar en undersökning 10 minuter får du 10 poäng. Sedan kan du använda dina poäng till antingen Trisslotter (har fått två stycken hittills, vinst på båda! ) Annars kan du välja att skänka dom till Rädda barnen eller liknande.

Hoppas du fick det svar du önskade.

Edit: Stavfel
Citera
2009-08-27, 20:47
  #4
Medlem
svarar man seriöst på frågorna tar undersökningarna ca 3 gånger längre tid än det står så de e snarare 30öre/min=sucks
Citera
2009-08-27, 20:48
  #5
Medlem
Snespiks avatar
Trodde man fick riktiga pengar, men så var det visst inte
Okej tack!
Citera
2009-08-27, 20:49
  #6
Medlem
Absalons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snespik
Trodde man fick riktiga pengar, men så var det visst inte
Okej tack!

Jo lite tungt, däremot får du hoppas på riktig tur så du kammar hem storvinsten på Triss, inte så troligt dock.
Citera
2009-08-27, 20:50
  #7
Medlem
Snespiks avatar
Jovars Triss brukar man ju vinna på...

Men vad menar dom med detta då "Efter att du genomfört en undersökning betalas en ersättning ut till ditt konto. När saldot på ditt konto överstiger 50 kronor kan det betalas ut, antingen till ditt PayPal-konto eller till den hjälporganisation du valt. Detta sker genom att du loggar in på ditt personliga konto och genomför transaktionen."
Citera
2009-08-27, 21:27
  #8
Medlem
Absalons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snespik
Jovars Triss brukar man ju vinna på...

Men vad menar dom med detta då "Efter att du genomfört en undersökning betalas en ersättning ut till ditt konto. När saldot på ditt konto överstiger 50 kronor kan det betalas ut, antingen till ditt PayPal-konto eller till den hjälporganisation du valt. Detta sker genom att du loggar in på ditt personliga konto och genomför transaktionen."

Märkligt, jag kan bara välja Trisslott, Rädda Barnen, Barncancerfonden, och jag har över 50 poäng. Men om det funkar för dig så är det la bara att skaffa ett PayPal-konto.
Citera
2009-08-27, 21:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absalon
Märkligt, jag kan bara välja Trisslott, Rädda Barnen, Barncancerfonden, och jag har över 50 poäng. Men om det funkar för dig så är det la bara att skaffa ett PayPal-konto.
50 poäng?`jag har för mig att det mäts i KR och jag har över 180 ^^
vad kostar en trisslott?
Citera
2009-08-27, 22:17
  #10
Medlem
Absalons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toyjons
50 poäng?`jag har för mig att det mäts i KR och jag har över 180 ^^
vad kostar en trisslott?

Nja man får poäng, så man har ett "saldo". För 50 p får du 2-trisslotter.
Citera
2009-08-27, 22:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absalon
Nja man får poäng, så man har ett "saldo". För 50 p får du 2-trisslotter.
Fan, lite besviken att man inte kan "lösa in" pengarna men att skrapa triss är ju alltid kul

Plötsligt händer det
Citera
2009-08-28, 09:26
  #12
Medlem
Snespiks avatar
Fick en undersökning nu och jag fick 8.00 SEK för den. Men vad är det för poäng ni snackar om...?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback