Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2010-11-21, 17:08
  #37
Medlem
Godzilla3s avatar
Följande står i användaravtalet (som var jävligt svår att hitta) på panelen.se samt liknande paneler (filmpanelen t.ex.): "Varje panelmedlem kan erhålla maximalt 99 kr per år.".

Men det jag märkte på Filmpanelen var att det gick att ta ut mer än 99 kronor/år. Det känns lite märkligt att det står att det är max 99 kr/år i användaravtalet och att det inte finns någon gräns på sidan för hur mycket man kan ta ut. Är detta en gammal regel som inte gäller fortfarande? Eller har de bara inte tänkt på att införa något som hindrar en från att ta ut mer än 99 kr?

Tror ni att de bryr sig om man tagit ut mer än vad som står i användaravtalet? Vad kan konskekvenserna bli om de skulle bry sig - att betala tillbaka?

Det här rör inte direkt panelen.se - men många av de här panelerna som finns har ju Cint AB gemensamt som betalar ut.
Citera
2011-10-15, 10:16
  #38
Medlem
Jag är också medlem i panelen.se men där kommer knappt några undersökningar ifrån. Svenska sidor som erbjuder undersökningar brukar vanligtvis vara otroligt snåla med betalningen. Antingen får man trisslotter eller presentkort...

Dom borde förstå att man vill ha riktiga pengar !!!
Citera
2011-10-15, 13:49
  #39
Medlem
Presentkort är trevligt. Brukar använda cdonpresentkort till att köpa presenter till folk när de fyller år
Citera
2011-10-16, 15:10
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swisch
Presentkort är trevligt. Brukar använda cdonpresentkort till att köpa presenter till folk när de fyller år

Givetvis är det inte fel med presentkort. Men jag ser hellre att man får betalt i form av pengar som man kan spendera som man vill. Men man säger ju inte nej när presentkort och trisslotter anländer till brevlådan
Citera
2014-05-28, 23:47
  #41
Medlem
elbastardos avatar
Vill bara visa på ännu en idiotiskt konstruerad undersökning: Har du en smartphone? med alternativen Ja Iphone, Ja Android, Nej....
suck
Citera
2023-12-22, 11:35
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nach0s
varför har det helt plötsligt slutat komma undersökningar? förr har diet iallafall varir 2 st i månaden men nu har jag inte fått någon på ca 2 månader.


Samma här.
Plus att de drar av intjänade pengar/poäng nu, två gånger har t ex Panellist dragit av en summa de senaste dagarna och jag vet inte varför.
Citera
2023-12-30, 23:10
  #43
Medlem
Finns bättre appar att tjäna pengar genom.
Denna ”Cashic” är enkel att tjäna in poäng men verkar bara finnas till android?

Sen har vi SveaPanelen typ som panelen.se men där man får betalt till Swish
Citera
2024-03-23, 08:09
  #44
Medlem
https://attapoll.app/join/qhlaz
En annan bra liknande app
Citera
2024-04-22, 20:50
  #45
Medlem
Tjäna pengar med att sälja bandbredd. Jag har betalat ut flera gånger!
Gå med här och få $3 i bonus: https://r.honeygain.me/GALAXDA857
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback