Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-26, 10:57
  #1
Medlem
evil_berits avatar
Jag har hört att man kan få tag på syntetiskt urin till drogtester som gäller unisex någon som vet vart?
Citera
2008-11-26, 11:03
  #2
Medlem
cannaBes avatar
whizzinator
Citera
2008-11-26, 14:09
  #3
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evil_berit
Jag har hört att man kan få tag på syntetiskt urin till drogtester som gäller unisex någon som vet vart?

vad är unisex drogtester och när blev urin analyser könsbestämda ?
Citera
2008-11-26, 14:19
  #4
Medlem
dominaxs avatar
Dom kollar inte pissets "kön"
Citera
2012-05-31, 00:25
  #5
Medlem
Bumpar denna istället för att göra en egen.

Hur bra funkar det med syntetiskt urin egentligen? Tänker på att de kan väl testa och se att det är syntetiskt? Alltså att det inte har något kön typ?!

Jag menar vid vanliga testar t.ex. för nyanställningar osv. Antar att det enbart är ett EMIT test de utför då? Testar de urinets kön då?

Hos polisen (inget för mig men bra att veta), antar att de gör ett GC/MS test? Testar de könet på pisset då?

Vilket syntetiskt urin ska man ha? Någon som testat whizzinator's egna?
Citera
2021-11-13, 08:45
  #6
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elNaturalee
Bumpar denna istället för att göra en egen.

Hur bra funkar det med syntetiskt urin egentligen? Tänker på att de kan väl testa och se att det är syntetiskt? Alltså att det inte har något kön typ?!

Jag menar vid vanliga testar t.ex. för nyanställningar osv. Antar att det enbart är ett EMIT test de utför då? Testar de urinets kön då?

Hos polisen (inget för mig men bra att veta), antar att de gör ett GC/MS test? Testar de könet på pisset då?

Vilket syntetiskt urin ska man ha? Någon som testat whizzinator's egna?

Jag ska pissa på måndag, beställde urin från smoketower.se.
Kommer köra med en värmekudde jag knäcker för att få upp temperaturen något, köpte klart urin och inte gulfärgat om någon undrar, jag har fördelen att det inte är ett övervakat pissprov så jag får vara ifred och kan mecka med grejerna ostört.
Det enda jag är något nojig över är att Dr Piss ska intressera sig för färgen på pisset och att temperaturen på muggen ska kännas något off. Återkommer med fältrapport.
Citera
2021-11-13, 09:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakt0rDestrukt0r
Jag ska pissa på måndag, beställde urin från smoketower.se.
Kommer köra med en värmekudde jag knäcker för att få upp temperaturen något, köpte klart urin och inte gulfärgat om någon undrar, jag har fördelen att det inte är ett övervakat pissprov så jag får vara ifred och kan mecka med grejerna ostört.
Det enda jag är något nojig över är att Dr Piss ska intressera sig för färgen på pisset och att temperaturen på muggen ska kännas något off. Återkommer med fältrapport.

Vart kan du välja vilken färg det ska vara?
Det enda jag kan se på sidan är de olika färgkoderna, men det handlar ju bara om olika kreatinin- och pH-nivåer, inte själva färgen på urinen?

Jag köpte själv från den sidan för ett antal år sedan och hade också en sån där värmepåse för att få rätt temperatur. Vill minnas att det funkade finfint att skicka på analys.
Citera
2021-11-15, 09:22
  #8
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Vart kan du välja vilken färg det ska vara?
Det enda jag kan se på sidan är de olika färgkoderna, men det handlar ju bara om olika kreatinin- och pH-nivåer, inte själva färgen på urinen?

Jag köpte själv från den sidan för ett antal år sedan och hade också en sån där värmepåse för att få rätt temperatur. Vill minnas att det funkade finfint att skicka på analys.

Nej det är ju första gången jag köper så det är nog ett misstag från mig, köpte från märket clear och fick då för mig att urinet kommer vara något klarare i färg men nu när jag hållt upp påsen mot fönstret ser man en tydlig mörkare ton så gult lär det nog vara!
Citera
2021-11-15, 09:26
  #9
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
DAGEN D(P)

Om 18 minuter skall jag vara på plats hos Dr Piss och bevisa min (o)skuld.
Uppdatering kommer då jag i detta nu håller på att armera min piss atrapp som är följande,
en vanlig hederlig becknish väska som bärs intill kropp, i denna väska finns två stycken värmekuddar samt en påse syntetiskt urin, påsarna kommer knäckas och aktiveras om exakt 5 minuter.

Som jag tidigare skrev är provet inte hos någon beroende vård/mottagning så det är inte övervakat vilket kommer underlätta processen betydligt!

Ha det gött så länge, Traktor out!
Citera
2021-11-15, 18:42
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakt0rDestrukt0r
DAGEN D(P)

Om 18 minuter skall jag vara på plats hos Dr Piss och bevisa min (o)skuld.
Uppdatering kommer då jag i detta nu håller på att armera min piss atrapp som är följande,
en vanlig hederlig becknish väska som bärs intill kropp, i denna väska finns två stycken värmekuddar samt en påse syntetiskt urin, påsarna kommer knäckas och aktiveras om exakt 5 minuter.

Som jag tidigare skrev är provet inte hos någon beroende vård/mottagning så det är inte övervakat vilket kommer underlätta processen betydligt!

Ha det gött så länge, Traktor out!

Gick det som planerat?
Citera
2021-11-15, 19:50
  #11
Medlem
Gingers avatar
Blev du så nervös att du sabbade allt?
Citera
2021-11-17, 13:49
  #12
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Blev du så nervös att du sabbade allt?

God morgon! Måste börja med att be om ursäkt för en jävligt sen update.
Har haft lite att stå i på hemmafronten.

Angående Operation DR Piss så fick det alldeles strålande. När jag kommer till mottagningen möts jag av min sköterska samt dennes praktikant.
De ska mäta min puls och ta ett blodtryck innan det är dags att pissa,
"Det är helt enligt praxis" säger sköterskan men jag kan inte låta bli att ana ugglor i mössan.
"Bli inte nervös" säger även praktikanten varpå jag spänner ögonen i dessa två och säger,
"jag blir aldrig nervös" vilket nu i efterhand är bland det dummaste jag har sagt.

In på muggen, lämnar ryggan utanför som stinker ner hela väntrummet eftersom det ligger en fuling klar i ett av facken.
Inne på muggen lirkar jag utan större problem fram väskan jag bär under mina plagg och tar fram påsen med "piss" och häller innehållet i den kopp jag blivit tilldelad.

När jag kommer ut så låtsas jag som ingenting och tackar för mig, praktikanten frågar om jag inte vill stanna kvar och veta resultatet, jag svarar
"jag är ganska säker på vad det blir", känner att jag är en fråga till ifrån att göra bort mig fullständigt så med den frasen mer eller mindre hoppar jag ut genom entren ala stålmannen take off, hittar en schysst sten utformad som en stol i någon mysig dunge och tänder den första för dagen.

För övrigt var kisset av utmärkt kvalité, rekommenderar starkt 👍🏻 tricket med värmekuddarna funkade även det med bravur, använde två för att vara på den säkra sidan.

Det va allt jag hade!

End of☝🏻
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback