Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-11-17, 13:58
  #13
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Vart kan du välja vilken färg det ska vara?
Det enda jag kan se på sidan är de olika färgkoderna, men det handlar ju bara om olika kreatinin- och pH-nivåer, inte själva färgen på urinen?

Jag köpte själv från den sidan för ett antal år sedan och hade också en sån där värmepåse för att få rätt temperatur. Vill minnas att det funkade finfint att skicka på analys.

Hold The fuck on här en minut!
Vad menas med kreatinin och ph nivåer? Är det något jag borde haft koll på innan kisseriet?
Citera
2021-11-17, 14:48
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakt0rDestrukt0r
Hold The fuck on här en minut!
Vad menas med kreatinin och ph nivåer? Är det något jag borde haft koll på innan kisseriet?

ph nivåerna indikerar surhet och kreatinin är ett ämne som finns naturligt i urinen. Dessa nivåer kan variera något och företaget vill antagligen inte att alla deras produkter ska ha exakt likadana värden utan olika variationer inom de normala gränserna. Kanske att vissa vill kunna visa specifika nivåer av något slag på grund av läkemedel de tar eller liknande? Vet faktiskt inte den exakta orsaken men det är inget du behöver oroa dig över.
Citera
2021-11-17, 16:07
  #15
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
ph nivåerna indikerar surhet och kreatinin är ett ämne som finns naturligt i urinen. Dessa nivåer kan variera något och företaget vill antagligen inte att alla deras produkter ska ha exakt likadana värden utan olika variationer inom de normala gränserna. Kanske att vissa vill kunna visa specifika nivåer av något slag på grund av läkemedel de tar eller liknande? Vet faktiskt inte den exakta orsaken men det är inget du behöver oroa dig över.

Tack för snabbt svar! Såg för mitt inre hur det sitter små närsynta jävlar i vita rockar och luktar på pisset.
Citera
2023-01-12, 18:53
  #16
Medlem
ngingos avatar
Vet inte om det har besvarats i tråden redan men fungerar detta syntetiska urin när det skickas iväg på analys som vid t ex körkortsärenden? Är det lagom kratininhalt och pH-värde? Tänker på det urin som säljs på Smoketower.
Citera
2023-07-18, 11:10
  #17
Medlem
Köpte sådant från smoketower för några år sedan. Funkade klockrent, förpackningen hade etikett och såg ut som handtvål. Var bisarrt nog varmt direkt ur ”påsen” också.
Citera
2023-07-18, 17:41
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ngingo
Vet inte om det har besvarats i tråden redan men fungerar detta syntetiska urin när det skickas iväg på analys som vid t ex körkortsärenden? Är det lagom kratininhalt och pH-värde? Tänker på det urin som säljs på Smoketower.
Ingen aning om det på smoketower men syntetiskt urin ska innehålla alla ämnen som riktigt piss gör, så antagligen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback