Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-11, 00:17
  #1
Avstängd
Utgå från denna:

https://webm.red/view/fmrJ.webm

Är hennes klänning för kort?

Vem avgör vad som är för kort?

Hur mycket hänsyn ska tas till omgivningen?
Citera
2024-05-11, 00:20
  #2
Avstängd
triptykens avatar
Ja alltså att det täcker trosorna är väl själva planen...?

Jag tänker att vem det än är så kan dom väl själva välja vad som är kort eller för kort och sen är det löst?
Citera
2024-05-11, 00:20
  #3
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det där är inte för kort.

Syns pungen däremot är det för kort.
Citera
2024-05-11, 00:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
Utgå från denna:

https://webm.red/view/fmrJ.webm

Är hennes klänning för kort?

Vem avgör vad som är för kort?

Hur mycket hänsyn ska tas till omgivningen?
snygg klänning och längd
Citera
2024-05-11, 00:22
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ja alltså att det täcker trosorna är väl själva planen...?

Jag tänker att vem det än är så kan dom väl själva välja vad som är kort eller för kort och sen är det löst?
Frågan är hur det ser ut om hon böjer sig lite fram. På 50-talet hade hennes klänning varit skandal, idag går småtjejer omkring i kjolar där skinkorna hänger ut. Jag tycker det är degeneration.
Citera
2024-05-11, 00:25
  #6
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
Frågan är hur det ser ut om hon böjer sig lite fram. På 50-talet hade hennes klänning varit skandal, idag går småtjejer omkring i kjolar där skinkorna hänger ut. Jag tycker det är degeneration.

Och män går runt i mjukisbyxor. Merparten av befolkningen är överviktiga. Folk scrollar TikTok och har varken intressen eller hobbies.

Styr upp dig själv och sluta fundera på andra vetja.
Citera
2024-05-11, 00:25
  #7
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
Frågan är hur det ser ut om hon böjer sig lite fram. På 50-talet hade hennes klänning varit skandal, idag går småtjejer omkring i kjolar där skinkorna hänger ut. Jag tycker det är degeneration.

På 50-talet hade man massa idiotiskt för sig så vet inte varför just det årtiondet ska vara måttstocken?

Om du tycker det är degenererat med den sortens klänning föreslår jag att du tar på dig en annan, lite längre modell när du ska ut så är det problemet löst.
Citera
2024-05-11, 00:26
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Och män går runt i mjukisbyxor. Merparten av befolkningen är överviktiga. Folk scrollar TikTok och har varken intressen eller hobbies.

Styr upp dig själv och sluta fundera på andra vetja.
Fast man lever ju inte i ett vakuum. Klart att kjollängd spelar roll, särskilt när tjejerna rör sig i det offentliga.
Citera
2024-05-11, 00:29
  #9
Medlem
Quandmemes avatar
svenska kvinnor bär varken kjol eller klänning.
Citera
2024-05-11, 00:35
  #10
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
Fast man lever ju inte i ett vakuum. Klart att kjollängd spelar roll, särskilt när tjejerna rör sig i det offentliga.

På vad? Vad spelar det för roll? Eller vad är det det gör i din värld?

PatrickEkwall: jag såg ditt lilla hån mot mina mjukisar/ronkisar ... please leave Britney alone! Tack på förhand.
Citera
2024-05-11, 00:35
  #11
Medlem
kalkryggars avatar
Den som har på sig plagget bestämmer vad som är okej.

Men om den är så kort att könet syns så måste det sitta en underbygga som täcker könet.

Den som har klagomål på det kan åka dit där Islam styr. I Sverige styr inte Islam.
Citera
2024-05-11, 00:38
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Den som har på sig plagget bestämmer vad som är okej.

Men om den är så kort att könet syns så måste det sitta en underbygga som täcker könet.

Den som har klagomål på det kan åka dit där Islam styr. I Sverige styr inte Islam.
Så horor bryr sig inte om sin omgivning? Tycker du att kvinnor ska klä sig som horor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback