Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-13, 08:54
  #169
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Det är du som bör skämmas för att du bryr dig så hårt om vad andra har på sig sköt dig själv i stället. Och om det inte passar flytta söderut.
OK, så enligt dig är det OK att alla går nakna offentligt? Du säger ju att man inte ska bry sig om hur andra klär sig (och jag försöker få dig att förstå att man visst bryr sig, och att det visst spelar roll).
Citera
2024-05-14, 02:13
  #170
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumblatte
OK, så enligt dig är det OK att alla går nakna offentligt? Du säger ju att man inte ska bry sig om hur andra klär sig (och jag försöker få dig att förstå att man visst bryr sig, och att det visst spelar roll).
Får de väl om de vill inte mitt bekymmer.
Citera
2024-05-14, 08:17
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Får de väl om de vill inte mitt bekymmer.
Kan ju bero på att du är lika degenererad som dem. Normala personer med en vettig uppfostran får lära sig vad som är brukligt att bära. Tyvärr har denna generation helt fallit åt realilty tv:s totalt förtappade människor där man tror det är normalt med kjolar där fittan hänger ut och toppar där brösten får mer luft än hjärnan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback