Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-04-21, 22:24
  #25
Avstängd
mrjutube89s avatar
Nej det hade vi inte haft för nazism är hemskt tycker jag, (jag sympatiserar med SD men dom är ju inga nazister så nu slipper ni tänka på det) Men Islam tycker jag är ett hot mot mänskligheten man ser hur det allt mer börjar sprida sig ner till småbarn som bär slöja på dagis hur dom börjar vinna rättegångar när dom inte blir anställda på grund av att dom bär slöja osv..
Så jag tycker personligen vi ska avskaffa all religion för nu har dom dte som täckmantel och dom hjärntvättar unga barn att bli islamister och det är sjukt..


Nackdelar med att avskaffa religion.. Då hade dte nog blivit inbördeskrig i några år dte hade smällts av bomber lite här och där tror jag eftersom dom är så hjärntvättade och tror på Islam till 100%. Men i längden skulle dte nog löna sig tills dom hittade nåt annat att hålla på och kriga om men om man stoppade folket som hjärntvättar små barn till Islam då har vi kommit en god bit på vägen.
Citera
2011-04-21, 23:13
  #26
Medlem
engladKarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviatoren
Muslimer brukar ju dock ha lite svårt för det. Helst vill dom ju ha egna lagar så dom kan utöva sin ruttna förtryckarideologi fullt ut.

Jo, om inte jag har förstått det hela helt fel så står det till och med i Koranen att muslimen inte lyder under eller ska godta några lagar som är stiftade av en regering som inte tillämpar Sharialagarna. Rätta mig om jag är ute och cyklar!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback