2005-12-16, 15:55
Medlem
Spaders avatar
World of Warcraft tråden delas nu upp i tre delar:
-WoW: Raser, yrken och character builds
-WoW: Support och allmänt prat
-WoW: Quests och guilds

...då det har visat sig bli svårt att diskutera hela spelet i en enda tråd.

De andra två trådarna finnes här:

WoW: Support och allmänt prat
WoW: Raser, yrken och character builds

Notera: Gamla WoW-tråden kommer vara öppen i 2-3 dagar så alla hinner anpassa sig.

/Spader
Citera
2005-12-16, 16:19
Medlem
Olympiuss avatar
Jag skulle bli glad om någon som kör Stormscale har en seriös svensktalande guild åt mig.

Jag är lvl 42 shaman.
Citera
2005-12-17, 11:30
Medlem
Sereenas avatar
Hur pass många finns det på Azjol-Nerub härifrån?
Citera
2005-12-17, 14:56
Medlem
LadyTieras avatar
Flashback guild

vi har vår storguild på The maelstrom (eu) Horde
och en liten på vashj Alliance

vi är en guild som inte är hardcore pvp utan är mer som en stor dysfunktionell familj där vi har roligt ihop, en del har lämmnat oss för andra grupper och många av dessa har faktiskt återvänt då de saknat oss, vi har bra rykte, bra sammanhållning och skitkul ihop, vi är en enbart svensk guild (+ett norsk par) och har nu över 80 aktiva medlemmar igen efter en stor rensnign på inaktiva för ett tag sedan då medlemsantalet sjönk till 60 (de som har en oannonserad inaktivitet på 15 dagar eller mer blir kickad nu)

Vår kärngrupp är höglevlade nästan allihopa och vi har en ny kull på kläckning som vi levlar upp med hjälpa av de höglevlade och vår guildban, lvl gränsen för intagning är nu 25.

fbguild.suddenlaunch3.com
Citera
2005-12-18, 10:48
Medlem
Någon här som lirar på Shattered Hand?
Citera
2005-12-18, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Flashback guild

vi har vår storguild på The maelstrom (eu) Horde
och en liten på vashj Alliance

vi är en guild som inte är hardcore pvp utan är mer som en stor dysfunktionell familj där vi har roligt ihop, en del har lämmnat oss för andra grupper och många av dessa har faktiskt återvänt då de saknat oss, vi har bra rykte, bra sammanhållning och skitkul ihop, vi är en enbart svensk guild (+ett norsk par) och har nu över 80 aktiva medlemmar igen efter en stor rensnign på inaktiva för ett tag sedan då medlemsantalet sjönk till 60 (de som har en oannonserad inaktivitet på 15 dagar eller mer blir kickad nu)

Vår kärngrupp är höglevlade nästan allihopa och vi har en ny kull på kläckning som vi levlar upp med hjälpa av de höglevlade och vår guildban, lvl gränsen för intagning är nu 25.

fbguild.suddenlaunch3.com

Vad roligt! Ska göra en till karaktär på The Maelstrom nu, hmm det blir 3:e karaktären på 2 veckor sen jag köpte spelet Blir en orc warlock, aja vi ses väll när jag nått level 25..
Citera
2005-12-18, 19:08
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn
Vad roligt! Ska göra en till karaktär på The Maelstrom nu, hmm det blir 3:e karaktären på 2 veckor sen jag köpte spelet Blir en orc warlock, aja vi ses väll när jag nått level 25..
Lycka till!
Kör själv en orc warlock level 60, visst, man har inte så bra användning av deras racial, men dom ser iaf tuffare ut än undeads
Citera
2005-12-19, 00:26
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makkan
Någon här som lirar på Shattered Hand?

Japp jag, Gnome - Mage om det är en allaince vän du vill ha :P.
Citera
2005-12-19, 02:03
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn
fb:are kan få dispans, det är juh jär guilden föddes
Citera
2005-12-19, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Japp jag, Gnome - Mage om det är en allaince vän du vill ha :P.

Ah, du lirar alliance,tråkigt. Tyvärr så är jag tvungen att banka ihjäl dig.
Citera
2005-12-19, 16:05
Medlem
Remslems avatar
Söker en kumpan på Bloodscalp.

Om det nu inte finns en enda FB'are där, byter jag nog till Maelstrom när tillfälle ges
Citera
2005-12-19, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
fb:are kan få dispans, det är juh jär guilden föddes

Okej hur går jag tillväga för att joina då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in