Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-23, 17:24
  #1
Medlem
Rogge-s avatar
Tog 25gx2 4-ho-met igår (2 timmar mellan doserna), är väldigt van med den substansen sen tidigare och blev inte så överjävligt bäng. Det satt bara i väldigt länge (pga återdosering förmodligen), tog även en del brunt senare mot morgonen. Mot slutet började jag få huvudvärk, ej ovanligt med denna substans, men det gick inte att sova och jag behövde verkligen få lite sömn så käkade 20mg diazepam. Sov drygt 6 timmar och när jag vaknade sparkade den värsta jävla huvudvärken jag haft någonsin igång på någon minut. Först nu vet jag vad migrän är. Blev fullkomligt handlingsförlamad, var väldigt nära att jag spydde av smärtan och yrseln som kom med den. Lyckades trycka i mig ipren, alvedon och 250mg kodein. Tog fan en halvtimme innan det ens började klinga av lite. Känner fortfarande av huvudvärken (i stort hela huvudet).

Vad har orsakad detta? Att det har med aktiviteterna under natten att göra fattar jag självklart. Men om det har med vatten, drogen, kombinationen, näring, etc, att göra vet jag inte. Någon som har lite feedback?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback