Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-04, 17:44
  #1
Medlem
Mohaves avatar
Jag hittade en riktigt snygg kavaj på Dressman. Snyggt skuren och perfekt passform. Det enda jag nu är orolig för är att mina polare (många av dessa är värsta klädsnobbarna) kan se att den är köpt på Dressmann. Går det? Vad tror ni?
Citera
2009-01-04, 17:52
  #2
Medlem
micaeles avatar
Om dina polare beter sig illa för att du köper en riktigt snygg kavaj på Dressmann ska du leta efter nya polare. Sådana där människor tär bara på en och är omöjliga i längden.
Citera
2009-01-04, 17:52
  #3
Medlem
Schlagtras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag hittade en riktigt snygg kavaj på Dressman. Snyggt skuren och perfekt passform. Det enda jag nu är orolig för är att mina polare (många av dessa är värsta klädsnobbarna) kan se att den är köpt på Dressmann. Går det? Vad tror ni?

Om de inte accepterar att du köper vad du vill köpa så är de ej dina kompisar, även om de inte gillar den, gör det något? Och nej, tror inte att de kan se att den just är från Dressmann bara genom att kolla på den men kanske att den kommer från ett billigare märke.
Citera
2009-01-04, 18:07
  #4
Medlem
piawws avatar
Du verkar inte ha några vänner om du är orolig för det. Köp ett husdjur istället.
Citera
2009-01-04, 18:08
  #5
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Är de såna där som anmärker på vilket märke man har på sina kläder alltså? Jag kan tycka sånt själv om andras kläder men det är nåt jag håller för mig själv.,
Citera
2009-01-04, 18:14
  #6
Medlem
mel-o-dees avatar
Om jag får säga min mening så klär väl sig snobbar dyrt, det betyder inte att dom har ett öga för kläder eller ens smak för den delen.
Ta bort lapparna inuti om det är så..

Annars tycker jag att så länge man själv är nöjd med det man har på sig och tycker det är fint så är det skitsamma om det inte passar någon annans prisklass eller stil
Citera
2009-01-04, 18:30
  #7
Medlem
Att bara se det om du bär plagget krävs lite kunnande särskilt om det sitter såpass bra som du säger, så om de inte är seriöst inne på kläder tror jag nog att de är lugnt. Som så många andra har sagt så kvittar det enligt mig vart folk köper sina kläder så länge de sitter bra.
Citera
2009-01-04, 18:34
  #8
Medlem
Vad har du för "vänner", egentligen? De bör vara dina vänner även om du så hämtar dina kläder från Frälsningsarmén, eller?
Citera
2009-01-04, 18:47
  #9
Medlem
GanjaFarfars avatar
Sånnahär trådar får mig att förstå hur jävla lyckligt lottad jag är med min vänskapskrets. Tack för att du förgyller min vardag
BTW dina kläder duger oavsett vad de är för märke eller hur mycket dom kostar..
Citera
2009-01-04, 19:34
  #10
Medlem
setermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piaww
Du verkar inte ha några vänner om du är orolig för det. Köp ett husdjur istället.
Amen
Citera
2009-01-04, 19:35
  #11
Medlem
frosses avatar
Du borde skippa dressman, inte pga vad dina kompisar tycker, utan mest för att kvalitén på kläderna är urusel.
Citera
2009-01-04, 19:42
  #12
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frosse
Du borde skippa dressman, inte pga vad dina kompisar tycker, utan mest för att kvalitén på kläderna är urusel.

Kvalitén är väl hyfsad? Enda anledningen till att jag inte handlar på Dressman är att jag tycker deras kläder är fula.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback