Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-22, 00:06
  #1
Avstängd
Lucky_stars avatar
Jag fattar inte vad de håller på med. Då har man här betalat de senaste månaderna via autogiro och nu får man en faktura igen. Vad håller de på med? Nån som också har såna problem? Eller måste man förnya autogirot var 5:te månad eller nått sånt?
__________________
Senast redigerad av Lucky_star 2008-01-22 kl. 00:09.
Citera
2008-01-29, 02:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Jag fattar inte vad de håller på med. Då har man här betalat de senaste månaderna via autogiro och nu får man en faktura igen. Vad håller de på med? Nån som också har såna problem? Eller måste man förnya autogirot var 5:te månad eller nått sånt?

Lättare att ringa kundtjänst o fråga imorgon?
Citera
2008-01-30, 10:18
  #3
Medlem
kornizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkcaml
Lättare att ringa kundtjänst o fråga imorgon?

Han kanske ville veta om fler har samma problem så han kan slänga :"jag och många med mig...." i ansiktet på dem
Citera
2018-03-05, 13:39
  #4
Medlem
Lacerdas avatar
Bumpar i stället för att skapa ny tråd.

Jag fick ett mail där det står att om jag deltar i sex månader med en lott så får jag tillbaka insatsen om jag inte vinner något. Eller rättare sagt, jag får tillbaka värdet på kostnaden av lotten.
Priset är 170 kr och det är väl den summan man får tillbaka? 170×6 mån=1.040 kr totalt borde kravet vara alltså. Någon som vet hur det funkar? Jag befinner mig utomlands och det tycks bara finnas 0771- nummer att ringa till kundtjänst.
Citera
2018-03-05, 15:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Bumpar i stället för att skapa ny tråd.

Jag fick ett mail där det står att om jag deltar i sex månader med en lott så får jag tillbaka insatsen om jag inte vinner något. Eller rättare sagt, jag får tillbaka värdet på kostnaden av lotten.
Priset är 170 kr och det är väl den summan man får tillbaka? 170×6 mån=1.040 kr totalt borde kravet vara alltså. Någon som vet hur det funkar? Jag befinner mig utomlands och det tycks bara finnas 0771- nummer att ringa till kundtjänst.
De delar ju ut 160 000 extralotter samt så finns det ju flera vinster på 170 kronor som du säkert träffar en av dessa månader så de har väl beräknat det som att de säljer en lott som borde kosta 140 kronor men säljer den för 170 kronor istället för att finansiera de där extra vinsterna med och se till att "alla" vinner en månad gratis typ. Så deras erbjudande kunde varit köp en lott för fem månader och få en sjätte månad gratis!

Dvs du kommer antagligen vinna 170 kr och du får inte tillbaka några pengar Men vad vet jag, hittade ingen info när jag kollade lite snabbt!
Citera
2018-03-05, 16:06
  #6
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
De delar ju ut 160 000 extralotter samt så finns det ju flera vinster på 170 kronor som du säkert träffar en av dessa månader så de har väl beräknat det som att de säljer en lott som borde kosta 140 kronor men säljer den för 170 kronor istället för att finansiera de där extra vinsterna med och se till att "alla" vinner en månad gratis typ. Så deras erbjudande kunde varit köp en lott för fem månader och få en sjätte månad gratis!

Dvs du kommer antagligen vinna 170 kr och du får inte tillbaka några pengar Men vad vet jag, hittade ingen info när jag kollade lite snabbt!
Luriga jävlar med vilseledande marknadsföring. 870 kronor back går de flesta som köper den här jävla vänster dyngan.
Citera
2018-03-05, 16:44
  #7
Medlem
techno_the_kings avatar
Det enda bra erbjudande de har haft var. Köp 2 lotter och behåll dessa i 6 månader så fick man ett presentkort hos Ving på 4000kr

De lyckades tyvärr att behålla mig som kund så nu ligger man minus som fan då det enda man vunnit under det senaste året är en ny lott 😐
Citera
2018-06-29, 22:48
  #8
Medlem
Alltså, postkodlotteriet är något av det dummaste man kan ge bort sina skattade pengar på. Tack vare massiv reklam når de ut till hela Sverige, och där sitter pensionärerna i sina röda stugor och hoppas på utdelning.
Men faktum är att det finns cirka 17000 postnummer i detta landet, så att det skulle bli just ditt postnummer som dras är ytterst osannolikt.
Citera
2023-06-24, 19:59
  #9
Medlem
Flaklypans avatar
WTF!

Såg precis utlottningen och en invadrartjej typ kanske 20 som talar klingade Svenska (antar hon är född här för så bra var den) säger att dom inte berättat för deras pappa att han vunnit så det blir liten överrasking. Det visar sig att karl inte kan ett enda ord Svenska så dottern får tolka och säger bla att han går på Svenska kurs! Om han är pappa och hon är barnet som jag tror är född i Sverige, då har han bott här i typ 20 år utan att lära sig ett ord, men skit i det, nu är han miljonär

EDIT: inte relevant till bristande språkkunskaper men hon hade typ 7 syskon och mamman i "heldräkt"
Citera
2024-03-22, 20:01
  #10
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
WTF!

Såg precis utlottningen och en invadrartjej typ kanske 20 som talar klingade Svenska (antar hon är född här för så bra var den) säger att dom inte berättat för deras pappa att han vunnit så det blir liten överrasking. Det visar sig att karl inte kan ett enda ord Svenska så dottern får tolka och säger bla att han går på Svenska kurs! Om han är pappa och hon är barnet som jag tror är född i Sverige, då har han bott här i typ 20 år utan att lära sig ett ord, men skit i det, nu är han miljonär

EDIT: inte relevant till bristande språkkunskaper men hon hade typ 7 syskon och mamman i "heldräkt"

Självklart ska muslimer inte enbart få livslång försörjning av skattebetalarna samt bidragsfuska vid sidan om. De ska även vinna alla möjliga lotterier, triss och annat.

Allt för att inkvotera dom precis överallt. Vilket jävla bluffmakeri allting är.

Själv kom jag hit för att skriva av mig om hur fjantigt det är när svensson visas i TV4 och vinner exempelvis 28.462 kr i postkodslotteriet. De spärrar upp ögonen, tappar hakan och blir helt mållösa eller fyrar iväg ett glädjetjut, för så lite pengar! Vad är det för folk som finns därute egentligen. Efterblivna allihop.
__________________
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-03-22 kl. 20:09.
Citera
2024-04-16, 18:01
  #11
Medlem
Hur går det till när nån vinner och de ska komma hem till en. Det är nämligen Postkodslotteriet Nasare som ringt mig ser jag så har kanske nån i ens familj vunnit typ farsan vars nummer finns på hitta men inte morsans! Så då kan de ej ringa farsan om de ska överaska han. Och morsan nummer finns ej ute och hon har sagt upp deras fast telefon nummer. hur skulle det gå till om jag vann som bor själv. vem ringer de då om morsan numer ej finns på hitta och de har ej hemtelefon. bara farsans nummer finns på hitta men de vet ej vad min farsa heter för de uppger man ej när man blir medlem
Citera
2024-04-16, 18:13
  #12
Medlem
Vet man innan de kommer?????
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback