Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-12-03, 00:29
  #1
Avstängd
Lucky_stars avatar
Kan det vara så att vi på vårat jobb hade en övervaknings kamera som kan ha läkt ut på internet eller så. För en hade nämligen sett vad jag ätit till lunch på jobbbet. Hade ätit några äckliga köttbullar med inte så god sås. Sen 3 dagar senare när jag var på ett ställe så kom det fram en snubbe och frågade om köttbullarna varit goda för han sett mig äta dem. Jag bara skrek... Va? är det live? Kan det varit så att övervakning kameran i vårat lunch rum läckt ut på internet.

/Nojjig så in i *****
2007-12-03, 00:31
  #2
Avstängd
Konfuciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Kan det vara så att vi på vårat jobb hade en övervaknings kamera som kan ha läkt ut på internet eller så. För en hade nämligen sett vad jag ätit till lunch på jobbbet. Hade ätit några äckliga köttbullar med inte så god sås. Sen 3 dagar senare när jag var på ett ställe så kom det fram en snubbe och frågade om köttbullarna varit goda för han sett mig äta dem. Jag bara skrek... Va? är det live? Kan det varit så att övervakning kameran i vårat lunch rum läckt ut på internet.
Mm vi vet att du åt potatis till köttbullarna oxå.
2007-12-03, 00:33
  #3
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Mm vi vet att du åt potatis till köttbullarna oxå.


det kom jag ej ihåg om jag gjorde det var över 2 år sedan. sommaren 2005. men sen dess har inget varit sig likt den sommaren = helbisarr!
2007-12-03, 00:40
  #4
Medlem
tältpinnes avatar
Du åt med bestick, jag har också sett filmen.
2007-12-03, 02:45
  #5
Avstängd
Rambo_amadeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Du åt med bestick, jag har också sett filmen.

Lägg upp den på rapidshare den finns inte där längre.
2007-12-03, 02:51
  #6
Medlem
DDKs avatar
Det är välkänt att kameror kan läcka in i andra elektroniska system och infiltrera dem. När jag slog på mobilen sist var det nån som glodde på mig INIFRÅN mobilen! Tur jag hade rakat mig.
2007-12-03, 02:53
  #7
Medlem
Jag tyckte att du hade ett ganska dåligt bordsskick.
2007-12-03, 02:53
  #8
Avstängd
Lemasives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Kan det vara så att vi på vårat jobb hade en övervaknings kamera som kan ha läkt ut på internet eller så. För en hade nämligen sett vad jag ätit till lunch på jobbbet. Hade ätit några äckliga köttbullar med inte så god sås. Sen 3 dagar senare när jag var på ett ställe så kom det fram en snubbe och frågade om köttbullarna varit goda för han sett mig äta dem. Jag bara skrek... Va? är det live? Kan det varit så att övervakning kameran i vårat lunch rum läckt ut på internet.

/Nojjig så in i *****


Hur smakade vitsåsen?
2007-12-03, 02:57
  #9
Medlem
DDKs avatar
Jag tyckte Lunchen II var bättre. Man riktigt kunde känna smaken av köttgrytan och närbilderna var rätt läckra. Fast håller med föregående postare om att TS har ett rätt udda bordsskick.
2007-12-03, 02:59
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Jag tyckte Lunchen II var bättre. Man riktigt kunde känna smaken av köttgrytan och närbilderna var rätt läckra. Fast håller med föregående postare om att TS har ett rätt udda bordsskick.


Och inte bara det; såg du vilket matvrak han var, också?!
Tror jag det att han börjar lägga på sig i vikt. Har du sett den filmen, också??
2007-12-03, 03:06
  #11
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tort
Och inte bara det; såg du vilket matvrak han var, också?!
Tror jag det att han börjar lägga på sig i vikt. Har du sett den filmen, också??

"Lucky_Star väger sig"? Ja för fan, det klippet är närmast kultförklarat.

http://www.youtube.com/watch?v=oFe2C...eature=related
2007-12-03, 03:52
  #12
Medlem
ViikkeEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
"Lucky_Star väger sig"? Ja för fan, det klippet är närmast kultförklarat.

http://www.youtube.com/watch?v=oFe2C...eature=related

haha vafan x'D
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback