Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-16, 14:29
  #457
Medlem
RonnyRasks avatar
Jag skulle vilja se en rejäl omstrukturering i den här forumsdelen. Helt ärligt så är 90% av det som postas här rent skräp skrivet av personer som uppenbart inte gått ut högstadiet. Det sorgliga med det är att de få bra inlägg som skrivs försvinner inom allt skit. Jag menar, trådar som behandlar hur scenen ser ut i olika städer bör låsas och arkiveras. Sedan när har det någonsin postats något intressant i dessa? Varje gång jag kollar är det mest barn som sitter och näthatar på varandra med pubertalt och helt efterblivet språkbruk.

I min mening borde det införas en regel som innebär att alla trådar och inlägg som håller för låg kvalité bör kastas och användare som konstant postar detta bör varnas och avstängas. För om det fortsätter i den här riktningen kommer det slutligen bli så mycket skit att sub-forumet graffiti kommer behöva stängas ner.
Citera
2015-02-21, 20:26
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
I min mening borde det införas en regel som innebär att alla trådar och inlägg som håller för låg kvalité bör kastas och användare som konstant postar detta bör varnas och avstängas. För om det fortsätter i den här riktningen kommer det slutligen bli så mycket skit att sub-forumet graffiti kommer behöva stängas ner.
En sådan regel du talar om finns redan och det gäller även övriga forumet och inte bara Graffiti och street art-forumet. Känner du att vill bidra med något till forumdelen, utöver dina inlägg, så kan du välja att rapportera inlägg av den typen som du nämner.
Citera
2017-11-24, 18:26
  #459
Medlem
GoUoDs avatar
Första advent &,jul/nyår analkar, vore det kul med en vinter-skisdtävling?
Lämpliga regler et c. - tänkte spontant på 1 ljus, 2 ljus, 3 ljus, 4 ljus, vecka för vecka & 24-31 en davidsstjärna, eller olika texter/teman ... kanske blir för snurrigt?
Citera
2017-11-24, 20:24
  #460
Medlem
MaryGoores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Första advent &,jul/nyår analkar, vore det kul med en vinter-skisdtävling?
Lämpliga regler et c. - tänkte spontant på 1 ljus, 2 ljus, 3 ljus, 4 ljus, vecka för vecka & 24-31 en davidsstjärna, eller olika texter/teman ... kanske blir för snurrigt?

Ja, låter skitsnurringt. Men förklara så kör vi!
Citera
2017-11-27, 01:29
  #461
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryGoore
Ja, låter skitsnurringt. Men förklara så kör vi!
Första veckan. Ett ljus, andra veckan. Två ljus, tredje veckan (nu börjar det bli snurrigt) tre ljus. Fjärde veckan, fyra ljus. Eyy!
Citera
2022-11-02, 08:51
  #462
Medlem
Megalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Hejsan folk!

Jag är glad att vi är en aktiv och härlig skara användare som regelbundet skriver, postar bilder och länkar och ger feedback här i graffitidelen. Jag är också jävligt glad för den spridningen av gamla och nya målare och utövare av streetart kommer hit. Men jag är även övertygad om att vi kan göra det hela än bättre och tycker därför att vi kan diskutera det här.

Så, har ni några åsikter på något som kan ändras, skärpas etc för att vi skall få ett än bättre graffitiforum?

MVH
-isch, mod
Sreet art och street foto borde vara bra kombo...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback