Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 05:56
  #157
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunzellen-4
Hej på er, ber om ursäkt för sent svar! Men detta har tagit hårdare på mig, än vad jag hade trott. Därför har jag behövt tid för att andas och reflektion.

Kvällen när hon kom hem så erkände hon direkt, hånglet och den tänkta avsugningen. Tanken var alltså att suga av honom, men hon valde att backa ur. Hon grät och var väldigt ångerfull under tiden som hon berätta allt, vi kramades, kysstes och hade även sex denna kvällen. Därför kan man trott att vi har valt att gå vidare och glömma detta, men njaaa.

Redan dagen efter kändes detta fel och jag kände mig inte helt bekväm. Vi pratade igen om situationen och kom överens om någon slags paus från varandra ett tag, för att återigen få andas och reflektera. Så jag bor kvar hemma och hon har flyttat in till sina föräldrar. Så ser situationen ut just nu!
Hon försökte med det äldsta knepet i boken, att manipulera dig med sex. Positivt att du inte föll för det.

Den här relationen är död och pausen kommer bara att understryka detta. Glöm och gå vidare.
Citera
2024-04-24, 08:37
  #158
Medlem
Lessen att behöva säga det men...
Sannolikheten att ni kommer leva ihop resten av era liv
när ni blev ihop i 15-16 års åldern e väldigt små.
Klart som f-n hon vill "testa marknaden"
Citera
2024-04-24, 23:48
  #159
Medlem
Bra TS ni tar paus och att hon fick lämna bostaden. "Lämna henne", "Hon är dålig" etc. kommer jag inte säga. Bara TS kan komma fram till hur fortsättningen blir.
Citera
2024-04-26, 06:38
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Bra TS ni tar paus och att hon fick lämna bostaden. "Lämna henne", "Hon är dålig" etc. kommer jag inte säga. Bara TS kan komma fram till hur fortsättningen blir.

Nja, TS bestämmer såklart helt själv hur han vill leva sitt liv men vi andra kan med gemensam erfarenhet i ryggen självklart ge honom tips och råd. Jag har varit i relationer när jag var ung där jag både blivit bedragen och bedragit och att fortsätta sådana relationer är inte bra. Mina senaste relationer har tagit slut av andra anledningar och min nuvarande har jag under nästan tio års tid aldrig ens funderat på att ligga med någon annan än min fru. Självklart kan man se en annan snygg tjej på stan eller kolla in en fin rumpa men aldrig att jag skulle vara otrogen. Fram till att motsatsen bevisas så tänker min fru likadant.

TS bör efter denna upptäckt lämna relationen och leta efter det han verkligen vill ha. Det finns fler snygga tjejer i världen och många snygga som är trogna eller åtminstone ärliga. Det hans tjej gjorde var troligtvis inte första gången. Självklart är det inte lätt att gå vidare speciellt inte när man blivit bedragen men det är det han bör göra för att inte förgöra sig själv på sikt. Om några år kommer han sitta och tänka hur bra allt blivit och att alla snedsteg och erfarenheter har format både honom och hans tillvaro till att ha hamnat där han är just då och om det behövdes för att komma dit så var det värt det.
Citera
2024-04-28, 03:17
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunzellen-4
Tja, skapa detta kontot då jag vet att man kan skicka och fråga folk för råd här. Mår piss just nu och kände vad har jag att förlora med att skriva här

Min flickvän var ute och festa med sina tjejkompisar i igår, något hon sällan gör. Dom skulle ut för att sedan ha en sleepover hemma hos någon av vännerna. Själv var jag hemma och hade inga tankar alls på att något skulle vara fel. Sent på kvällen får jag ett samtal av en kompis till mig, som råkar vara på samma klubb som min flickvän. Då får jag reda på att hon har stått och hånglat med någon kille på dansgolvet och sedan gått iväg tillsammans någonstans. Med ångest försöker jag ringa min flickvän, men får ej svar (ringer ett antal gånger). Ringer en av hennes kompisar som svarar och jag börjar fråga om min flickvän, hon börjar skratta och säger till mig ”lugna dig, hon ska bara suga hans kuk”. Ska tilläggas att hon är riktigt full, så får inte ut några direkta svar från henne. Resten av kvällen består av att jag försöker få tag på henne. Men får inga svar under kvällen, istället får jag ett sms från henne tidigt imorse där hon bad om ursäkt för att hon inte kunde svara, då mobilen skulle ha dött. Jag får en video på hånglet, men inga bevis på att hon skulle ha sugit hans kuk. Så jag vet inte hur långt det gick… (förhoppningsvis ”bara” hångel). hon kommer hem senare ikväll och jag förstår att det kommer bli ett allvarligt samtal.

Ska lägga till lite kort bakgrundshistoria: jag är en kille på 21 år och min flickvän som är lika gammal. Vi går in på vårt femte år ihop och andra året som sambo. Vårt förhållande är som de flesta andra förhållande, vi har det fint ihop och bråkar väldigt sällan. Vi har sex ganska ”regelbundet” och kan krydda till det ibland, så på det stora hela ett gott sexliv tillsammans. Min flickvän har inga direkta ”red flags” som lägger grunden till varför hon har gjort som hon har gjort, de borde jag har märkt tidigare i så fall. Hon har aldrig uttryckt något missnöje med vårt förhållande. Vi har stora framtidsplaner ihop och skaffade hund förra sommaren.

Fattar liksom inte varför gör hon såhär? Och kastar bort vårt liv tillsammans. Är jättekär och vill verkligen inte göra slut, men måste jag göra det? Mår som sagt piss…

Ber om ursäkt för eventuella fel, otydlig och slarvig text. Mycket känslor på en gång

Game over man, game over!
Du fattar väl själv att det är slut, att hon har gjort liknande förru. Ni har varit ihop sen ni var 16, så fem år, hon är less och vill ha nåt nytt.
Så se det som slut, ha den mest absurda sex du kan tänka dig med henne, knulla på ett par av hennes kompisar, gör slut.
Enkelt och koncist.
Var inte en mes!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback