Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-12, 10:27
  #1
Medlem
80talistens avatar
Jag har köpt Hot wheels expansion och Rally Adventure till Forza Horizon 5. Både spelet och tilläggen är köpta på Xbox store vilket finns listat på Geforce now. Trots att jag synkroniserat Geforce now appen med Xbox store får jag inte tilläggen att fungera. Vore tacksam för hjälp.
Citera
2024-04-12, 11:31
  #2
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talisten
Jag har köpt Hot wheels expansion och Rally Adventure till Forza Horizon 5. Både spelet och tilläggen är köpta på Xbox store vilket finns listat på Geforce now. Trots att jag synkroniserat Geforce now appen med Xbox store får jag inte tilläggen att fungera. Vore tacksam för hjälp.


Click on the game title on the left screen (library list). It will take you to the main library page.

Select the Manage (settings cog) > Properties

At the bottom of the list are the DLCs.

I haven't installed this way but I am guessing you might be able to sort it out this way also.

As far as I remember, I installed mine via the game but that was a while back! There's a "Downloadable Content" page in the game menu, check there too.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback