Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 22:06
  #133
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag tror att eftersom jag ställde till med en scen och gapade lite så förstod dem att jag inte var så road över det så det är ingen som kommenterat något över huvud taget. Jag vet inte om de sitter hemma och runkar till den där kvinnan och tänker på mig men det är inte så mycket jag kan göra åt det nu så jag får försöka släppa det och gå vidare helt enkelt.

Någon här i tråden sa att jag får ta det som en komplimang att de tycker jag är snygg, eller nåt. Kanske bäst att försöka tänka så även om det är lite olustigt.

Precis. Det är inte så mycket att göra så länge det inte blir verbalt och eventuellt trakasserier.

Men bra att du drog en gräns - surt för stunden men det ger mer respekt i längden
Citera
2024-04-16, 01:01
  #134
Medlem
Bara de faktum att du inte sagt upp dig och gjort en anmälan till DO AV och Polisen och gjort ett jävla väsen kring allting betyder att du överdriver och virkar offerkofta eller att detta bara är en trolltråd.
Citera
2024-04-17, 09:18
  #135
Avstängd
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
Bara de faktum att du inte sagt upp dig och gjort en anmälan till DO AV och Polisen och gjort ett jävla väsen kring allting betyder att du överdriver och virkar offerkofta eller att detta bara är en trolltråd.
Men hon är ju så satans snygg! Har stora bröst o liknar en porrstjärna. Klart alla fantiserar om henne!!
Citera
Idag, 16:04
  #136
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hur kan det vara sexuella trakasserier om ts råkar vara lik en porrskådis? Sedan var det ju ts själv som bad om att få se ett klipp med porrskådisen.

Som någon skrev i tråden ts gillar att ta på sig offerkoftan

Hade du varit ok med beteendet om det var din flickvän eller dotter det handlade om?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback