Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-10, 11:12
  #13
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Grunda med maoihämmare typ harmala frön och ta en oral dos DMT som grund. Sen är det ultimata att köpa en vapeorizer med E-mest teknik. Då kan du själv möta upp typ 100mg DMT och få i dig allt i 1-2 bloss.

Det är det dom kallar pharmahusca right?
Jag kan iaf uppdatera att det gick utmärkt att IMa DMT Fumerate.. Men jag hade såklart fått det om bakfoten. DMT fumerate som man får när man gör STB är inte vattenlösligt medans DMT HCL är. Det är ytterligare en process för att göra det till saltform.

Så det gick inte att lösa upp som man är van vid, men drog upp sörjan i pumpen genom ett filter och satte den i axeln.. Det tog typ 7-10 min innan det slog på, sen varade det kanske 20% längre.. Jag testade sen oxo att slänga ner tillräckligt med ketamin för att håla ner i blandningen. Det blev ett rejält svängit och grötig rus.. Satte på Rebel moon Part one, jisses vilka visuals när jag väl var på plats i soffan XD
__________________
Senast redigerad av flykick666 2024-04-10 kl. 11:33.
Citera
2024-05-01, 00:40
  #14
Medlem
mr-Rookgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Jag läste nått på DMT nexus om att göra nånting med DMTn och lösa upp den i nån lösning. Sen kan man bara droppa en droppe ner i näsan och luta sig tillbaka. Man kunde göra den så stark så man får en hel breakthrough experience efter nån minut på bara en droppe.. Låter så sjukt smidigt

Inte kört det IV eller IM än, men får väl göra som PatrickEkwall skrev, " Man slår plattan i mattan, slänger bort verktyget på bordet, placerar pappret i armvecket och försvinner ner i oändligheten." Har kört ketamin IV, då har jag gjort så.. Men man brukar endå få mer tid än man tror man ska få innan man är helt borta. Man tänker det ska gå på 5 sekunder, men på keta så tar det kanske 40-60 sekunder innan man försvinner iväg i hålet

Polarn körde en Keta IV i mig, slockna typ direkt och trodde jag var däckad tills jag vaknade, men fått höra att jag var allt annat men inga detaljer -.-

Andra gången på keta utan research då med, gick sådär.. Fastnade halvägs inne i tältet i krypande ställning i ett riktigt mardröms K-hole på ca 4h, trodde jag blev galen permanent. Snorta väl en 0,9:a på Defqon 1 av alla ställen, blev tyldligen för mycket (har aldrig läst på om ket, bara dragit alfred & ladd). Och mina nya holländska polare sa att det var en come-down, då det var brist på röka och jag bad om nått för att sova och fick en påse utan direktioner haha.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback