Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-04, 23:42
  #1
Medlem
flykick666s avatar
Jag extraherar DMT typ 1-2 ggr om året, när andan faller på. Har nyligen extraherat så man står sig i några månader och då kan man ju exprementera lite. Jag har fusat in DMT i weed och rökat i bong, det funkar skitbra men det är slösaktigt i mängden. Annars vapear jag genom att lägga en boll med en platt yta av stålull i en pipa, lägga DMT kristaller där och sen lägga ett tunt lagger stålull ovanpå och blata med en stormtändare. Det gör stålullet helt rött av värme, vilket nuddar kristallerna som vaporiseras så sjukt effektivt.

Men det är endå jobbigt att dra i sig 3 stora bloss DMT, ni som testat vet att det kan vara svårt att få i sig mängden som behövs för breakthrough. Jag tar ketamin ibland, och jag kör numera bara IM då jag är så trött på mängden man måste dra i sig om man vill håla flera gånger per kväll.

Så nu har jag börjat tänka i samma banor ang DMT. Jag vet att det går att köra IM då Rick Straussman körde både IM och IV under sin forskning. Jag vill oxo nämna att jag har extraherat DMT i många år och har en bra produkt, säkert uppemot 97-98% ren N,N-DMT av färgen att dömma (https://ibb.co/6rB6Yh4). Jag har många års erfarenhet av alla droger på alla möjliga olika intagssätt. Jag är desutom vuxen och har rätt till mina egna dumma beslut, så inga moralkakor tack!

Är det nån som har erfarenhet av att köra DMT IM? Hur enkelt är det att lösa upp, funkar det med bara vatten? Vilka doser kör man i förhållande till hur mycket man vapear? Hur skiljer sig ruset? Andra grejer som jag glömt fråga?
Citera
2024-04-05, 03:20
  #2
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jag personligen hade väl hellre satsat på intravenös administrering. Nojigt att få skit och inflammationer i en muskel.

Du tycker att det är jobbigt med halsbloss, men har du funderat på en stadig tarmflush? Rövpanna.
Citera
2024-04-05, 03:31
  #3
Medlem
daf66s avatar
IV är vägen. Men krävs en MAOI för att få kroppen att metabolisera dmt "rätt" annat än vid rökning vill jag minnas. Väsentligt längre halveringstid intravenöst/sublingualt/rektalt/intramuskulärt också.
Citera
2024-04-05, 10:55
  #4
Medlem
TrippyMommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daf66
IV är vägen. Men krävs en MAOI för att få kroppen att metabolisera dmt "rätt" annat än vid rökning vill jag minnas. Väsentligt längre halveringstid intravenöst/sublingualt/rektalt/intramuskulärt också.

Blir väl ett helt annat rus och mycket längre tripp (ayahuasca) om man kör med MAOI än att röka det?
Citera
2024-04-05, 14:12
  #5
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daf66
IV är vägen. Men krävs en MAOI för att få kroppen att metabolisera dmt "rätt" annat än vid rökning vill jag minnas. Väsentligt längre halveringstid intravenöst/sublingualt/rektalt/intramuskulärt också.

Det är inte uppfattningen som jag fått ifrån Rick Straussmans forskning. Där körde dom bara DMT straight up IV och IM. IV har jag inga problem med, det enda med det är väl att det kan gå så fort att jag är rädd att rulla över nålen om den hamnar fel i ruset eller nått annat av alltn som kan ske mellan injection och acceleration.

Ingen som har direkt erfarenhet av något av det?
Citera
2024-04-05, 14:32
  #6
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Det är inte uppfattningen som jag fått ifrån Rick Straussmans forskning. Där körde dom bara DMT straight up IV och IM. IV har jag inga problem med, det enda med det är väl att det kan gå så fort att jag är rädd att rulla över nålen om den hamnar fel i ruset eller nått annat av alltn som kan ske mellan injection och acceleration.

Ingen som har direkt erfarenhet av något av det?

Inte DMT, men jag har kört DPT och ketamin intravenöst. Man slår plattan i mattan, slänger bort verktyget på bordet, placerar pappret i armvecket och försvinner ner i oändligheten.

Börja väldigt försiktigt...
Citera
2024-04-05, 19:14
  #7
Medlem
mr-Rookgaards avatar
Har inte kollat upp om muskelinjektion ens är bra, men kan känna igen mig i hur svårt det är att "dra iväg".

Får oftast i mig 2 bloss, sen har
som värst tändaren smält över handen(trodde det va hallis..) Men tror IV är bäst isf, om din produkt är bekräftat så ren iaf, dock vore det intressant att lösa det i typ dropp/saltlösning om det går? Så man kan få ett så långt rus som möjligt xD Lycka till!
Citera
2024-04-05, 19:47
  #8
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daf66
IV är vägen. Men krävs en MAOI för att få kroppen att metabolisera dmt "rätt" annat än vid rökning vill jag minnas. Väsentligt längre halveringstid intravenöst/sublingualt/rektalt/intramuskulärt också.

Nej, det är helt fel.

Vid IV krävs inget annat än N,N-DMT.
Ruset är lika kort som vid rökning.

Låg, knappt kännbar: 0.05mg/kg
Medel: 0.2mg/kg
Hög: 0.4-0.6mg/kg

Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Det är inte uppfattningen som jag fått ifrån Rick Straussmans forskning. Där körde dom bara DMT straight up IV och IM. IV har jag inga problem med, det enda med det är väl att det kan gå så fort att jag är rädd att rulla över nålen om den hamnar fel i ruset eller nått annat av alltn som kan ske mellan injection och acceleration.

Ingen som har direkt erfarenhet av något av det?

Vad jag minns från DMT the spirit molecule så körde dom enbart IV.

Citat:
Ursprungligen postat av mr-Rookgaard
Har inte kollat upp om muskelinjektion ens är bra, men kan känna igen mig i hur svårt det är att "dra iväg".

Får oftast i mig 2 bloss, sen har
som värst tändaren smält över handen(trodde det va hallis..) Men tror IV är bäst isf, om din produkt är bekräftat så ren iaf, dock vore det intressant att lösa det i typ dropp/saltlösning om det går? Så man kan få ett så långt rus som möjligt xD Lycka till!


Det har gjorts toleransstudier, där 0.4mg/kg har injicerats med 30 min mellanrum. Ingen toleransutveckling.
Här en artikel om Extended dmt trip: https://newrepublic.com/article/1695...extended-state
Citera
2024-04-05, 20:37
  #9
Medlem
mr-Rookgaards avatar
Helt rätt, har kikat på detta och varit avundsjuk. Då trippar alltid intresserat mig.
Skulle jätte gärna delta i en sådan studie själv!

Jag känner mig liksom aldrig färdig på varken LSD, DMT, Salvia. Kan tillägga att jag har framställt i stort sätt allt i mitt intresse, det verkar finnas något där!

Men jag behöver mer tid i den dimensionen och någon sorts dagbok för att komma ihåg hehe.
Citera
2024-04-06, 18:52
  #10
Medlem
daf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Det har gjorts toleransstudier, där 0.4mg/kg har injicerats med 30 min mellanrum. Ingen toleransutveckling.
Här en artikel om Extended dmt trip: https://newrepublic.com/article/1695...extended-state
Uff, skön tortyr, DMT i sprutpump med 100mcg/minut.
Citera
2024-04-07, 00:44
  #11
Medlem
flykick666s avatar
Jag läste nått på DMT nexus om att göra nånting med DMTn och lösa upp den i nån lösning. Sen kan man bara droppa en droppe ner i näsan och luta sig tillbaka. Man kunde göra den så stark så man får en hel breakthrough experience efter nån minut på bara en droppe.. Låter så sjukt smidigt

Inte kört det IV eller IM än, men får väl göra som PatrickEkwall skrev, " Man slår plattan i mattan, slänger bort verktyget på bordet, placerar pappret i armvecket och försvinner ner i oändligheten." Har kört ketamin IV, då har jag gjort så.. Men man brukar endå få mer tid än man tror man ska få innan man är helt borta. Man tänker det ska gå på 5 sekunder, men på keta så tar det kanske 40-60 sekunder innan man försvinner iväg i hålet
Citera
2024-04-09, 08:46
  #12
Medlem
nakamotos avatar
Grunda med maoihämmare typ harmala frön och ta en oral dos DMT som grund. Sen är det ultimata att köpa en vapeorizer med E-mest teknik. Då kan du själv möta upp typ 100mg DMT och få i dig allt i 1-2 bloss.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback