Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-03-13, 23:39
  #37
Medlem
dismisswalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Om du bara visste hur folk utnyttjar samhällsresurser och ringer efter ambulans för att dom har gaser eller ont i en tå, skulle du nog inte uttrycka dig sådär.

Och TS är ju också slöseri. Ringa ambulans för att man mår lite ledsen i ögat, hahah. Till ni som är simps, hon kommer inte kontakta er, vet inte vilka ni är heller.

Som annan sagt, CS är bara att rida ut.
2024-03-13, 23:43
  #38
Medlem
MrsUniversums avatar
Sök definitivt rådgivming och hjälp.
Chansa inte.
Lyssna inte på några pundare som dillar.
Skärp dig och ta tag i ditt liv utan piller och droger.

ANDAS
TA SMÅ STEG FRAMÅT

Med vänlig hälsning, och varm kram från Mrs Universum
2024-03-13, 23:46
  #39
Medlem
Varför blev personen avstängd plötsligt?
2024-03-13, 23:52
  #40
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Varför blev personen avstängd plötsligt?

TS är 17 bast så ja antagligen därför.

Och till alla som fortsätter noja upp stackarn sluta skriv när ni inte vet mer än vad som står på fass. Det är inte farligt speciellt inte om man stått på 54mg ett tag och har tolerans vilket TS antagligen har.

Försök o få i dig lite näring och dryck om du fortfarande läser i tråden TS. Slappna av försök o ha lite kul medans det varar innan avtändningen kommer, det du känner nu är enbart ångest och noja vilket inte är farligt.
2024-03-14, 04:10
  #41
Medlem
Fuckwindowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosnisse56
ja jag mår dåligt och har dödstankar men är rädd för döden så antar jag bara vill bort från verkligheten typ.
mina tankar är rätt konstiga för känns som det är uppmärksamhets tankar men ändå inte?
ville inte ta fler än 10 då ja aldrig tagit flera förut och vill ju inte dö dö liksom :/


Moment 22, beklagar.
2024-03-14, 10:24
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Idiot.
Idiot.
Idiot.

Idiot.

Det är en helt vanlig pundardos! Inget att vara orolig för. Lägg av med sån fucking idiotisk alarmism om ni inte fattar bättre! Jag har tagit 2000 mg vid ett tillfälle och jag överlevde ganska bra.
Ja, pundare är erfarna och vana. De klarar det mesta. Men en dag så BAM ligger du död av en överdos. En tjej på 17 år kan bli allvarligt sjuk. Tror du vår kropp är ett mirakel eller? Hur fan vet du om hon klarar av den dosen för att du klarar den säkert varje dag?

Tyst med din brända skalle.
2024-03-14, 10:34
  #43
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd låses då TS är avstängd och inte längre kan bidra./mod
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback