Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-26, 11:30
  #1
Medlem
Hej.

Jag ska skriva ett behörighetsprov i Dator och Nätverksteknik. Någon som gjort detta och har lite tips? Det är Hermods som tillhandahåller provet.
MvH
KarlJahn
Citera
2024-02-26, 15:03
  #2
Medlem
Detta är ju det lättaste vad är det du behöver tips om? är det ett prov för att komma in för att bevisa att du kan? eller förstår jag fel?

Gick en annan skola men kan inte tänka mig att det är någon större skillnad

Det kommer förmodligen vara dem lättaste first-line support frågorna man kan få.
__________________
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-26 kl. 15:05.
Citera
2024-02-26, 18:54
  #3
Medlem
Det är ett prov man avlägger för att få behörighet i kursen istället för att gå kursen.
Behöver ha behörighet i den kursen för att komma in på det jag ska plugga från hösten och framåt.
Har inte gått den och har därför inget läromaterial att ta del av utan har iprincip fått googla fram saker själv.
Köpt en bok som är från 2017 men det känns lite sådär.
Därför jag undrar om någon gått kursen eller tom skrivit provet så jag vet om jag är på rätt spår eller inte.
Citera
2024-02-27, 07:39
  #4
Medlem
Får du göra kursen/provet online?

om du har discord så kan jag svara på frågor enklare där
__________________
Senast redigerad av CosmicZ 2024-02-27 kl. 08:02.
Citera
2024-02-27, 09:35
  #5
Medlem
Det vet jag inte, jag har uppfattat det som att det ska vara online. Men det är också det jag ville höra från någon som gjort det.

Jag har discord men än så länge har jag ingen info om provet 😆
Citera
2024-02-27, 09:37
  #6
Medlem
Langa ditt ID så addar jag så kan vi luska lite

som sagt har gjort detta fast för några år sen och då var det bara lättare fire-line support frågor om hur Basic windows och networking funkar
Citera
2024-02-29, 14:01
  #7
Medlem
Mitt id är karljahn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback