Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-08, 11:58
  #1
Medlem
Funderar på att göra tungpiercing, mest för att kunna använda en sån här för tjejer vid oralsex: https://www.amazon.com/Vibrating-Sta.../dp/B08CN91RP7

Vill fråga killar/tjejer som använd såna tungvibratorer, och tjejer som fått känna såna 'där nere', hur pass värt det de är?

- Hur sköna känns dom, jämfört med oralsex utan vibrator? Klart plus eller mer bara skumt?
- Hur pass bängliga är dom att sätta in och ta ut? dvs går det snabbt o enkelt eller tar det typ 5 min?
- Vad är nackdelarna?
- Väger fördelarna över gentemot nackdelarna?

Tackar för givande diskussion
Citera
2024-02-08, 12:13
  #2
Medlem
Loreias avatar
Har inte testat själv men på frågan hur lätta eller svåra dom är att sätta i så beror det helt på hur van du är att pilla med piercingar och din fingerfärdighet. Just i munnen och på tungan blir det ju lite extra pilligt pga fukten.
Citera
2024-02-08, 12:16
  #3
Medlem
Ja för det första så skickas inte varan till Sverige

För det andra uppstår ju en stilla undran, om du inte räcker till som du är i sängen? Har du frågat dina partners om dom vill ha en metallbit upp i fittan?
Citera
2024-02-08, 12:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Har inte testat själv men på frågan hur lätta eller svåra dom är att sätta i så beror det helt på hur van du är att pilla med piercingar och din fingerfärdighet. Just i munnen och på tungan blir det ju lite extra pilligt pga fukten.
True. Kan behövas lite övning för att fixa det snabbt. Har du piercad tunga själv?
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Ja för det första så skickas inte varan till Sverige

För det andra uppstår ju en stilla undran, om du inte räcker till som du är i sängen? Har du frågat dina partners om dom vill ha en metallbit upp i fittan?
Det finns såna att köpa i Sverige utan problem. Jag visade bara bilden för att förklara vad jag menar.

Jag har inga problem i sängen på så sätt. Det handlar om att ta det till en högre nivå. Det är allt.
Man använder inte såna piercingar 'upp inuti fittan'
__________________
Senast redigerad av Valentin90 2024-02-08 kl. 12:51.
Citera
2024-02-08, 13:16
  #5
Medlem
Europes avatar
Äh, bättre att vänta på att det kommer ut sexrobotar på marknaden som kan göra hela jobbet åt en.
Citera
2024-02-08, 14:15
  #6
Medlem
Dziwnes avatar
Du blir inte bättre på cunnilingus av en tungpiercing, den gör varken till eller från. Möjligt att du blir bättre på fellatio, det är vad tungpiercings kom till för.
Citera
2024-02-08, 14:22
  #7
Medlem
Känns klumpiga och tungan domnar av.
Hon tyckte inte heller det var ngt att hänga. Julgranen.
En ren ploj grej.
Citera
2024-02-08, 22:44
  #8
Medlem
Lär dig tekniken så behöver du inget. Alternativt köp en Satisfyer pro till flickstackarn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback