Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-05, 12:39
  #1
Medlem
Ostepopss avatar
Jag har nästan ALDRIG varit med om det förut, men nu träffat en tjej som är ganska vild. Hon försöker hålla tillbaka men hon tar strypgrepp på mig och ser lite halvgalen ut och "ruskar och kastar runt mig" i sängen, men sen inser hon vad hon gör och försöker lugna sig och så glömmer hon och gör det igen efter ett tag.

Jag antar hon vill dominera mig och verkligen slå mig och strypa mig riktigt hårt (antar det kommer inom sin tid). Jag gillar inte det här alls och blev ganska paff, kanske kan acceptera lite för att jag gillar henne.

Men är det här vanligt? Jag har aldrig upplevt något liknande förutom en borderline tjej som slog mig i ansiktet med knytnäven medan hon red mig för typ 20 år sedan.

Hon är ganska lång, nära 190 och spelar basket om det är nyttig information.
Citera
2024-02-05, 12:43
  #2
Avstängd
Händer bara i porr filmer.
Citera
2024-02-05, 12:46
  #3
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Händer bara i porr filmer.

tydligen inte? hmm hon kanske bara är uppvuxen på porr, men varför skulle hon försöka hålla tillbaka?
Citera
2024-02-05, 12:47
  #4
Medlem
SexgalenZombies avatar
Tror alla tjejer innerst inne vill både slå män i ansiktet och strypa dom, både vid sex såväl som i vardagen, men om de skulle göra det vem skulle då fixa deras bilar, tömma deras sopor, bygga deras hus, utveckla deras smink, osv. Istället ler de flesta tjejer bara, kokar inuti, och håller tillbaka sina inre fantasier.
Citera
2024-02-05, 12:51
  #5
Avstängd
130kgsvensktstals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Tror alla tjejer innerst inne vill både slå män i ansiktet och strypa dom, både vid sex såväl som i vardagen, men om de skulle göra det vem skulle då fixa deras bilar, tömma deras sopor, bygga deras hus, utveckla deras smink, osv. Istället ler de flesta tjejer bara, kokar inuti, och håller tillbaka sina inre fantasier.

Nej. Det där är inte alls sant. De allra flesta kvinnor och tjejer vill få stryk. De är extremt undergivna.

Med tanke på hur du tänker så har du nog aldrig varit intim med kvinnor alla och bara fantiserar fritt utifrån vad du själv går igång på.

Ingen kvinna eller tjej vill slå män, varken i sängen och definitivt inte i vardagen. Sluta titta på feministporr/feministfilm.
Citera
2024-02-05, 12:52
  #6
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Tror alla tjejer innerst inne vill både slå män i ansiktet och strypa dom, både vid sex såväl som i vardagen, men om de skulle göra det vem skulle då fixa deras bilar, tömma deras sopor, bygga deras hus, utveckla deras smink, osv. Istället ler de flesta tjejer bara, kokar inuti, och håller tillbaka sina inre fantasier.

Kanske om killen är kortare? Har aldrig upplevt det förut utan kvinnor blir normalt verbalt aggressiva istället. Men kanske om dom är längre än killen så känns det lättare att ta till våld (även om jag inte upplevt det med andra långa tjejer)
Citera
2024-02-05, 12:53
  #7
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Nej. Det där är inte alls sant. De allra flesta kvinnor och tjejer vill få stryk. De är extremt undergivna.

Med tanke på hur du tänker så har du nog aldrig varit intim med kvinnor alla och bara fantiserar fritt utifrån vad du själv går igång på.

Ingen kvinna eller tjej vill slå män, varken i sängen och definitivt inte i vardagen. Sluta titta på feministporr/feministfilm.

Det är nog det ovanligaste jag varit med om (förutom blivit bedd att pissa en tjej i ansiktet som tonåring) men tydligen finns det tjejer som vill det även fast det verkar otroligt ovanligt.
Citera
2024-02-05, 12:56
  #8
Medlem
Jag förstår dig att man bortser ifrån vissa beteenden pga att kärleken förblindar, men du måste inse att är detta något som kan bli mycket värre.

Testa få fram dina mörkaste känslor och stryp tillbaka, visa din styrka för henne och tryck ner henne rejält. Kanske det hon vill. Tänker att man behandlar andra som man själv vill bli behandlar

Nej men skämt och sido. Läste om en Kille som vaknade en dag och insåg att hans tjej hade fest bunt band kring hans hals, händer och armar. Hon kvävde ihjäl honom sakta. Ta det lugnt det finns sjuka människor. Är det värt risken för att du är osäker. Finns miljontals andra tjejer garanterar att hon inte är den bästa tjejen i du kan få.

Sen tänk långsiktigt skall detta pågå när barnen hör och sover i rummen intill?
Citera
2024-02-05, 12:58
  #9
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylKungen
Jag förstår dig att man bortser ifrån vissa beteenden pga att kärleken förblindar, men du måste inse att är detta något som kan bli mycket värre.

Testa få fram dina mörkaste känslor och stryp tillbaka, visa din styrka för henne och tryck ner henne rejält. Kanske det hon vill. Tänker att man behandlar andra som man själv vill bli behandlar

Nej men skämt och sido. Läste om en Kille som vaknade en dag och insåg att hans tjej hade fest bunt band kring hans hals, händer och armar. Hon kvävde ihjäl honom sakta. Ta det lugnt det finns sjuka människor. Är det värt risken för att du är osäker. Finns miljontals andra tjejer garanterar att hon inte är den bästa tjejen i du kan få.

Sen tänk långsiktigt skall detta pågå när barnen hör och sover i rummen intill?

Det finns inga barn i sovrummet bredvid och om det var allvar kan jag slå henne till döds på några minuter.

Men du kanske har en poäng att hon visar vad hon vill jag ska göra. Ska köra lite mer sånt själv nästa gång.
Citera
2024-02-05, 13:01
  #10
Avstängd
130kgsvensktstals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Det är nog det ovanligaste jag varit med om (förutom blivit bedd att pissa en tjej i ansiktet som tonåring) men tydligen finns det tjejer som vill det även fast det verkar otroligt ovanligt.

Det är extremt ovanligt. Alltså så ovanligt att du kan räkna på 2 händer hur många svenska kvinnor som vill det (typ).

Stryp tillbaka. Är inte det något du går igång på? Hur lång är du och hur mycket väger du? Hur lång är hon och hur mycket väger hon? Hur gamla är ni?
Citera
2024-02-05, 13:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops
Det finns inga barn i sovrummet bredvid och om det var allvar kan jag slå henne till döds på några minuter.

Men du kanske har en poäng att hon visar vad hon vill jag ska göra. Ska köra lite mer sånt själv nästa gång.

Ta då i så in i helvete och återkom här, visa att du är 10 gånger starkare.

Sen lycka till om du sover och vaknar och är fast bunden med bunt band då är du i hennes makt.
Du borde informera henne att du pratat med en närstående om detta alltså att du är orolig att det kan spåra så hon vet att hon inte kan ha ihjäl dig hur lätt som helst.
Citera
2024-02-05, 13:02
  #12
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 130kgsvensktstal
Det är extremt ovanligt. Alltså så ovanligt att du kan räkna på 2 händer hur många svenska kvinnor som vill det (typ).

Stryp tillbaka. Är inte det något du går igång på? Hur lång är du och hur mycket väger du? Hur lång är hon och hur mycket väger hon? Hur gamla är ni?

Jo jag gillar det men tog det lite lugnt nu i början.

Hon är 191cm och vikt ingen aning (men föreställ dig en kvinnlig basketspelare med D kupor) jag är väldigt mycket kortare men nästan 80KG
Hon är 25 och jag 45+

specifikare än så kan jag inte vara
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback