Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-19, 22:23
  #85
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Bidens levererar nya idiotiska uttalanden:


https://www.foxnews.com/media/biden-...get-man-office
Trist att demokratiska partiet lät Biden fortsätta.

Intressant att RFK's syster var tillsammans med Biden vid det tillfället.
Citera
2024-04-24, 00:25
  #86
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Trist att demokratiska partiet lät Biden fortsätta.

Intressant att RFK's syster var tillsammans med Biden vid det tillfället.
Biden är döende och pumpas full med amfetamin för att ens överleva dagen. Han kommer inte att kunna debattera...

RFKs familj är Demokraternas egna fotsoldater, riktigt vidriga människor som väljer makten före allt.
Citera
2024-04-24, 06:40
  #87
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Biden är döende och pumpas full med amfetamin för att ens överleva dagen. Han kommer inte att kunna debattera...

RFKs familj är Demokraternas egna fotsoldater, riktigt vidriga människor som väljer makten före allt.
Så är det därför donalds så gärna vill debattera men vägrar ge tid och plats för den debatten donals gärna ville ha?
Citera
2024-04-24, 06:46
  #88
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så är det därför donalds så gärna vill debattera men vägrar ge tid och plats för den debatten donals gärna ville ha?

Utrycket freakshow kommer från usa. När man läser om Trump och Biden begriper man varför.

Att ha endera till president känns rätt osäkert för uttrycka det milt.
Citera
2024-04-24, 06:49
  #89
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Utrycket freakshow kommer från usa. När man läser om Trump och Biden begriper man varför.

Att ha endera till president känns rätt osäkert för uttrycka det milt.
Dock har jag svårt och tänka mig Joe kommer backa från en debatt, och donalds har ju sagt att han så gärna vill debattera.
Så frågan är varför blir det inget då för?(Jag misstänker donalds inte vill.)
Citera
2024-04-24, 07:05
  #90
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Dock har jag svårt och tänka mig Joe kommer backa från en debatt, och donalds har ju sagt att han så gärna vill debattera.
Så frågan är varför blir det inget då för?(Jag misstänker donalds inte vill.)

Har man minne som en guldfisk blir man sitting duck.

Trump kommer driva med Biden tills han inte vet vad som är bak o fram på kavajen.

Tänker på tv-debatten Nixon vs JFK. Nixon ledde stort, men svettades ymnigt och stakade sig. JFK var lugn, polerad och saklig. Såg bra ut. Nixon förlorade.

Hur man agerar är viktigt. Biden känns inte stabil, och väljarna kan addera 1+1.
Citera
2024-04-24, 07:10
  #91
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Har man minne som en guldfisk blir man sitting duck.

Trump kommer driva med Biden tills han inte vet vad som är bak o fram på kavajen.

Tänker på tv-debatten Nixon vs JFK. Nixon ledde stort, men svettades ymnigt och stakade sig. JFK var lugn, polerad och saklig. Såg bra ut. Nixon förlorade.

Hur man agerar är viktigt. Biden känns inte stabil, och väljarna kan addera 1+1.
donalds ville ju ha debatten så gärna, men ger inget datum eller plats.
Tills dess sker så gör jag slutsatsen att donalds vågar inte närvara i en debatt, för sett detta beteende så många ggr nu och där donalds säger han vill så gärna göra detta, men aldrig ens försöker.

Den Nixon debatten så de som lyssnade på radion tyckte Nixon vann, ett litet roligt fakta.
Men de som såg han på TV tyckte han var svårt bedrövlig.

Har svårt och tänka mig att Joe backar en debatt, och talet till huset och nationen berättade med all tydlighet att Joe har huvudet på skaft fortfarande.
Men vi får se om Joe backar, men bollen ligger dock i donalds händer, och jag tror han inte kommer ställa upp.(Men även där får tiden utvisa vilket det blir.)
Citera
2024-05-03, 02:02
  #92
Medlem
Ashleybidens avatar
https://twitter.com/RNCResearch/stat...NpS3RVL7w&s=19

hur kan Biden-sekten ignorera detta?
Citera
2024-05-03, 11:35
  #93
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
https://twitter.com/RNCResearch/stat...NpS3RVL7w&s=19

hur kan Biden-sekten ignorera detta?
Ignorera vad?

Sett att en del donalds fans är rätt irriterade nu i hur Joe har visat upp att han hänger med mycket bra.
Dels med talet till huset och nationen och sen Stern intervjun.
Samtidigt man sen en donalds som sluddrar och har stora svårigheter med ord OCH ofta.

Så i denna vs. så ser Joe ut som en sprudlande tonåring i jämförelsen, och det säger inte lite heller.
Men givetvis är inte Joe en tonåring, utan han är en gammal man med huvudet på skaft och är som äldre personer brukar vara och att de saknar ned en del.
Citera
2024-05-05, 16:05
  #94
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ignorera vad?

Sett att en del donalds fans är rätt irriterade nu i hur Joe har visat upp att han hänger med mycket bra.
Dels med talet till huset och nationen och sen Stern intervjun.
Samtidigt man sen en donalds som sluddrar och har stora svårigheter med ord OCH ofta.

Så i denna vs. så ser Joe ut som en sprudlande tonåring i jämförelsen, och det säger inte lite heller.
Men givetvis är inte Joe en tonåring, utan han är en gammal man med huvudet på skaft och är som äldre personer brukar vara och att de saknar ned en del.
Du menar att Biden verkar frisk och pigg nog att vara president? Det är liksom bara er lilla sekt som anser detta.
Citera
2024-05-05, 16:11
  #95
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Du menar att Biden verkar frisk och pigg nog att vara president? Det är liksom bara er lilla sekt som anser detta.
Vi vet allt politik som Joe har fixat till att vara president för Joe är även bra för USA medborgare.
Jo, Joe är frisk och pigg för sin ålder och sköta sitt arbete har det visat sig inte vara några problem heller.
Citera
2024-05-05, 16:17
  #96
Medlem
Ashleybidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vi vet allt politik som Joe har fixat till att vara president för Joe är även bra för USA medborgare.
Jo, Joe är frisk och pigg för sin ålder och sköta sitt arbete har det visat sig inte vara några problem heller.
Bra för medborgarna? Varför är han så hatad då? Lägst approval av alla presidenter. Väljarna tyckte att Trump gjorde ett bättre jobb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback