Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-07, 23:15
  #1
Avstängd
vansterliberalens avatar
Det har länge pratats om Joe Bidens kognitiva förmågor och i synnerhet tecken på demens vilket inte är lämpligt för en president. Men detta måste ta priset!

https://twitter.com/CitizenFreePres/...78968064286837
Trodde inte mina ögon när jag såg klippet och jag tycker nästan synd om gubben om det inte vore för att han är så skadlig för västvärlden.

https://www.washingtontimes.com/news...-it-sign-memo/

Citat:
President Biden has a long history of telling stories that are embellished, if not outright fabricated, but his falsehoods are increasing rapidly.

Mental health experts say the false memories might be signs of confabulation, a neurological disorder linked to dementia.

Hur länge kan Biden stanna kvar i racet efter att sådana här videos uppkommer? Vart är den kritiska granskningen från liberal media och vänsterradikal media som CNN och wapo?
__________________
Senast redigerad av vansterliberalen 2024-01-07 kl. 23:18.
Citera
2024-01-07, 23:26
  #2
Medlem
svampdamps avatar
Kommer han överleva valrörelsen? Hur ska han lyckas debitera mot en rapp och skoningslös Trump
Citera
2024-01-07, 23:36
  #3
Avstängd
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Kommer han överleva valrörelsen? Hur ska han lyckas debitera mot en rapp och skoningslös Trump

Tveksamt. Kommer han ens komma ihåg vad han ska debattera om 🤔
Citera
2024-01-07, 23:41
  #4
Medlem
M.Muratis avatar
Är vansterliberalen säker på att klippet inte är fejk?
Svårt att avgöra sånt nuförtiden...

https://twitter.com/venturetwins/sta...02133624307917
Citera
2024-01-07, 23:47
  #5
Avstängd
Nixters avatar
Frågan blir ju vem som kommer ersätta honom, bör ju ske innan sommaren..

Detta kan förklara varför Epstein dokument släpptes nyligen då huvudkandidaten slutligen skulle blivit Hilllary som nu är rejält skadeskjuten efter hennes mans koppling till mycket unga barn och ön. Hillary har inte twittrat sedan December och stängt av möjligheten att kommentera, kanske rättvisan vinner till slut ?

Briljant video kring ersättare:
https://twitter.com/TheAlmightyKek/s...13392220667947
__________________
Senast redigerad av Nixter 2024-01-07 kl. 23:50.
Citera
2024-01-07, 23:52
  #6
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Frågan blir ju vem som kommer ersätta honom, bör ju ske innan sommaren..

Detta kan förklara varför Epstein dokument släpptes nyligen då huvudkandidaten slutligen skulle blivit Hilllary som nu är rejält skadeskjuten efter hennes mans koppling till mycket unga barn och ön. Hillary har inte twittrat sedan December och stängt av möjligheten att kommentera, kanske rättvisan vinner till slut ?

Briljant video kring ersättare:
https://twitter.com/TheAlmightyKek/s...13392220667947
Det skulle vara ytterst förvånande om D slänger in den i många läger genuint ogillade iskvinnan HRC som mot alla odds lyckades förlora mot Trump. Men jag har sagt från början att det var ett stort misstag att låta JB ställa upp igen, han är bra risig.
Citera
2024-01-08, 02:46
  #7
Medlem
Room531s avatar
Av allt jag sett från Bidens blunders så var det där faktiskt ingenting speciellt alls. Såg knappt något märkligt med det, han ser sig omkring utanför ett flygplan... lite så vadå över det...
Citera
2024-01-08, 03:16
  #8
Medlem
Gubben är fan senil men ändå låter de honom prata ”off-script”. Kommer bli intressant om Trump inte vinner över pajasen. Väldigt intressant.
Citera
2024-01-08, 03:36
  #9
Medlem
Hugo Pratts avatar
Ser inget märkligt i det klippet. Kan finnas massa orsaker till det vi ser. Visst, han går väldigt stelt och stapplande men mimiken tycker jag ser mer än vanligt alert och adekvat ut. Töntigt klipp att göra stor sak av.
Citera
2024-01-08, 05:35
  #10
Medlem
Efter att ha läst om Bidens tilltagande demens år ut och år in fick jag på nära håll se honom hålla tal i Warszawa ifjol. Förväntningarna var av ovanstående orsaker låga, men han levererade ett starkt tal och gav ett extremt stabilt intryck. Han stirrade inte ner i något manus. Förhåller mig därför skeptiskt till cherrypickade klipp helt utan kontext. Är man en människa som blir bevakad 24/7, och dessutom 80+, kommer det uppstå situationer där man uppfattas som förvirrad. Jag drar numera inte några slutsatser av lösryckta klipp och fria önskespekulationer från folk som helt klart inte tycker om honom.
Citera
2024-01-08, 08:27
  #11
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Tycker Biden såg riktigt skärpt ut för en gångs skull.
Citera
2024-01-08, 09:53
  #12
Medlem
swebarbs avatar
Bara en tidsfråga innan han annonserar att han inte kommer kandidera för 2024. Gubben klarar ju fan knappt att gå utan sin fru som måste hålla han i handen annars yrar han bort sig vart han ska gå..

En president kan fan inte vara så gammal och förvirrad som ska styra ett land det är ju fan vansinne
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback