Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-05, 18:42
  #1
Medlem
Sopsluts avatar
När jag står i duschen på badhuset så kan jag inte låta bli att undra hur ni feta gubbskitar gör för att få till det med kärringen. Under den gungande hängkaggen är det ju bara en liten tuss förhud, kuken syns ju inte? Når ni kuken öht? Når den ens ut ur allt... överskott?! För att få korrekta svar ser gärna att ni riktiga tungviktare svarar (också).
Citera
2024-01-05, 18:46
  #2
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopslut
När jag står i duschen på badhuset så kan jag inte låta bli att undra hur ni feta gubbskitar gör för att få till det med kärringen. Under den gungande hängkaggen är det ju bara en liten tuss förhud, kuken syns ju inte? Når ni kuken öht? Når den ens ut ur allt... överskott?! För att få korrekta svar ser gärna att ni riktiga tungviktare svarar (också).
Borde väl finnas filmer på sånt?
Aldrig sökt på det själv men allt finns ju därute.
Men en intressant fråga.
Har bara vart med om det motsatta.
Citera
2024-01-05, 18:47
  #3
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Jag har ibland tänkt på de som har så kallade bilringar, eller valkar.. Lyfter man upp den som ett skynke när det ska sugas? Gör tjejen det då?

Bilringen i ena handen och snasen i andra?
Citera
2024-01-05, 19:00
  #4
Medlem
Var det inte Leif GW som påpekade att det inte var fråga om annat än att inta ryggläge sen många år tillbaka.
Citera
2024-01-05, 19:02
  #5
Medlem
Doggy funkar fint. Missionären är lite mer besvärlig. Jag är tjock, käringen var tjock.
Citera
2024-01-05, 19:07
  #6
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Doggy funkar fint. Missionären är lite mer besvärlig. Jag är tjock, käringen var tjock.

Finner ni en genuin attraktion till varandra? Eller är det mest för att få det överstökat(för den andres skull)?
Citera
2024-01-05, 19:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopslut
När jag står i duschen på badhuset så kan jag inte låta bli att undra hur ni feta gubbskitar gör för att få till det med kärringen. Under den gungande hängkaggen är det ju bara en liten tuss förhud, kuken syns ju inte? Når ni kuken öht? Når den ens ut ur allt... överskott?! För att få korrekta svar ser gärna att ni riktiga tungviktare svarar (också).
Nu är jag i och för sig väldigt smal. Men nog har jag lite fantasi.
Ett juck handlar ungefär om 10-15 cm. Så det borde de flesta klara av.
Om jag förstår saken rätt försöker du göra dig lustig över folk som är överviktiga. Men jag har hört kvinnor berätta att de som ser ut att vara de sämsta älskarna är de bästa....
Så manfår väl lita på det.
Citera
2024-01-05, 19:22
  #8
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Nu är jag i och för sig väldigt smal. Men nog har jag lite fantasi.
Ett juck handlar ungefär om 10-15 cm. Så det borde de flesta klara av.
Om jag förstår saken rätt försöker du göra dig lustig över folk som är överviktiga. Men jag har hört kvinnor berätta att de som ser ut att vara de sämsta älskarna är de bästa....
Så manfår väl lita på det.

Så är det nog, med dålig självkänsla är det enklast att hitta fel på andra...
Citera
2024-01-05, 19:27
  #9
Avstängd
HubertOlssons avatar
De har kanske inte sex pga det fysiskt omöjligt? Kanske kan de smeka med händerna varrandras kön men samlag blir det nog aldrig frågan om.
Citera
2024-01-05, 19:46
  #10
Medlem
Sopsluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Nu är jag i och för sig väldigt smal. Men nog har jag lite fantasi.
Ett juck handlar ungefär om 10-15 cm. Så det borde de flesta klara av.
Om jag förstår saken rätt försöker du göra dig lustig över folk som är överviktiga. Men jag har hört kvinnor berätta att de som ser ut att vara de sämsta älskarna är de bästa....
Så manfår väl lita på det.


Nej, försökte med en dos ironi, men ska sluta med det.
Citera
2024-01-05, 20:31
  #11
Medlem
Passande profilbild. Är det målbilden? skämt å sido. Jag tror att kärleken hittar ett sätt som funkar. Kanske inte det mest optimala sexet där det bollas och lyfts men nog knullas det.
Citera
2024-01-05, 21:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Finner ni en genuin attraktion till varandra? Eller är det mest för att få det överstökat(för den andres skull)?
Inte kroppsligt, men eftersom samlivet och övrig attraktion var bra så betydde inte kroppen i sig något. Skön fitta, gillade analt, var bra sex på det hela, om än lite bökigt då man är något klumpig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback