Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-12-19, 17:45
  #49
Avstängd
Lailatjejs avatar
Leksaker i plural och mängder vete fanken men en dildo eller två(och kanske ett par handklovar) har ju hänt att en ny manlig bekantskap plockat fram och inte har jag då funderat på ursprunget. Bara att de varit rena och fräscha.
Citera
2023-12-19, 18:14
  #50
Avstängd
F.Hansens avatar
Ja tyvärr får du köpa nya dildos.
Citera
2023-12-19, 20:00
  #51
Medlem
blamages avatar
En ballgag med bitmärken tycker jag har lite patina och sen finns ju diskmaskin.
Citera
2023-12-19, 20:10
  #52
Medlem
Sodiumklorids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tänker på stavar, satisfyer och sånt man har liggandes som man köpt och lekt med ihop med en tidigare partner.

Måste man slänga allt och köpa nytt när det är dags för ny tjej?

Haha vafan Conny, trodde aldrig att du skulle fråga något dylikt.

För mig är det självklart att den nya kvinnan man tycker om ska få brand new. Men med all säkerhet så har hon redan ett eget kit.
Citera
2023-12-19, 20:11
  #53
Medlem
Devinivillas avatar
Jag har aldrig upplevt att någon tjej sagt nej när jag plockat upp någon leksak från min samling, snarare tvärt om dom blir ännu kåtare av det och njuter för fullt.

Och alla leksaker man har använt sig av rengörs noggrant , annars är man äcklig .

Som det brukade stå i swingers annons förr.

Du är vän av tvål och vatten 🤣
Citera
2023-12-19, 20:42
  #54
Medlem
MudOvens avatar
Jag tycker synd om henne som måste ha en partner som inte kan få henne kåt utan medhjälp av en massa hjälpmedel.
Är ni impotent? Liten snopp? Vansinnigt ful? Chipstuttar?
Citera
2023-12-19, 21:18
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
Amatör, du ska alltid spara kartongerna för sexleksakerna. När du är klar med tjejen och det är dags för ett nytt dumt luder så presenterar du bara denna begagnade leksak i sin fina kartong. Det är en dum brud vi snackar om så hon kommer inte fatta, hon kommer stoppa in leksaken i munnen utan att tveka. Svenska tjejer är horor.

Förresten, är du bög eller varför har du massa kvinnliga sexleksaker?

Sanningen
Citera
2023-12-20, 09:18
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Mupp! Det är finfint att sätta en buttplugg i damen och knulla fittan till gele, visst jag har ju gärna två fingrar i röven på henne när jag knullar men hon vill helst att jag har ett fast grepp runt halsen och drar henne i håret samtidigt.

Djävla vaniljbög.

Detta är då du inte kan tillfredsställa damen din utan extrahjälp.

Tråkigt för dig och din dam.
Citera
2023-12-20, 10:43
  #57
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tänker på stavar, satisfyer och sånt man har liggandes som man köpt och lekt med ihop med en tidigare partner.

Måste man slänga allt och köpa nytt när det är dags för ny tjej?
Ja, det måste man.
Citera
2023-12-20, 10:51
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja, det måste man.

Varför?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback