Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-12-19, 08:22
  #1
Medlem
Jag tänker på stavar, satisfyer och sånt man har liggandes som man köpt och lekt med ihop med en tidigare partner.

Måste man slänga allt och köpa nytt när det är dags för ny tjej?
Citera
2023-12-19, 08:24
  #2
Medlem
Roobans avatar
Amatör, du ska alltid spara kartongerna för sexleksakerna. När du är klar med tjejen och det är dags för ett nytt dumt luder så presenterar du bara denna begagnade leksak i sin fina kartong. Det är en dum brud vi snackar om så hon kommer inte fatta, hon kommer stoppa in leksaken i munnen utan att tveka. Svenska tjejer är horor.

Förresten, är du bög eller varför har du massa kvinnliga sexleksaker?
Citera
2023-12-19, 08:32
  #3
Medlem
Varför har du tjej sexleksaker?

Jag tror de flesta tjejer hade tyckt det är konstigt oavsett
Citera
2023-12-19, 08:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tänker på stavar, satisfyer och sånt man har liggandes som man köpt och lekt med ihop med en tidigare partner.

Måste man slänga allt och köpa nytt när det är dags för ny tjej?
Jävla fjolla som behöver hjälpmedel för att tillfredsställa din kvinna!
Citera
2023-12-19, 08:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Jävla fjolla som behöver hjälpmedel för att tillfredsställa din kvinna!

Wow, du är rätt trygg i din manlighet eller? 😉

Leksaker är kul, jag har återbrukat med flera tjejer.
Citera
2023-12-19, 08:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osten
Wow, du är rätt trygg i din manlighet eller? 😉

Leksaker är kul, jag har återbrukat med flera tjejer.
Har man ingen kuk behöver man löskukar….
Citera
2023-12-19, 09:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-07-13
Har man ingen kuk behöver man löskukar….

Du låter också som en kul sängkamrat! 👌🏼😉

Varför inte bara ha det så skönt man kan? Finns kul leksaker för båda parter och även en del att använda tillsammans…
Citera
2023-12-19, 09:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Usch ja, varför har du ens dem?

Sjuk i huvudet som säkerligen suger på dom o tänker på sitt ex.

Citat:
Ursprungligen postat av osten
Du låter också som en kul sängkamrat! 👌🏼😉

Varför inte bara ha det så skönt man kan? Finns kul leksaker för båda parter och även en del att använda tillsammans…

Bara för man inte behöver sexleksaker betyder de inte att man suger i sängen:

Det är oftast män som behöver / vill ha leksaker för de ej kan tillfredsställa sin kvinna med kuken,tungan, fingrar.

Är man duktig med sina egna kroppsdelar finns det inte en chans på jorden att en sexleksak behöva då de inte alls blir bättre.
Citera
2023-12-19, 09:18
  #9
Medlem
mumsigt kul om nya bruttan tar fram en lösfitta, o säger typ "nu ska du få testa nåt - mina 5 tidigare exkillar älskade att spruta den full med sperma, kom o känn på den! " .... ? not...

kasta skiten o köp nytt jämra snåljude där ! eller fråga bruden vad hon tycker, hon kan ju vilja ha dom kanske?
Citera
2023-12-19, 09:19
  #10
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
mumsigt kul om nya bruttan tar fram en lösfitta, o säger typ "nu ska du få testa nåt - mina 5 tidigare exkillar älskade att spruta den full med sperma, kom o känn på den! " .... ? not...
Precis som den riktiga då?
Citera
2023-12-19, 09:23
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osten
Du låter också som en kul sängkamrat! 👌🏼😉

Varför inte bara ha det så skönt man kan? Finns kul leksaker för båda parter och även en del att använda tillsammans…
Hahahaha aaa exakt plocka fram en löskuk när ens egna inte räcker… man ska ju inte skämmas tänker jag
Citera
2023-12-19, 09:29
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag tänker på stavar, satisfyer och sånt man har liggandes som man köpt och lekt med ihop med en tidigare partner.

Måste man slänga allt och köpa nytt när det är dags för ny tjej?

Går säkert alldeles utmärkt, tror mer att det handlar om att tajma det rätt som allt annat.
Sedan kan nog också mängden spela in, men du behöver väl inte plocka fram alla grejorna på första dejten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback