Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-10, 18:57
  #1
Medlem
Hej !
Köpte för ca 6 månader sedan.

Två stycken 5 pack.
2 st performance, (sidenkalsonger.
Performance är precis som gamla sidenkalsonger som var populärt någonstans runt 2000 och är helt olidliga, då byxor åker ned och kalsonger upp.
Dom har dock hållit.

Så dessa 5 pack är problemet.
Dock har jag haft bra erfarenhet av dessa och kamraten tyckte jag skulle reklamera dem?

I vart fall så har nu alla spruckit i grenen, först ett litet hål som sen är en näve stor så det bara är att kasta.

Det har hänt förut men att 10st på rad går sönder är för mycket för mig, så aldrig mer Björn Borg.

Har ni tips på nya til mig ?

Varför går dom sönder på det viset ?
Citera
2023-11-10, 19:13
  #2
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Varför går dom sönder på det viset ?

Självklart går de sönder pga av ditt gigantiska FB-paket.

Nu surfar du in på Lager157 och köper deras billiga kallingar som inte går sönder lika enkelt.
Citera
2023-11-10, 19:15
  #3
Medlem
NyaHenriksss avatar
Tvätta kuken så kliar du inte sönder kalsingarna.
Citera
2023-11-10, 19:22
  #4
Medlem
För små helt enkelt. Köp kvalité nästa gång.
Citera
2023-11-10, 20:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Självklart går de sönder pga av ditt gigantiska FB-paket.

Nu surfar du in på Lager157 och köper deras billiga kallingar som inte går sönder lika enkelt.


Man önskar !

Har en affär i stan så får kanske göra det då, men ärligt, varför spricker dom ?
Citera
2023-11-10, 20:59
  #6
Medlem
flashbackdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Hej !
Köpte för ca 6 månader sedan.

Två stycken 5 pack.
2 st performance, (sidenkalsonger.
Performance är precis som gamla sidenkalsonger som var populärt någonstans runt 2000 och är helt olidliga, då byxor åker ned och kalsonger upp.
Dom har dock hållit.

Så dessa 5 pack är problemet.
Dock har jag haft bra erfarenhet av dessa och kamraten tyckte jag skulle reklamera dem?

I vart fall så har nu alla spruckit i grenen, först ett litet hål som sen är en näve stor så det bara är att kasta.

Det har hänt förut men att 10st på rad går sönder är för mycket för mig, så aldrig mer Björn Borg.

Har ni tips på nya til mig ?

Varför går dom sönder på det viset ?

Björn Borg går sönder jättelätt.

Ett märke som håller otroligt bra är Bondelid.

https://www.mq.se/bondelid-3-pack-so...azer_f86h9zm0/
Citera
2023-11-10, 22:11
  #7
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Resteröds är otroligt bra. Kommer nog aldrig köpa Björn Borg något mer, man betalar bara för märket. För samma summa pengar eller ibland lite mindre får man kvalité med Reste.
Citera
2023-11-10, 23:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Björn Borg går sönder jättelätt.

Ett märke som håller otroligt bra är Bondelid.

https://www.mq.se/bondelid-3-pack-so...azer_f86h9zm0/


Okey ! Slänger in en beställning och prövar dessa, tackar och bockar!
Citera
2023-11-10, 23:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Resteröds är otroligt bra. Kommer nog aldrig köpa Björn Borg något mer, man betalar bara för märket. För samma summa pengar eller ibland lite mindre får man kvalité med Reste.


Sweet blir en beställning här med, ja, i vart fall så är det typ de enda jag känner till så det går på automatik
Citera
2024-01-22, 17:41
  #10
Medlem
Icebags avatar
Har alltid köpt Björn Borg men beställde ett 7 pack i Juni 2023, nu är det Februari och har redan behövt kasta 2 par som gått hål i skrevet och resten har inte många tvättar kvar i sig, usel kvalité 😐
Citera
2024-01-30, 13:31
  #11
Medlem
Ringhals3s avatar
Att brjörnborgkallingar skulle ha hög kvalité är det väl ingen som trott? Det är väl namnet folk betalar för? Köp kallingar på Lidl så håller de.
Citera
2024-02-05, 11:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Självklart går de sönder pga av ditt gigantiska FB-paket.

Nu surfar du in på Lager157 och köper deras billiga kallingar som inte går sönder lika enkelt.

Bästa kallingarna jag har köpt. Sitter fan sjukt bra
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback