Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-25, 21:14
  #85
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Uppdatering ang Hero Magic Mushroom: de innehåller muscimol och ger en effekt som påminner om oxcascand, inget att trippa på, men jag diggar dem!👍
Muscimol är ju samma verksamma ämne som röd flugsvamp har.. Visst, själva Muscimol är inte så toxiskt, men känns ändå lite läskigt hur unregulated allt detta är..
Citera
2024-04-27, 13:06
  #86
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Uppdatering ang Hero Magic Mushroom: de innehåller muscimol och ger en effekt som påminner om oxcascand, inget att trippa på, men jag diggar dem!👍

Menar du speedvarianten nu? Det är inte samma som High Company?
Citera
2024-04-27, 20:24
  #87
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Menar du speedvarianten nu? Det är inte samma som High Company?
Nej det är av märket ”Hero” magic mushroom godisar. Dessa innehåller muscimol som går på GABA så detta är inget som ens går att trippa på
Citera
2024-04-28, 07:48
  #88
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Nej det är av märket ”Hero” magic mushroom godisar. Dessa innehåller muscimol som går på GABA så detta är inget som ens går att trippa på

Right. För det står inte att de innehåller det men det står däremot på deras ”speed”

https://sumpansgodis.se/butik/hero-s...ummies-4-pack/

Falsk marknadsföring med andra ord då. Har testat high companys och det är som svamp typ.
Citera
2024-04-28, 18:59
  #89
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben
Right. För det står inte att de innehåller det men det står däremot på deras ”speed”

https://sumpansgodis.se/butik/hero-s...ummies-4-pack/

Falsk marknadsföring med andra ord då. Har testat high companys och det är som svamp typ.
Skumt, det är dessa jag menar https://sumpansgodis.se/butik/magic-...rt-dekoration/
Dom där speed gummies innehåller koffein o taurin också, medans dom jag linkade verkar vara mer renodlade muscimol
Citera
2024-04-30, 08:22
  #90
Medlem
oggethedoggs avatar
Shiit, poppade 4st av dom där igår, fick den mest skumma trippen någonsin. Blev totalt dissocierad och såg inte genom mina egna ögon. Kände mig inte som jag var i min egen kropp ett tag, jag kände mig som en magnetisk själ och fick jävligt mycket insikter om tid och rum som jag aldrig har gjort på den här nivån.
Mitt ego blev brutalt upplöst, liksom frös i tiden. Kollade på tv utan att ens kolla.
Rekommenderar jag det? Nej.
Kändes nästan som en psykos. Jävlar vad märklig substans det här är.
Citera
2024-05-07, 21:26
  #91
Medlem
smokingfoxs avatar
Någon som vet om man får utslag på drog test dvs ska kissa i vården för adhd medicin så vill ej åka fast :-)
Citera
Igår, 10:00
  #92
Medlem
ruttenfimps avatar
Dessa bara försvann. Han aldrig pröva dem, tråkigt men det var nog för de var fulla av rc.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback