Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-10, 12:29
  #1
Medlem
Hej,

Har någon testat de nya Trehouse Mushroom gummies som Smoketower och Gasomatic har fått in? Trehouse är ju ett välkänt märke i USA men aldrig sett att de haft Psykadelia tidigare…

Ska tydligen innehålla lagliga tryptaminer och svampar. Har fått väldigt bra reviews på youtube.
Vad kan det innehålla för nåt?
Citera
2023-11-12, 10:50
  #2
Medlem
Finns analoger av Psilocin. Troligtvis en sådan som används.
Har funnits så du kan köpa kilovis av det, men har inte hittat sidan jag såg för många år sedan på ett tag. Sen är det ju lite risky hälsomässigt eftersom att de inte anger exakt substans. Men kommer ihåg att det fanns någon analog av psilocin som bröts ner till nominatformen först i magen. Detta kan fungera på liknande sätt.
__________________
Senast redigerad av KaninSlejpner 2023-11-12 kl. 11:02.
Citera
2023-11-13, 14:06
  #3
Medlem
eenoks avatar
Mycket intressant, minns 4-aco-dmt och des olika varianter men det här kan väl inte komma upp på samma nivå som dom gjorde eller?

Jag är sugen på att testa men ska titta runt lite på Youtube och utländska forum först.
Citera
2023-11-13, 17:37
  #4
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Finns ju liksom inget alls att gå efter för att spekulera. Kan lika gärna vara en ny skapelse som en oklassad Shulgin. Nån som inte är jag borde skicka dem för analys.
Hittade en analys av mushroom gummies och där hittade de ingenting alls.
https://drugsdata.org/view.php?id=10869
__________________
Senast redigerad av GaranteratMangel 2023-11-13 kl. 17:42.
Citera
2023-11-14, 18:07
  #5
Medlem
Bluebeast72s avatar
Provade idag, rätt ef av både svamp lappar o annat gott.

Jizzez, detta trodde jag ej. Helt klart ett fullt fungerande substitut, kanske tom lika bra o renare på ngt sätt.

Djup känsla av lycka, avslappning, nästan så färgerna börjar bli trevligare på tangentbord. tog en o gått ca timme nu. Rätt vimsig, vill göra massor hela tiden, skoj o trivsamt. Väldigt ny en härlig tripp känsla som verkar fästa på bra. Inga dalgångar o toppar än utan jämn o skön känsla.

Rek varmt men du bör vara ef eller hantera med varsamhet, som sagt, trippigt.
Citera
2023-11-14, 18:14
  #6
Medlem
Jag har konsumerat 3 påsar av dom under senaste veckan. Kan säga att det var en väldigt trevlig effekt - jag har nog aldrig känt mig så bra i ett rus, allt var sjukt trevligt och intressant. Jag har ej testat svamp tidigare, en gång LSD för några år sedan som jag också gillade.

Det enda negativa är att det är så jäkla dyrt - runt 650kr påsen- jag tycker själv att man måste konsumera hela påsen (15st) för att komma dit jag vill, t om från första påsen innan jag byggt någon tolerans. Hade det varit billigare hade jag experimenterat med att microdosera med det oftare då jag märkte av bättre mående redan på en av godisarna.

Jag hoppas att fler alternativ kommer ut på marknaden, då jag verkligen tyckte om effekten men 650kr för ett rus är väldigt dyrt, så tills dess blir detta kanske en grej då och då när man har för mycket kaffepengar som bränner på fickan.
Citera
2023-11-14, 18:31
  #7
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travita
Jag har konsumerat 3 påsar av dom under senaste veckan. Kan säga att det var en väldigt trevlig effekt - jag har nog aldrig känt mig så bra i ett rus, allt var sjukt trevligt och intressant. Jag har ej testat svamp tidigare, en gång LSD för några år sedan som jag också gillade.

Det enda negativa är att det är så jäkla dyrt - runt 650kr påsen- jag tycker själv att man måste konsumera hela påsen (15st) för att komma dit jag vill, t om från första påsen innan jag byggt någon tolerans. Hade det varit billigare hade jag experimenterat med att microdosera med det oftare då jag märkte av bättre mående redan på en av godisarna.

Jag hoppas att fler alternativ kommer ut på marknaden, då jag verkligen tyckte om effekten men 650kr för ett rus är väldigt dyrt, så tills dess blir detta kanske en grej då och då när man har för mycket kaffepengar som bränner på fickan.
Priset håller jag med om, men ändå faktiskt ok om man aldrig vart i kontakt med psychobelia o vill få en trygg säker väg in . Lungt fint rus som inte skrämmer ngn.
Citera
2023-11-25, 21:16
  #8
Medlem
flygandApans avatar
Hittade labbrapport här, https://trehouse.com/lab-reports/lab...s-juicy-mango/

Men vad kan det då vara som ger effekten? Nån som vet eller har en gissning?

Ska givetvis köpa en påse och testa men vill inte kasta 650 spänn i sjön.

Och hur vore dessa att kombinera med cannabis, säg runt 35 mg edibles? Nån som testat?
Citera
2023-11-26, 07:53
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ahmed_Sf2
Hej,

Har någon testat de nya Trehouse Mushroom gummies som Smoketower och Gasomatic har fått in? Trehouse är ju ett välkänt märke i USA men aldrig sett att de haft Psykadelia tidigare…

Ska tydligen innehålla lagliga tryptaminer och svampar. Har fått väldigt bra reviews på youtube.
Vad kan det innehålla för nåt?

Hej! Beställde ett paket idag och tänkte käcka alla 15 man får med så jag kan skriva en recension om d när jag testat
Citera
2023-11-26, 13:41
  #10
Medlem
Jag beställde också 2 paket idag från Gasomatic, landade på 500kr per påse med black Friday koden så får väl ändå anses ok.
Hoppas priserna kommer ner lite grann för produkten är utmärkt .
Citera
2023-11-26, 16:38
  #11
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Hittade labbrapport här, https://trehouse.com/lab-reports/lab...s-juicy-mango/

Men vad kan det då vara som ger effekten? Nån som vet eller har en gissning?

Ska givetvis köpa en påse och testa men vill inte kasta 650 spänn i sjön.

Och hur vore dessa att kombinera med cannabis, säg runt 35 mg edibles? Nån som testat?

Kan det vara att den lilla mängden dmt boostas av de andra ingredienserna?

Synd att dom är så dyra. Får 15 lappar grym lsd för samma pris.
Citera
2023-12-01, 17:12
  #12
Medlem
Lagt en beställning på ett paket. Ganska novis på likande droger så ska bli intressant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback