Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-09, 19:11
  #1
Medlem
Har nyss intagit en halv flaska kanske lite mer Alimezamin (theralen) och några Atarax. Vad kan hände? Bör jag uppsöka vård mår inte bra alls
__________________
Senast redigerad av WhoElseButMe1 2023-11-09 kl. 19:21.
Citera
2023-11-09, 19:23
  #2
Avstängd
FarliKorvs avatar
Ja ring 112, du kan dö.
Citera
2023-11-09, 19:31
  #3
Medlem
Hej.

Du kommer mest troligt somna och sova en god stund. Efter denna stund så kommer du vakna och må som du förtjänar.

Nej. Du kommer inte dö.

Fråga dig själv istället varför valde du att ta detta?

Mvh.
Citera
2023-11-09, 19:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Har nyss intagit en halv flaska kanske lite mer Alimezamin (theralen) och några Atarax. Vad kan hände? Bör jag uppsöka vård mår inte bra alls


Som en klubbad säl i morgon.
Citera
2023-11-09, 19:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPy
Hej.

Du kommer mest troligt somna och sova en god stund. Efter denna stund så kommer du vakna och må som du förtjänar.

Nej. Du kommer inte dö.

Fråga dig själv istället varför valde du att ta detta?

Mvh.


Vad kan jag adderar för o öka risken för överdos?
Citera
2023-11-09, 19:40
  #6
Medlem
jewclaws avatar
Du lär sakna en del motorik vid det här laget men ändå känna dig någorlunda med i matchen. Tråkigt när hjärnan inte hänger med kroppen på det viset. Som sagt, klubbad säl imorgon. Du lär inte dö, men ring om du är orolig, så kanske du får bot på oron iallafall. Lycka till med rörelserna och se till att ställa fram mycket vatten inför natten/morgonen.
Citera
2023-11-09, 19:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Du lär sakna en del motorik vid det här laget men ändå känna dig någorlunda med i matchen. Tråkigt när hjärnan inte hänger med kroppen på det viset. Som sagt, klubbad säl imorgon. Du lär inte dö, men ring om du är orolig, så kanske du får bot på oron iallafall. Lycka till med rörelserna och se till att ställa fram mycket vatten inför natten/morgonen.


Ökar risken för överdos om jag adderar med atarax och tar resterande halvan av flaskan?
Citera
2023-11-09, 20:01
  #8
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Ökar risken för överdos om jag adderar med atarax och tar resterande halvan av flaskan?
Du har redan överdoserat.. Skärp dig nu. Sätt på en film eller spela något istället.
Citera
2023-11-09, 20:06
  #9
Medlem
Chablisnoirs avatar
Det slutar i alla fall att klia
Citera
2023-11-09, 20:17
  #10
Medlem
paskharens avatar
Aboou tunga grejer bror! Se till att ha ett glas vatten bredvid sängen. Du kommer få uppleva hur det är att ha en öken i din trut inatt.
Citera
2023-11-10, 07:52
  #11
Medlem
jävla nynas........
du har inte tagit nån direkt farlig substans, utan placebo medicin som sägs enligt myten hjälpa mot sömnbesvär -enligt förljugna svenska läkare med för hög lön.

den ENDA som kommer hända ör du kommer få myrkrypningar utan dess like o du önskar du hade överdoserat opiaternist för din placebomedicin !


mhv
Citera
2023-11-10, 08:35
  #12
Avstängd
link71s avatar
Undrar hur länge ts kommer sova idag lol
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback