Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-12, 17:55
  #1
Medlem
Jag letar intressanta psykedeliska drogkombinationer.

Alla känner väl till candy flip (LSD + MDMA) och hippie flip (svamp + MDMA).

Tips på fler roliga kombinationer?

Jag börjar med en:
Ketamin + 2c-b
(FB) 2CB kombo Ketamin
(FB) I en värld av kuber – 2C-B och ketamin
Citera
2023-10-12, 18:03
  #2
Medlem
Asgarvars avatar
Bra hemmaodlat eget gräs, sort: White Widow OG, odlad från klon
Obegränsad tillgång till svamp, sort: toppisar, beredning: alltid té

Det här är svårt att förklara, eller beskriva, men tänk er en klardröm. I en klardröm är man medveten om att man drömmer, och i en dröm är det förväntningar som avgör upplevelsen. Ta samma fenomen, fast på en psykedelisk tripp. Jag var liksom "medveten" om livet som om livet var en dröm, men det är inte det intressanta. Det intressanta är när jag blandade dessa två, uppnådde jag ett stadie där tankar och upplevelse inte var avgränsade. Det vill säga, jag tänkte något och det var lika verkligt som om sinnena själva att förmedlat informationen.

Jag kunde göra exakt vad jag ville. Jag fick uppleva allmäktighet inför mig själv. Åh, så vilken drog makt är, och så kul ens egen fantasi kan vara när den blir verklighet. Tre önskningar från en ande ur flaskan? Vad sägs om att allt du tänker är densamma som den verklighet du tror di uppleva. Vad sägs om det? Hoppa fallskärm ni, jag har upplevt hur det är att vara Gud flera gånger om.

Hade någon annat varit i rummet hade jag inte vetat skillnaden mellan fantasi och verklighet, däremot. Det är inte helt utan risker. Psykosen undviks enklast om man inte antar något som sanning, det hjälpte mig mycket. Känns som mörk magi, detta, så vill inte ge ut för mycket detaljer om exakt hur man uppnår stadiet. Alldeles för många tar sina sinnen som sanning, det är därför farligt. Jag hade möjligheten att garantera ensamhet, så jag kunde anta att någon annan person närvarande inte var verklig - så var försiktiga där ute.

Hade jag kunnat formalisera, standardisera, säkerställa och marknadsföra det, hade det kunnat bli större än porr. Det hade varit den ultimata underhållningsformen. Men ni får upptäcka det själva. Jag är klar. I've hung up, som Alan Watts hade sagt.
__________________
Senast redigerad av Asgarvar 2023-10-12 kl. 18:11.
Citera
2024-01-16, 16:45
  #3
Medlem
Ett varningens finger höjs för riskerna med att kombinera olika serotonerga agonister!
Håll dig till en i taget för att vara på den säkra sidan! Serotoninsyndrom kan vara dödligt.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK482377/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback